Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
@HardstyleFreak
1: Druk met je vinger bovenin op je scherm
2: Sleep hem omlaag
3: Profit


zo werkt dat bij mn htc niet moet op andere wijze inzoemen :P

maar het anthem draaide coone vanavond op hardbass, prime plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klein stukje van het anthem gefilmd gisteren :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Klein stukje van het anthem gefilmd gisteren :)



https://soundcloud.com/gerhardstyleuplo ... 6-teamblue

Tijdje geleden dat ik een anthem zo vet vond klinken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oh dus toch Coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 16:56 
 

Gokje naar de zaal indeling.

Sportpaleis:
Coone
G4H
Brennan Heart
Redical Redemption
Angerfist
NSCLT
Psyko Punkz
Atmozfears
Code Black
Cyber
Mark with a K
Josh & Wesz
Hard Driver

lotto Arena:
Deetox
Warface
Bfreqz
PatB
Unsenses
Subsonik
Titan
Miss K8
Act of Rage
Requiem
Sephyx
Sub zero preject
Lowriderz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah fak, had liever Radical in de lotto gezien net als in 2013 & 2014

Ik sta wss achter de bar, nl niet veel geld meer & wil er toch bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:04 
 

yowan schreef:
Aah fak, had liever Radical in de lotto gezien net als in 2013 & 2014

Tis maar een gokje haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overheen gelezen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pat B staat alleszins al op de main, hij verzorgt de Reverze Flashback dit jaar ( bron: hijzelf in een facebookpost ergens :D ).

Verder gaat het wel redelijk goed kloppen denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zolang B-Freqz maar in de lotto arena staan maakt het mij niet veel uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe moet ik dit zien? Is de Lotto Arena veel groter/kleiner dan het Sportpaleis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sportpaleis 20000 personen, Lotto 8000. Geluid in de Lotto Arena is wel 2 keer zo goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:22 
 

Exterkate schreef:
Gokje; Gunz 4 Hire en B-Freqz tegelijk? :cry:

Als ze een beetje nadenken doen ze dat niet lijkt me :$ (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso gaan vette acts elkaar overlappen.
Ik blijf sowieso heel de avond Lotto Arena, geniaal geluid daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Exterkate schreef:
Gokje; Gunz 4 Hire en B-Freqz tegelijk? :cry:

Als ze een beetje nadenken doen ze dat niet lijkt me :$ (hoop ik)


gok van wel, drukte verspreiden

sws aanwezig bij B-freqz, hopelijk in de lotto :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deetox en Warface maken ook kans op Sportpaleis denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Sowieso gaan vette acts elkaar overlappen.
Ik blijf sowieso heel de avond Lotto Arena, geniaal geluid daar


Vorig jaar was het geluid in de sport anders wel echt heel goed. Om maar niet om te spreken over het lage volume in de lotto tot een uur of 12/01:00. Geen idee waarom ze dat doen, maar erg apart is het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, Sportpaleis was wel voorzien van extra geluidscapaciteiten vorig jaar.
Maar niets kan tippen aan Lotto Arena :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G4H is al jaren geen zak meer aan. Mijn keuze is snel gemaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2016 23:27 
 

Vond voor mij persoonlijk het geluid in het sporpaleis nog fijner dan in de Lotto :$. Heel me oren gingen naar de tyfus daar en op z'n volume komt het de muziek in mijn ogen (oren) ook niet ten goede :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 02:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gunz staan iig zeker in sportpaleis
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



show was vorige jaar soms écht bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
sandervanbruggen schreef:
Exterkate schreef:
Gokje; Gunz 4 Hire en B-Freqz tegelijk? :cry:

Als ze een beetje nadenken doen ze dat niet lijkt me :$ (hoop ik)


Lijkt mij wel dat ze dat doen. Crowd control. Zelfde als vorig jaar Defqon dat Minus Militia en Freakz At Night tegelijk moesten.

Vind het wel moeilijk; die nieuwe G4H heb ik nog nooit gezien en wil 'm graag zien, maar B-Freqz ben ik meer fan van :/


G4H is echt vrij weinig boeiends meer aan, vond ik ook de grootste tegenvaller van Hard Bass. B-Freqz is ook wel minder dan dat het is geweest, maar nog steeds wel interessant imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
G4H is echt vrij weinig boeiends meer aan, vond ik ook de grootste tegenvaller van Hard Bass. B-Freqz is ook wel minder dan dat het is geweest, maar nog steeds wel interessant imo :)


Alles wat hier gezegd word slaat negens op, want we hebben hier te maken met een Belgische organisatie & en een voornamelijk niet-Nederlands publiek. Die geilen overal op en zijn niet zo kieskeurig.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten