Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar even een persoonlijke timetable gemaakt. :) Best wat op en af lopen de eerste uurtjes. ^^


21.00-22.00 Cyber (Lotto Arena)
22.00-23.00 NSCLT (Sportpaleis)
23.00-0.00 Josh & Wesz (Lotto Arena)
0.00-0.30 Atmozfears (Sportpaleis) Mogelijk vroeger, hangt ervan af hoe J&W draaien.
0.30-1.00 Eten/rondje lopen
1.00-1.30 SZP (Lotto Arena)
1.30-2.30 Deetox (Lotto Arena)
2.30-3.30 Requiem vs Titan (Lotto Arena)
3.30-4.30 AoR vs Sub Sonik (Lotto Arena)
4.30-5.00 RR (Lotto Arena)
5.00-6.00 Warface (Lotto Arena)
6.00-? Huiswaarts want HC interesseert me weinig

RR & Warface hangt van de drukte af aangezien ze in de Lotto Arena staan en best wel populair zijn in Belgiƫ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:10 
 
Hardtraxxer

03:30 - 04:30 AoR vs Sub Sonik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die comments op facebook... :lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh & Wesz en MWAK tegelijk, ideaal. Jammer dat Cyber in lotto staat. Zijn zweverige nummertjes met die reverze show had wel mooie combinatie geweest lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe plaats ik hier een afbeelding??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Hoe plaats ik hier een afbeelding??


[*img]url van de afbeelding hier[/img] (zonder * in het begin).

Je kan ook op de Img knop drukken als je een post aanmaakt of bewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maar de afbeelding staat niet online
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, jammer dat Gunz For Hire en Radical Redemption tegelijk draaien.

Zie liever Radical Redemption LIVE in Sportpaleis in plaats van Hard Driver, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
maar de afbeelding staat niet online


Dan moet je hem eerst uploaden. Ik raad Imgur aan.
Eigen afbeelding uploaden op deze website is niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel wat groot zo...
Als het stoort even melden, dan verwijder ik 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 21:08 
 

20:00 - 21:00 binnenkomen
21:00 - 22:00 Cyber
22:00- 23:00 NSCLT
23:00- 23:30 Josh en Wesz
23:30- 00:30 Atmozfears
00:30- 01:00 Psyko Punkz
01:00- 01:30 Sub zero project
01:30- 02:30 Coone
02:30- 03: 30 Brennan heart
03:30- 04:15 Reverze Flashback
04:15- 05:00 RR en G4h beide
05:00- 05:45 Hard driver of Warface
05:45- 06:15 Bfreqz
06:15- 07:00 Angerfist

Op zich ideale tt ^^. Alleen een beetje jammer dat Deetox tegelijk met Coone staat. Als ze maar niet just a memory draait want dan ga ik wel vet hard balen dat ik dat gemist heb.

Echt al super veel zin in dit feest! Vorige jaar z'n gaaf feest gehad, hopen dat deze editie daar ook weer bij in de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 21:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Betere TT had ik niet kunnen wensen!! :D
Dat is gewoon 23:00 binnenkomen in de Lotto, 05:45 Sportpaleis en 06:15 naar huis :thumbsup: :thumbsup:

Edit: fuck zie net dat Psyko Punkz nog na Josh & Wesz staan, dat wordt eetpauze :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal waarschijnlijk zoiets worden...
Binnenkomen in het Sportpaleis en Noisecult nog meepakken, daarna een plekje zoeken in de Lotto Arena en tijdens Warface terug richting Sportpaleis.
Niet al te veel heen en weer geloop dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Betere TT had ik niet kunnen wensen!! :D
Dat is gewoon 23:00 binnenkomen in de Lotto, 05:45 Sportpaleis en 06:15 naar huis :thumbsup: :thumbsup:

Edit: fuck zie net dat Psyko Punkz nog na Josh & Wesz staan, dat wordt eetpauze :corn:

Vind afsluiters van angerfist op grote podia ook altijd wel eeg leuk hoor, ik zou toch nog even blijven staan. Maar als je je kluis in de Lotto Arena hebt zou ik sowieso wel al je spullen meenemen want op een gegeven moment sluiten ze de tunnels en doorgangen af en moet je door alle drukte via t sportpaleis naar.buiten, in de kou in de rij bij de lotto om naar je kluis te kunnen en dan nog alle ellende van de drukte van de kluisjes

Nog iets leuks voor te spacerts onder ons: 2 jaar geleden was de dierentuin naast het centraal station van Antwerpen open. Wel leuk om even doorheen te lopen als je 2 uur op je trein moet wachten. De politiehonden op Antwerpen CS zijn geen drugshonden dus daar hoef je niet bang voor te zijn. De Belgische politie vind het altijd wel leuk om met 2/3 honden op het perron van de eerste trein ri NL te gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 12:25 
 

Zal er dit jaar ook weer een livestream zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverze van 2006 tot nu

https://www.facebook.com/ReverzeOfficia ... 441299894/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke pluim voor Bass Events, als je ziet hoe ze de laatste jaren gegroeid zijn :worship:
Zelf elk jaar aanwezig sinds 2007, ieder jaar weer genieten maar wat ze vorig jaar met de show hebben gedaan was echt wel machtig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ben nog nooit bij Reverze geweest dus even een vraagje; zijn er verschillende ingangen en bepaald jouw ingang ook of jij jouw kluisje bij het Sportpaleis en Lotto hebt?


Ja, lotto en sportpaleis hebben beiden een aparte ingang met eigen ruimte met kluisjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 22:24 
 

Als ik jou was zou ik bij het Sportpaleis naar binnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben je vanuit Sportpaleis snel in de andere zaal? of is het ver lopen/druk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ben je vanuit Sportpaleis snel in de andere zaal? of is het ver lopen/druk?


Is wel even wandelen als je langs de trappen gaat, vorig jaar hadden ze een route binnendoor gemaakt, moest je een stukje buiten. Scheelt een kwartier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
geert3ssen schreef:
Ben je vanuit Sportpaleis snel in de andere zaal? of is het ver lopen/druk?


Is wel even wandelen als je langs de trappen gaat, vorig jaar hadden ze een route binnendoor gemaakt, moest je een stukje buiten. Scheelt een kwartier :thumbsup:


Die route binnendoor was zo geniaal, hopelijk doen ze dat dit jaar weer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 11:07 
 

Indyy schreef:
DL22 schreef:
geert3ssen schreef:
Ben je vanuit Sportpaleis snel in de andere zaal? of is het ver lopen/druk?


Is wel even wandelen als je langs de trappen gaat, vorig jaar hadden ze een route binnendoor gemaakt, moest je een stukje buiten. Scheelt een kwartier :thumbsup:


Die route binnendoor was zo geniaal, hopelijk doen ze dat dit jaar weer! :)

Zullen ze vast wel doen, was zo chill vorig jaar dat ik mij geen reden kan voorstellen waarom ze het dit jaar niet zullen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds 2011 elk jaar aanwezig :D !
En ook dit jaar zal ik 90% v/d tijd in de Lotto Arena vertoeven ! :thumbsup:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten