"Will you remain a slave to the predestined journey ? Or will you free your mind and discover your true being…" REVERZE "Deception" : Nothing is what is seems...
Time-Table:
Anthem:
Locatie: Sportpaleis/Lotto arena, Antwerpen Datum: 27 Februari 2016 Tijd: 22:00-07:00 Tickets: Regular 49,50 EUR VIP 72,50 EUR VIP entrance & bracelet,VIP locker, access to both VIP decks (Sportpaleis and Lotto Arena), VIP bar (drinks not included). All You Need to Know: http://www.reverze.be/nl/locatie/all-you-need-to-know
Afgelopen 2 jaar aanwezig geweest. Dit jaar Hard Bass, dus waarschijnlijk geen geld meer voor Reverze. Al weet ik nu al zeker dat ik hier achteraf spijt van ga hebben
Every year, Reverze sells out faster and after last year's early sold out 10th anniversary edition, we expect that ticket sales will go even faster this year.
That’s why we are giving you the chance to register yourself for the ticket sales of #REVERZE.
Kan iemand me vertellen hoe snel dit vorig jaar uitverkocht was? Wil hier graag eens heen maar ben de week van de geregistreerde verkoop op studiereis. anders moet ik wat anders regelen
Kan iemand me vertellen hoe snel dit vorig jaar uitverkocht was? Wil hier graag eens heen maar ben de week van de geregistreerde verkoop op studiereis. anders moet ik wat anders regelen
Reverze verkoopt meestal een maandje voor datum uit. Dus je hebt nog wel tijd genoeg hoor, het is geen Qlimax
EDIT : ff opgezocht " More than 6 weeks before the event, all tickets were already sold out. " VIP gaat natuurlijk sneller dan Regular...
Reverze verkoopt meestal een maandje voor datum uit. Dus je hebt nog wel tijd genoeg hoor, het is geen Qlimax
EDIT : ff opgezocht " More than 6 weeks before the event, all tickets were already sold out. " VIP gaat natuurlijk sneller dan Regular...
Top dankje. lijkt me echt een vet feest om eens mee te maken.