Sorry, dit moest ik gewoon even corrigeren ..wrote:Ik vind helemaal mooi zolang Mark with a K er maar niet staat.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nare man.wrote:Sorry, dit moest ik gewoon even corrigeren ..wrote:Ik vind helemaal mooi zolang Mark with a K er maar niet staat.
Degene die eerder (en vandaag weer) een mail hebben gekregen omdat ze een "loyal visitor" zijn kunnen tot 11/11 hun kaarten kopen via http://www.reverze.be/tickets-loyalbuyers met als code je emailadres.
Ticket prijzen: (staan nog niet in OP)
Regular: 49,50 EUR ex fee (*)
VIP: 72,50 EUR ex fee (*)(**)
(*) Fee: 4,00 EUR
(**) VIP includes: VIP entrance & bracelet,VIP locker, access to both VIP decks (Sportpaleis and Lotto Arena), VIP bar (drinks not included).
Ticket prijzen: (staan nog niet in OP)
Regular: 49,50 EUR ex fee (*)
VIP: 72,50 EUR ex fee (*)(**)
(*) Fee: 4,00 EUR
(**) VIP includes: VIP entrance & bracelet,VIP locker, access to both VIP decks (Sportpaleis and Lotto Arena), VIP bar (drinks not included).
Ik vraag me af wat wat ze een "loyal visitor" noemen. Ik ken iemand die 1 keer naar Reverze is geweest, en die heeft die mail ook ontvangen xD
Grootste nadeel aan dit feest is 0.50 euro betalen voor naar de wc te gaan 
http://www.reverze.be/
Kunt je ook inschrijven voor pre-sale, (net zoals voorgaande jaren dacht ik)
Kunt je ook inschrijven voor pre-sale, (net zoals voorgaande jaren dacht ik)
Zelf ook enkel dit en vorig jaar geweest en ik ben een "loyal visitor". Vandaar dat ik de quotes gebruikte omdat de terrm loyal visitor niet echt serieus te nemen valt.wrote:Ik vraag me af wat wat ze een "loyal visitor" noemen. Ik ken iemand die 1 keer naar Reverze is geweest, en die heeft die mail ook ontvangen xD
Niet betalen, die vrouwtjes komen je toch niet achterna #thugwrote:Grootste nadeel aan dit feest is 0.50 euro betalen voor naar de wc te gaan
Hoop trouwens niet dat ze hier ook zo'n LED muur neerzetten als op Bassleader. Vind Reverze o.a. ontzettend vet vanwege het stagedesign. Vorig jaar was het al helemaal vet met die bewegende panelen in het dak, het leek soms wel of je in een tunnel stond.
Ik vermaak me altijd prima hier, dit gaat m'n 5e Reverze worden
Hoelaat begint de verkoop voor die loyal visitors vandaag dan?
Die verkoop was vanaf maandag tot woensdagwrote:Hoelaat begint de verkoop voor die loyal visitors vandaag dan?
Ticket is ook binnen, 6de keer
-
KHardtraxxer
- 334 posts member since 2014
- last seen 9 hours ago
Ik wacht de line up af. Zo snel zie ik Reverze niet uitverkocht geraken.
Vorig jaar 1 maand van te voren uitverkocht volgens mij.wrote:Ik wacht de line up af. Zo snel zie ik Reverze niet uitverkocht geraken.
Zal dit jaar wel later zijn. De vraag naar grote indoor showevenementen daalt heel erg door al die raw feestjes bijna in elke stad
-
KHardtraxxer
- last seen 9 hours ago
Reverze is natuurlijk wel het enige grote indoor feest in die periode hier in België.wrote:Zal dit jaar wel later zijn. De vraag naar grote indoor showevenementen daalt heel erg door al die raw feestjes bijna in elke stad
Zeker voor de Belgische bezoeker ja. Maar Bassleader zit nu dicht in de buurt. Er zullen veel belgen bestaan die maar 1 van de twee pakken. Ook zijn ze voor een behoorlijk deel afhankelijk van de Nederlandse vraag naar feesten want ik schat dat minimaal 20% van de bezoekers uit Nederland komt. Deze daalt door het grotere aanbod ook steeds meer.
Hoezo moet ik trouwens al me gegevens invullen, terwijl ik een paylogic account heb?
Ik heb voor komend jaar nog geen ticket gehaald maar ik herinner van voorgaande jaren dat ik ook niet in kon loggen. De tickets hebben ook nooit op mijn paylogic account gestaan..wrote:Hoezo moet ik trouwens al me gegevens invullen, terwijl ik een paylogic account heb?
Ja was nu ook,
Ticket binnen, alleen ff kijken met vervoer
Ticket binnen, alleen ff kijken met vervoer
In afwachting van de line up
Hoop sowieso op:
Josh & Wesz
Cyber / Sylence
Noisecult
Da Tweekaz
Sound Rush
Coone
Atmozfears / Audiotricz

Hoop sowieso op:
Josh & Wesz
Cyber / Sylence
Noisecult
Da Tweekaz
Sound Rush
Coone
Atmozfears / Audiotricz
-
KHardtraxxer
- last seen 9 hours ago
Hij vertelde in zijn facebook live q en a dat hij op Reverze staatwrote:In afwachting van de line up![]()
Hoop sowieso op:
Josh & Wesz
Cyber / Sylence
Noisecult
Da Tweekaz
Sound Rush
Coone
Atmozfears / Audiotricz
Hoop dat er wat aandacht besteed wordt aan 2005-2010 hardstyle in de lotto oid
In de Lotto kan je normaal gezien de eerste 2uur tek, raw en hardcore verwachten.wrote:Hoop dat er wat aandacht besteed wordt aan 2005-2010 hardstyle in de lotto oid
Mss 1 early in het Sportpaleis en dan de Reverze Flashback natuurlijk.
Ik hoop in de Lotto op:
Dark Pact
Jack Of Sound
Delete
Prefix & Density
B-Front
Zou echt gruwelijk zijn met het geluid daar
Maar het zal wel gewoon Adaro, Digital punk,... Commerciële artiesten dus.
Coone staat (meestal) Altijd op Reverze .wrote:Hij vertelde in zijn facebook live q en a dat hij op Reverze staatwrote:In afwachting van de line up![]()
Hoop sowieso op:
Josh & Wesz
Cyber / Sylence
Noisecult
Da Tweekaz
Sound Rush
Coone
Atmozfears / Audiotricz
Want dit is 'zijn' event zoals hij wel vaker zegt ..