Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.reverze.be/nl/locatie/all-you-need-to-know

Heb de interessante dingen eruit gehaald ;)

FOOD STANDS
Let er op dat je bij de food stands in het Sportpaleis en de Lotto Arena NIET MET MUNTEN kunt betalen. De eetgelegenheden in het Sportpaleis & Lotto Arena worden niet door Bass Events gerund, maar door een partner. Zorg dat je voldoende losgeld bij je hebt, wanneer je 's nachts trek krijgt!

HOE DE AREA'S BEREIKEN
De routes tussen het Sportpaleis & Lotto Arena worden duidelijk aangegeven met borden.
Op de begane grond is een buitenroute, die in beide richtingen kan worden gevolgd en dwars door de rookruimte loopt. De tweede route bevindt zich op de eerste verdieping. Op deze route geldt eenrichtingsverkeer. Om van de Lotto Arena naar het Sportpaleis te gaan, moet je door het horecagebied. Dit is een enorme chill-out area met eten, drinken en zitruimte. Volg gewoon de borden “Lotto Arena" of “Sportpaleis".

LIVESTREAM
Er zal geen livestream zijn tijdens "Reverze - Deception". Wel zullen er, in de weken na het evenement, tal van live setjes worden gepost via onze media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook de politie en het Minus Militia zijn zowel binnen als buiten het complex aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Ook de politie en het Minus Militia zijn zowel binnen als buiten het complex aanwezig.


Zal het er ff bijzetten :

Citaat:
Om jouw veiligheid binnen en buiten het complex te garanderen, zullen zowel de politie als militaire eenheden aanwezig zijn. Gedraag je alsjeblieft respectvol en verantwoordelijk. Elke provocatie of uitlokking wordt serieus genomen en kan jou de toegang tot het evenement ontzeggen, inclusief mogelijke sancties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met Bassleader liepen er ook zwaar gewapende militairen rond buiten, toch wel indrukwekkend om te zien vind ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die militairen is overal in belgie. Is ook in winkelcentrums, bioscopen etc. Vraag me af hoeveel nut het heeft maarja, indrukwekkend is het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Die militairen is overal in belgie. Is ook in winkelcentrums, bioscopen etc. Vraag me af hoeveel nut het heeft maarja, indrukwekkend is het wel.


Better "safe" than sorry, zeker ? Heb er bij Bassleader eerlijk gezegd niets van gemerkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
MeneerEend schreef:
Die militairen is overal in belgie. Is ook in winkelcentrums, bioscopen etc. Vraag me af hoeveel nut het heeft maarja, indrukwekkend is het wel.


Better "safe" than sorry, zeker ? Heb er bij Bassleader eerlijk gezegd niets van gemerkt :)


Erger me er ook niet aan, maar denk niet dat ze iets kunnen doen als zo'n kereltje van plan is om zichzelf op te blazen.

OT: Opvallend dat Reverze, net als qlimax en hardbass, ook geen livestream doet dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Die militairen is overal in belgie. Is ook in winkelcentrums, bioscopen etc. Vraag me af hoeveel nut het heeft maarja, indrukwekkend is het wel.


Had toen te maken met het terreurniveau bij ons. Bassleader was denk ik 2 weken na de aanslagen in Parijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Hard Invasion schreef:
MeneerEend schreef:
Die militairen is overal in belgie. Is ook in winkelcentrums, bioscopen etc. Vraag me af hoeveel nut het heeft maarja, indrukwekkend is het wel.


Better "safe" than sorry, zeker ? Heb er bij Bassleader eerlijk gezegd niets van gemerkt :)


Erger me er ook niet aan, maar denk niet dat ze iets kunnen doen als zo'n kereltje van plan is om zichzelf op te blazen.

OT: Opvallend dat Reverze, net als qlimax en hardbass, ook geen livestream doet dit jaar.


Ik deel je mening hoor, bedoel gewoon dat moest er iets gebeuren ze toch maatregelen getroffen hebben.
Jup inderdaad wel opvallend, niet dat ik er iets mee in zit was/ben op alle 3 feesten aanwezig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
maar denk niet dat ze iets kunnen doen als zo'n kereltje van plan is om zichzelf op te blazen.


Opblazen niet nee, als ze met een kalasjnikov rond gaan lopen schieten wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 02:48 
 
Hardtraxxer

Vraag me af hoeveel invloed dat heeft op de drugscontrole. Ik lees dat de controle bij Reverze (op drugs) zeer matig is, maar als ik dit zo lees dan verwacht ik toch wel een zeer strenge? Zeker nu met politie en militaire eenheden. Daarnaast heb je nog de extra grenscontrole door de Marechaussee. Dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangster schreef:
Vraag me af hoeveel invloed dat heeft op de drugscontrole. Ik lees dat de controle bij Reverze (op drugs) zeer matig is, maar als ik dit zo lees dan verwacht ik toch wel een zeer strenge? Zeker nu met politie en militaire eenheden. Daarnaast heb je nog de extra grenscontrole door de Marechaussee. Dus ben benieuwd.

Hier zat ik overigens ook over na te denken. Afgelopen 4 jaar kon ik gewoon doorlopen na de ticketcontrole, ze kijken alleen in je tas of je geen drinken of andere grote dingen meeneemt. Stelde helemaal niks voor toen. (Overigens zijn de sancties in Belgie WEL om serieus te nemen. Dan zit je gewoon vast of krijg je een hele flinke boete. Al zijn het maar 2 pillen.)

Nu met al dat terreurgedoe zal de fouillering inderdaad wel strenger zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die militaire eenheden controleren voornamelijk op wapens en bommen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Militairen lopen gewoon buiten rond en hebben niks met Reverze te maken hoor. Die staan er bij elk evenement.
Wat betreft controle en fouilleren verwacht ik wel dat het veel strenger gaat worden als je ziet naar de enorme 'vangst' die ze vorig jaar hebben gedaan bij The Qontinent en Tommorowland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou werd ik er toevallig bij XQ-B-front uitgepikt, maar dat stelde verder ook niks voor zeg. Zo'n grondigere fouillering is het ook niet. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ze gewoon weer hetzelfde te werk gaan zoals andere jaren dus soms fouilleren soms niet .
Als je echt raar gaat doen wordt je er waarschijnlijk wel tussenuit gehaald, maar daar heb ik geen last van want ik hou het bij bier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 11:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal er ook niet uitgehaald worden want ik houd het ook bij bier. Zijn er vaak lange wachttijden bij de ingang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doordat de fouillering zo belabberd was, kon ik vrijwel altijd meteen doorlopen. Totaal geen wachtrijen buiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 12:18 
 

Norther66 schreef:
Doordat de fouillering zo belabberd was, kon ik vrijwel altijd meteen doorlopen. Totaal geen wachtrijen buiten.

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 13:10 
 

Nouja totaal geen wachtrij :P.... vorig jaar in 10 minuten a een kwartiertje wel binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je rond 11 komt heb je al helemaal geen wachtrij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Als je rond 11 komt heb je al helemaal geen wachtrij


Dan mis ik Cyber en NSCLT, dus hoop er half 10 wel te zijn eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de AYNTK

LIVESTREAM
There will not be a livestream of "Reverze - Deception" but we will post many live sets online in the weeks after the event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

afgelopen 3 jaar staat geheel Reverze met video op youtube. Ben benieuwd of ze dit nu ook nog gaan doen nu er geen livestream gaat zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 16:15 
 

Lekker halfuurtje eten
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten