Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker veralgemenen joh -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker huilen joh, pannekoek. Ik heb het toch over publiek en niet over individuele personen? Ga lekker op facebook lopen miepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tering yowan, wat voel jij je snel aangevallen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Lekker huilen joh, pannekoek. Ik heb het toch over publiek en niet over individuele personen? Ga lekker op facebook lopen miepen


Hahaha :lol: tering, de dinsdag dip is strong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 15:56 
 

yowan schreef:
Lekker huilen joh, pannekoek. Ik heb het toch over publiek en niet over individuele personen? Ga lekker op facebook lopen miepen

heb je het verkeerde familiepak gepakt ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sorry, had beloofd er op te gaan letten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:33 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
yowan schreef:
Lekker huilen joh, pannekoek. Ik heb het toch over publiek en niet over individuele personen? Ga lekker op facebook lopen miepen


Hahaha :lol: tering, de dinsdag dip is strong.


Haha deze klopt wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yowan schreef:


show was vorige jaar soms écht bizar


Ik weet nog wel dat ze bij radical die lampen in die ledschermen boven het publiek rood/blauw lieten knipperen. Ik weet niet hoe t kwam, maar dat was echt kapot trippy
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb nu al vaak last als de lasers en lichten wat te snel afwisselen en als een gek heen en weer gaan.
Moet ik gewoon altijd effe omdraaien, wil niet weten wat er gebeurd moest ik zoiets zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:

Ik weet nog wel dat ze bij radical die lampen in die ledschermen boven het publiek rood/blauw lieten knipperen. Ik weet niet hoe t kwam, maar dat was echt kapot trippy



14:00?

3:50 was ook bizar, was net of je in een hangaar stond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso is de lichtshow van Reverze echt een van de beste onder de hardstyle evenementen wat mij betreft. Die lichttechnicus(sen) lijken ook gewoon bijna elke track te kennen. Heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 23:29 
 

Tijdens Hard Driver was het ook niet normaal af en toe :worship:. Echt een paar kaar mezelf erop betrapt dat ik gwn wauwwww stond te roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Hard Bass en XQ B-Front ook lasers gezien waarvan de ene helft van de stralen rood is en de andere helft wit. Ook weer iets nieuws volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik thuis muziek op het staan zit mijn moeder 9 op 10 ook gewoon juist als de kick erin komt, dat hoor je van ver aankomen hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit veel meer in een track dan enkel de kick en weten wanneer die er op klapt. :cool:
Als je de tracks kent en dus ook de andere elementen in een track kun je daar als licht technicus zeker vette dingen mee doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja maar de opbouw en andere elementen zijn bij 90% van de tracks zijn gewoon hetzelfde hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Er zit veel meer in een track dan enkel de kick en weten wanneer die er op klapt. :cool:
Als je de tracks kent en dus ook de andere elementen in een track kun je daar als licht technicus zeker vette dingen mee doen.


Precies :thumbup:

Exterkate schreef:
Zouden we dan de conclusie kunnen trekken dat hoe beter de lichttechnicus de tracks kent, hoe beter hij is? Serieuze vraag dit haha. Heb verder geen verstand van dat soort dingen ^^


Nou je moet nog steeds de elementen die je kent uitoefenen. Hoe goed je dat doet hangt af van de vaardigheden die jij hebt in dit vak.

Kijk voor de grap dit filmpje uit 2014 eens:



Hoe vaker je het bekijkt hoe meer je ziet :) Erg mooi om te zien.

Natuurlijk zitten er wat foutjes tussen. Logisch, want deze track is zeker niet "standaard" qua opbouw en elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt al wel heel veel zin in deze :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 22:31 
 

DL22 schreef:
Echt al wel heel veel zin in deze :yay:

Dit dus :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Timetable begin volgende week?


Hopelijk!

DL22 schreef:
Echt al wel heel veel zin in deze :yay:


Idem! Toch wel mijn favoriete feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Reverze. Ook eerste indoor event voor mij. Echt enorm veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk er ook wel weer naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opzich mooie time table. Lekker naar Josh en Wesz tijdens Mark With a K!
Wel jammer dat ik zo Radical Redemption moet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spijtig dat Cyber zo vroeg draait en RR en G4H tegelijkertijd draaien maar wordt sowieso knallen :)

Edit: omdat iedereen hem post ;)

22:00 - 23:00 Sephyx [Lotto]
23:00 - 23:30 Bier [Sport]
23:30 - 00:30 Atmozfears [Sport]
00:30 - 01:00 CB / PP (kies ik op het moment zelf)
01:00 - 01:30 Sub Zero Project Live [Lotto]
01:30 - 02:30 Coone [Sport]
02:30 - 03:30 Requiem vs Titan [Lotto]
03:30 - 04:00 Act Of Rage vs Sub Sonik [Lotto]
04:15 - 04:55 Gunz For Hire Live [Sport]
04:55 - 05:45 HD / Warface / Rust (kies ik op het moment zelf)
05:45 - 06:15 B-Freqz Live [Sport]
06:15 - 07:00 Angerfist / Miss K8 (kies ik op het moment zelf)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten