Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 nov 2015 02:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik vind helemaal mooi zolang Mark with a K er maar niet staat.


Sorry, dit moest ik gewoon even corrigeren ..
Bericht Geplaatst op 01 nov 2015 02:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Lennard95 schreef:
Ik vind helemaal mooi zolang Mark with a K er maar niet staat.


Sorry, dit moest ik gewoon even corrigeren ..


Nare man.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degene die eerder (en vandaag weer) een mail hebben gekregen omdat ze een "loyal visitor" zijn kunnen tot 11/11 hun kaarten kopen via http://www.reverze.be/tickets-loyalbuyers met als code je emailadres.

Ticket prijzen: (staan nog niet in OP)

Regular: 49,50 EUR ex fee (*)
VIP: 72,50 EUR ex fee (*)(**)

(*) Fee: 4,00 EUR
(**) VIP includes: VIP entrance & bracelet,VIP locker, access to both VIP decks (Sportpaleis and Lotto Arena), VIP bar (drinks not included).
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vraag me af wat wat ze een "loyal visitor" noemen. Ik ken iemand die 1 keer naar Reverze is geweest, en die heeft die mail ook ontvangen xD
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grootste nadeel aan dit feest is 0.50 euro betalen voor naar de wc te gaan :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.reverze.be/
Kunt je ook inschrijven voor pre-sale, (net zoals voorgaande jaren dacht ik)
Bericht Geplaatst op 09 nov 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik vraag me af wat wat ze een "loyal visitor" noemen. Ik ken iemand die 1 keer naar Reverze is geweest, en die heeft die mail ook ontvangen xD


Zelf ook enkel dit en vorig jaar geweest en ik ben een "loyal visitor". Vandaar dat ik de quotes gebruikte omdat de terrm loyal visitor niet echt serieus te nemen valt.
Bericht Geplaatst op 10 nov 2015 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Grootste nadeel aan dit feest is 0.50 euro betalen voor naar de wc te gaan :thumbdown:

Niet betalen, die vrouwtjes komen je toch niet achterna #thug

Hoop trouwens niet dat ze hier ook zo'n LED muur neerzetten als op Bassleader. Vind Reverze o.a. ontzettend vet vanwege het stagedesign. Vorig jaar was het al helemaal vet met die bewegende panelen in het dak, het leek soms wel of je in een tunnel stond.

Ik vermaak me altijd prima hier, dit gaat m'n 5e Reverze worden
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoelaat begint de verkoop voor die loyal visitors vandaag dan?
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ticket binnen, wordt men 7de editie :yay:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Hoelaat begint de verkoop voor die loyal visitors vandaag dan?


Die verkoop was vanaf maandag tot woensdag :)
Ticket is ook binnen, 6de keer :) Zin in.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 15:36 
 
Hardtraxxer

Ik wacht de line up af. Zo snel zie ik Reverze niet uitverkocht geraken.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
Ik wacht de line up af. Zo snel zie ik Reverze niet uitverkocht geraken.


Vorig jaar 1 maand van te voren uitverkocht volgens mij.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal dit jaar wel later zijn. De vraag naar grote indoor showevenementen daalt heel erg door al die raw feestjes bijna in elke stad
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 15:51 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Zal dit jaar wel later zijn. De vraag naar grote indoor showevenementen daalt heel erg door al die raw feestjes bijna in elke stad


Reverze is natuurlijk wel het enige grote indoor feest in die periode hier in Belgiƫ.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker voor de Belgische bezoeker ja. Maar Bassleader zit nu dicht in de buurt. Er zullen veel belgen bestaan die maar 1 van de twee pakken. Ook zijn ze voor een behoorlijk deel afhankelijk van de Nederlandse vraag naar feesten want ik schat dat minimaal 20% van de bezoekers uit Nederland komt. Deze daalt door het grotere aanbod ook steeds meer.
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo moet ik trouwens al me gegevens invullen, terwijl ik een paylogic account heb?
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Hoezo moet ik trouwens al me gegevens invullen, terwijl ik een paylogic account heb?

Ik heb voor komend jaar nog geen ticket gehaald maar ik herinner van voorgaande jaren dat ik ook niet in kon loggen. De tickets hebben ook nooit op mijn paylogic account gestaan..
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was nu ook,

Ticket binnen, alleen ff kijken met vervoer
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In afwachting van de line up ^^

Hoop sowieso op:
Josh & Wesz
Cyber / Sylence
Noisecult
Da Tweekaz
Sound Rush
Coone
Atmozfears / Audiotricz
:corn:
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 17:02 
 
Hardtraxxer

Bowlingbal schreef:
In afwachting van de line up ^^

Hoop sowieso op:
Josh & Wesz
Cyber / Sylence
Noisecult
Da Tweekaz
Sound Rush
Coone
Atmozfears / Audiotricz
:corn:


Hij vertelde in zijn facebook live q en a dat hij op Reverze staat ;)
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat er wat aandacht besteed wordt aan 2005-2010 hardstyle in de lotto oid
Bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Hoop dat er wat aandacht besteed wordt aan 2005-2010 hardstyle in de lotto oid


In de Lotto kan je normaal gezien de eerste 2uur tek, raw en hardcore verwachten.
Mss 1 early in het Sportpaleis en dan de Reverze Flashback natuurlijk.

Ik hoop in de Lotto op:
Dark Pact
Jack Of Sound
Delete
Prefix & Density
B-Front

Zou echt gruwelijk zijn met het geluid daar :yay:
Maar het zal wel gewoon Adaro, Digital punk,... Commerciƫle artiesten dus.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2015 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
Bowlingbal schreef:
In afwachting van de line up ^^

Hoop sowieso op:
Josh & Wesz
Cyber / Sylence
Noisecult
Da Tweekaz
Sound Rush
Coone
Atmozfears / Audiotricz
:corn:


Hij vertelde in zijn facebook live q en a dat hij op Reverze staat ;)

Coone staat (meestal) Altijd op Reverze .
Want dit is 'zijn' event zoals hij wel vaker zegt ..
Bericht Geplaatst op 12 nov 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vortraxx schreef:
Coone staat (meestal) Altijd op Reverze


Wait what did you say :huh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten