Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverze Deception



Bass Events schreef:
"Will you remain a slave to the predestined journey ?
Or will you free your mind and discover your true being…"
REVERZE "Deception" : Nothing is what is seems...


Time-Table:
Afbeelding

Anthem:


Locatie: Sportpaleis/Lotto arena, Antwerpen
Datum: 27 Februari 2016
Tijd: 22:00-07:00
Tickets:
Regular 49,50 EUR
VIP 72,50 EUR VIP entrance & bracelet,VIP locker, access to both VIP decks (Sportpaleis and Lotto Arena), VIP bar (drinks not included).
All You Need to Know: http://www.reverze.be/nl/locatie/all-you-need-to-know

Bron: Bass Events
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Puik feest dat ik helaas moet missen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 jaar aanwezig geweest. Dit jaar Hard Bass, dus waarschijnlijk geen geld meer voor Reverze. Al weet ik nu al zeker dat ik hier achteraf spijt van ga hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Blijkbaar Minus Militia confirmed


bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
DL22 schreef:
Blijkbaar Minus Militia confirmed


bron?


Mag hij niet vertellen, is geheim. Heb je dat nou nog steeds niet geleerd? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paar weken geleden ergens opgevangen, via via wetewel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil hier graag heen, alleen vervoer regelen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Wil hier graag heen, alleen vervoer regelen dan.


Heel gemakkelijk te bereiken met trein, bus of tram :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 21:30 
 

Zeker weer proberen aanwezig te zijn, vorig jaar een top feest gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Lennard95 schreef:
Wil hier graag heen, alleen vervoer regelen dan.


Heel gemakkelijk te bereiken met trein, bus of tram :thumbup:

Is België niet kut met ov dan ? tenminste met overstappen van NL naar België .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, 6de keer weeral, is een thuismatch voor me :)
Hopen op een deftige lineup :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een leuke line-up, wss sowieso aanwezig, wil dit graag meemaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reverze - Deception
Warface Confirmed

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Every year, Reverze sells out faster and after last year's early sold out 10th anniversary edition, we expect that ticket sales will go even faster this year.

That’s why we are giving you the chance to register yourself for the ticket sales of ‪#‎REVERZE‬.

Pre Register NOW on http://www.reverze.be !

On Wednesday the 11th of November, the early bird shop for pre registered users will open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 23:15 
 

eens kijken of ik hierheen kan gaan qua geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand me vertellen hoe snel dit vorig jaar uitverkocht was? Wil hier graag eens heen maar ben de week van de geregistreerde verkoop op studiereis. anders moet ik wat anders regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Kan iemand me vertellen hoe snel dit vorig jaar uitverkocht was? Wil hier graag eens heen maar ben de week van de geregistreerde verkoop op studiereis. anders moet ik wat anders regelen


Reverze verkoopt meestal een maandje voor datum uit. Dus je hebt nog wel tijd genoeg hoor, het is geen Qlimax :)

EDIT : ff opgezocht
" More than 6 weeks before the event, all tickets were already sold out. "
VIP gaat natuurlijk sneller dan Regular...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 02:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
brianfct65 schreef:
Kan iemand me vertellen hoe snel dit vorig jaar uitverkocht was? Wil hier graag eens heen maar ben de week van de geregistreerde verkoop op studiereis. anders moet ik wat anders regelen


Reverze verkoopt meestal een maandje voor datum uit. Dus je hebt nog wel tijd genoeg hoor, het is geen Qlimax :)

EDIT : ff opgezocht
" More than 6 weeks before the event, all tickets were already sold out. "
VIP gaat natuurlijk sneller dan Regular...


Top dankje. lijkt me echt een vet feest om eens mee te maken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 07:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een deftige line-up wordt dit mijn 6de Reverze.
Geluid en show zit altijd wel goed hier. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 13:29 
 

dit feest kan alleen maar tegenvallen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
dit feest kan alleen maar tegenvallen....


Verklaar je nader ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 17:45 
 

Wordt sowieso een deceptie :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 22:44 
 
Hardtraxxer

Als ze de line-up naar 3 jaar nou is veranderen en intressanter maken dan ga ik misschien wel voor de 4x maar anders echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind helemaal mooi zolang Mark with a K er maar staat.
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten