Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 23:14 
 

Haha jaa nu klinkt het best wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DUTCH
Heel wat fans bleken teleurgesteld te zijn in het verbod op maskers als één van de extra veiligheidsmaatregelen die dit jaar van toepassing zijn. We begrijpen dit en hebben daarom een concessie gedaan betreft deze maatregel.
Het is pas toegestaan je masker te dragen NA DE SECURITY CONTROLE bij binnenkomst. Ook tijdens het event kan de security vragen je masker af te zetten. Bedankt voor jullie begrip en medewerking!

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of de security vraagt bij de controle het masker even af te doen, en praat verder niet over een verbod :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja want zonder mijn masker kan ik niet losgaan gvd!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je überhaupt een masker dragen op een feest, lijkt me alleen maar onhandig met bier drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al mijn mede Belgen moeten toch kunnen laten zien hoe hardcore ze zijn met hun Angerfist masker. ^^

Ik vond het enorm grappig toen ik het las dat maskers verboden waren. Helaas komen ze er op terug. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding Afbeelding

Had zelf dit aangeschaft voor tijdens Warface & Radical, ben blij dat het toch nog wel mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 18:46 
 

Leuk om te zien dat Bass Events als organisatie naar een oplossing heeft gezocht nadat er schijnbaar zoveel over geklaagd is. Dat is toch netjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bass Events +1 ja

Hopelijk kan ik wat slapen deze nacht en krijg ik morgen wat door men strot.
Ben altijd een soort van nerveus voor een groot feest. Te veel zin in denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 19:41 
 

DL22 schreef:
Bass Events +1 ja

Hopelijk kan ik wat slapen deze nacht en krijg ik morgen wat door men strot.
Ben altijd een soort van nerveus voor een groot feest. Te veel zin in denk ik :D

Zelfde probleem hier haha. Plus dat ik morgen de laatste paar uurtjes voordat we vertrekken constant aan het rillen ben. Kan daar nooit vanaf komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon maskers thuis laten! hahahahahaha wat een regel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
DL22 schreef:
Bass Events +1 ja

Hopelijk kan ik wat slapen deze nacht en krijg ik morgen wat door men strot.
Ben altijd een soort van nerveus voor een groot feest. Te veel zin in denk ik :D

Zelfde probleem hier haha. Plus dat ik morgen de laatste paar uurtjes voordat we vertrekken constant aan het rillen ben. Kan daar nooit vanaf komen xd


Heb ik ook wel vaker ;D Gezonde zenuwen zeker ? :D

+die maskers, snap niet wat je er aan hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 11:46 
 

Hard Invasion schreef:
SVB schreef:
DL22 schreef:
Bass Events +1 ja

Hopelijk kan ik wat slapen deze nacht en krijg ik morgen wat door men strot.
Ben altijd een soort van nerveus voor een groot feest. Te veel zin in denk ik :D

Zelfde probleem hier haha. Plus dat ik morgen de laatste paar uurtjes voordat we vertrekken constant aan het rillen ben. Kan daar nooit vanaf komen xd


Heb ik ook wel vaker ;D Gezonde zenuwen zeker ? :D

+die maskers, snap niet wat je er aan hebt...

Nouja gezond xd maar komt idd van de zenuwen en het enthosiastme.

En over die maskers, laat die mensen lekker als ze z'n masker op hun kop willen zetten :P Draag zelf nooit z'n ding maar moet zeggen dat ik het op z'n feest toch zijn charmes wel vind hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien is het bij sommige aanwezigen beter dat ze wél een masker dragen . ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
enthosiastme.



wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 13:00 
 

chas1n schreef:
SVB schreef:
enthosiastme.



wtf

wow :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja als je last hebt van dilsexie krijg je dat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

komt vast door die rillingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 13:05 
 

Heb ik eindelijk een woordenboek op mijn toetsenbord doet die dit :/
Ik pleit mezelf compleet vrij van deze fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slecht geslapen, weinig kunnen eten.
Zo dadelijk dus aan het bier om wat rustiger te worden.
Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Slecht geslapen, weinig kunnen eten.
Zo dadelijk dus aan het bier om wat rustiger te worden.
Zin in :yay:


haha zo herkenbaar. Ik was met defqon ook gewoon al om 5 uur 's ochtends klaarwakker. Dag kon niet vroeg genoeg beginnen toen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 16:03 
 

Rond een uur of kwart voor 7 vertrekken zodat we (hopelijk) mooi op tijd zijn voor Cyber.

Ben te herkennen aan een enorm hoog swaggehalte en een rood T-shirt.

Veel plezier iedereen alvast :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 17:05 
 

Exterkate schreef:
Ongelofelijk zin in! Spanning is te voelen in m'n buik :D

Rond 8 uur weg rijden, ongeveer 3 uur in de auto en hopen dat we beetje vlot naar binnen kunnen..

Waar woon je helemaal wel niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te herkennen aan het nieuwe G4H shirt ( No fucking mercy) en bril, het meeste te vinden in de Lotto wss :D
Zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 22:23 
 
Hardtraxxer

wordt reverze ergens op een radio station of livestream uitgezonden?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten