Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke line-up, erg benieuwd naar zaal indeling, ga me hier sowieso op vermaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 23:42 
 

Wat een super line-up, en Cyber :love:.
Al zo mega veel zin in nu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Mogelijk aanwezig, even kijken nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist mezelf laten overhalen om te gaan. Ben benieuwd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 23:52 
 

Joey schreef:
Zojuist mezelf laten overhalen om te gaan. Ben benieuwd. :lol:

Netjes maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Joey schreef:
Zojuist mezelf laten overhalen om te gaan. Ben benieuwd. :lol:

Netjes maat

Ga je ook maat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2015 23:57 
 

Joey schreef:
bloemkool schreef:
Joey schreef:
Zojuist mezelf laten overhalen om te gaan. Ben benieuwd. :lol:

Netjes maat

Ga je ook maat?

Thuisfeestje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we vierkant rammen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 01:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tering. :drool:

Even janken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
tering. :drool:

Even janken :cry:


Gewoon komen, niet janken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 01:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Basxt schreef:
tering. :drool:

Even janken :cry:


Gewoon komen, niet janken :thumbsup:


Ik kijk wel live mee vanaf de ski piste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Mogelijk aanwezig, even kijken nog :P


:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verbaasd met wel dat Mandy hier niet staat aangezien ze nu bij DWX zit en Belgische is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onverwachts goede line-up indd, en ondanks Belgie toch niet heel veel tek :thumbsup: Was eigenlijk van plan om na 2 jaar reverze een keer over te slaan, maar wie weet trap ik er rond die tijd wel weer in om een kaartje te kopen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naad schreef:
en ondanks Belgie toch niet heel veel tek


De laatste jaren steeds minder en minder, vind het een goede zaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 19:37 
 

Grim schreef:
Het verbaasd met wel dat Mandy hier niet staat aangezien ze nu bij DWX zit en Belgische is.

Jammer wel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 20:08 
 

Grim schreef:
Het verbaasd met wel dat Mandy hier niet staat aangezien ze nu bij DWX zit en Belgische is.

waarschijnlijk hoor je daar ook nooit meer wat van
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verbaast mij niks. Ze is nog niet groot genoeg voor Reverze als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat het anders wat te veel DWX was, staan nu al 7 artiesten van op de lineup.
Ze konden natuurlijk wisselen maar ik zie toch liever een Cyber of Sephyx dan Mandy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 21:16 
 

Dit is trouwens een dikke lineup voor een Bass Events feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2015 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kunnen al die Belgen weer gaan janken op fb dat ze meer tek op de main willen zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Kunnen al die Belgen weer gaan janken op fb dat ze meer tek op de main willen zien :lol:

Dat volk (lees: mede landinwoners) zijn toch al om 1u-2u naar huis, want dan komt de mama hun halen bij de Kiss & Ride :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2015 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
MeneerEend schreef:
Kunnen al die Belgen weer gaan janken op fb dat ze meer tek op de main willen zien :lol:

Dat volk (lees: mede landinwoners) zijn toch al om 1u-2u naar huis, want dan komt de mama hun halen bij de Kiss & Ride :whistle:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 13:57 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Wanneer wordt er normaal gesproken bekend gemaakt wie in Sportpaleis staat en wie in Lottoarena? Of wordt dat pas bekend als de timetable ook bekend wordt gemaakt?


Meestal nog voor de timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Events schreef:
NO EVENT ON NYE
There will be no New Year's Eve event by Bass Events this year, because we're going to focus us entirely on Reverze "Deception" to make this event an unforgettable night with lots of special surprises!

See you at Reverze!



Ben benieuwd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten