Exterkate schreef:
Hoe zit dat met dat Reverze Flashback dan? Kunnen we een extra dikke show verwachten of is het gewoon een setje met jump en van alles er in?
Kijk filmpjes op YT, toch wel een van de hoogtepuntjes van de nacht qua show.
2013 Radical Redemption LIVE was rustig, 2014 viel het naar mijn mening ook wel mee hoor(genoeg ruimte in het midden van de zaal, heb ook nog filmpjes). Het is ook een kwestie van op de goede plek staan natuurlijk. Tribunes is altijd wel goed veel plek hoor. Het was juist vorig jaar dat ik het in de lotto tussen 12-3 echt TE druk vond.