Hard Invasion schreef:
SVB schreef:
DL22 schreef:
Bass Events +1 ja
Hopelijk kan ik wat slapen deze nacht en krijg ik morgen wat door men strot.
Ben altijd een soort van nerveus voor een groot feest. Te veel zin in denk ik

Zelfde probleem hier haha. Plus dat ik morgen de laatste paar uurtjes voordat we vertrekken constant aan het rillen ben. Kan daar nooit vanaf komen

Heb ik ook wel vaker ;D Gezonde zenuwen zeker ?

+die maskers, snap niet wat je er aan hebt...
Nouja gezond

maar komt idd van de zenuwen en het enthosiastme.
En over die maskers, laat die mensen lekker als ze z'n masker op hun kop willen zetten

Draag zelf nooit z'n ding maar moet zeggen dat ik het op z'n feest toch zijn charmes wel vind hebben.