Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 17:08 
 

Exterkate schreef:
Begin wel erg veel zin te hebben hoor :drool:

Enigste kleine discussie punt bij ons is of we voor Radical Live gaan of voor Gunz 4 Hire..

Doe je kwartier g4h en de rest RR :P
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 17:51 
 
Hardtraxx Newbie

SVB schreef:
Exterkate schreef:
Begin wel erg veel zin te hebben hoor :drool:

Enigste kleine discussie punt bij ons is of we voor Radical Live gaan of voor Gunz 4 Hire..

Doe je kwartier g4h en de rest RR :P


Makkelijker gezegd dan gedaan :p je moet ook nog van stage naar stage lopen. Ik ga zelf voor RR live, Gunz 4 Hire zie ik wel weer op Intents :)
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:

Hoe lang is het lopen vanaf Sportpaleis naar Lotto Arena dan?

Ligt aan hoe vdk je bent en of je de weg weet

Vdk voor de eerste keer ben je zeker wel 3 kwartier onderweg, Ben je nuchter en weet je de weg en de doorstroom is goed zal je vanaf tribune tot tribune er gewoon binnen 5 minuten zijn. Maar je moet natuurlijk ook de trappengangen/tribunes/publiek/eethoeken etc meerekenen. Ligt er dus aan waar je staat
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 18:22 
 

Als je de route binnendoor (buiten) neemt 5 minuten ongeveer.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het begint toch wel te kriebelen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 18:36 
 
Hardtraxxer

De eerste jaren deed ik er ook een half uur over. Nu weet ik de weg en duurt het 10 minuutjes
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die nieuwe route via buiten scheelt veel. Heb er ook echt verdomd veel zin in :yay:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2016 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Heb er ook echt verdomd veel zin in :yay:


Ik ook echt niet normaal veel zin in. Dat gaat me een partij beuken worden in de Lotto Arena :yay:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets geregeld :thumbup:

5e reverze alweer. Onwijs veel zin in :oh: :oh:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption op instagram: 30 minutes, 30 tracks!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dat net zo ziek als op CRAFT wordt heb ik er wel zin in! Radical LIVE op rebirth was me toch iets té. De rest van zijn livesessies die ik meegemaakt heb waren niet zo overdreven snel gemixt
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet altijd wel een goed beeld te schetsen van waar het op Reverze op een bepaalde tijd druk gaat worden maar tijdens G4H en Radical weet ik het écht niet. Kan gewoon zo zijn dat t Sportpaleis bomval staat en de lotto redelijk rustig maar het kan net zo goed andersom zijn. Hopelijk is de deur tussen de kluizen en links van de Lotto stage dit jaar weer dicht± lekker veel ruimte daar dan
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ik weet altijd wel een goed beeld te schetsen van waar het op Reverze op een bepaalde tijd druk gaat worden maar tijdens G4H en Radical weet ik het écht niet. Kan gewoon zo zijn dat t Sportpaleis bomval staat en de lotto redelijk rustig maar het kan net zo goed andersom zijn. Hopelijk is de deur tussen de kluizen en links van de Lotto stage dit jaar weer dicht± lekker veel ruimte daar dan


Ik weet wel dat het 2 jaar geleden echt niet te doen was bij Radical, toen ook in de lotto.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 17:59 
 

MeneerEend schreef:
yowan schreef:
Ik weet altijd wel een goed beeld te schetsen van waar het op Reverze op een bepaalde tijd druk gaat worden maar tijdens G4H en Radical weet ik het écht niet. Kan gewoon zo zijn dat t Sportpaleis bomval staat en de lotto redelijk rustig maar het kan net zo goed andersom zijn. Hopelijk is de deur tussen de kluizen en links van de Lotto stage dit jaar weer dicht± lekker veel ruimte daar dan


Ik weet wel dat het 2 jaar geleden echt niet te doen was bij Radical, toen ook in de lotto.

Ook op de tribunes?
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hoe zit dat met dat Reverze Flashback dan? Kunnen we een extra dikke show verwachten of is het gewoon een setje met jump en van alles er in?

Kijk filmpjes op YT, toch wel een van de hoogtepuntjes van de nacht qua show.

2013 Radical Redemption LIVE was rustig, 2014 viel het naar mijn mening ook wel mee hoor(genoeg ruimte in het midden van de zaal, heb ook nog filmpjes). Het is ook een kwestie van op de goede plek staan natuurlijk. Tribunes is altijd wel goed veel plek hoor. Het was juist vorig jaar dat ik het in de lotto tussen 12-3 echt TE druk vond.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 18:21 
 

Exterkate schreef:
Hoe zit dat met dat Reverze Flashback dan? Kunnen we een extra dikke show verwachten of is het gewoon een setje met jump en van alles er in?

Half uurtje jump, kwartier Hardstyle ongeveer meestal. Over het algemeen ook bijna altijd de zelfde nummers.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ik weet wel dat het 2 jaar geleden echt niet te doen was bij Radical, toen ook in de lotto.


Ze hadden hem ook gewoon in plaats van B-Freqz of Hard Driver in het Sportpaleis moeten zetten.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 18:57 
 
Hardtraxxer



2006 Coone - Infected
2007 Coone - Chose one
2008 Dark-e - Gods & Symbols
2009 D-Block & S-Te-Fan vs Coone - Creation of life
2010 Brennan Heart - Revelations
2011 Frontliner - The Call of the Visionary
2012 Psyko Punkz - beyond believe
2013 Ran-D - Dimensions
2014 Audiofreq - Guardians Of Time
2015 Brennan Heart - Illumination

Een soort van warm up mix door Pat B
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk setje, reverze anthem's zijn altijd wel oké :loving:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, nooit geweten dat Infected een reverze anthem was
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 20:12 
 

Wat heeft die man al vaak het anthem gemaakt zeg xd. Ook niet gebruikelijk
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Wat heeft die man al vaak het anthem gemaakt zeg xd. Ook niet gebruikelijk


http://www.hardnews.nl/exclusief-interview-bass-events-hard-dance-leider-belgie/

Na dit te lezen is het best logisch.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 21:44 
 

Lennard95 schreef:
SVB schreef:
Wat heeft die man al vaak het anthem gemaakt zeg xd. Ook niet gebruikelijk


http://www.hardnews.nl/exclusief-interview-bass-events-hard-dance-leider-belgie/

Na dit te lezen is het best logisch.

Waarom vind je dit logisch dan?

Leuk stukje om te lezen trouwens ^^
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 22:18 
 

Keeptrying schreef:
2009 D-Block & S-Te-Fan vs Coone - Creation of life


:loving:
Bericht Geplaatst op 25 feb 2016 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Lennard95 schreef:
SVB schreef:
Wat heeft die man al vaak het anthem gemaakt zeg xd. Ook niet gebruikelijk


http://www.hardnews.nl/exclusief-interview-bass-events-hard-dance-leider-belgie/

Na dit te lezen is het best logisch.

Waarom vind je dit logisch dan?

Leuk stukje om te lezen trouwens ^^


Toen dit "interview" voor het eerst online kwam werd Coone ook vermeld (in context van die feestjes op zolder), blijkbaar heeft Hard News dit veranderd. Coone is er dus echt van in begin al bij dus is het meer logisch ? :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten