zo werkt dat bij mn htc niet moet op andere wijze inzoemenwrote:@HardstyleFreak
1: Druk met je vinger bovenin op je scherm
2: Sleep hem omlaag
3: Profit
maar het anthem draaide coone vanavond op hardbass, prime plaatje
zo werkt dat bij mn htc niet moet op andere wijze inzoemenwrote:@HardstyleFreak
1: Druk met je vinger bovenin op je scherm
2: Sleep hem omlaag
3: Profit
Tis maar een gokje hahawrote:Aah fak, had liever Radical in de lotto gezien net als in 2013 & 2014
Als ze een beetje nadenken doen ze dat niet lijkt mewrote:Gokje; Gunz 4 Hire en B-Freqz tegelijk?
gok van wel, drukte verspreidenwrote:Als ze een beetje nadenken doen ze dat niet lijkt mewrote:Gokje; Gunz 4 Hire en B-Freqz tegelijk?(hoop ik)
Vorig jaar was het geluid in de sport anders wel echt heel goed. Om maar niet om te spreken over het lage volume in de lotto tot een uur of 12/01:00. Geen idee waarom ze dat doen, maar erg apart is het wel.wrote:Sowieso gaan vette acts elkaar overlappen.
Ik blijf sowieso heel de avond Lotto Arena, geniaal geluid daar
G4H is echt vrij weinig boeiends meer aan, vond ik ook de grootste tegenvaller van Hard Bass. B-Freqz is ook wel minder dan dat het is geweest, maar nog steeds wel interessant imowrote:Lijkt mij wel dat ze dat doen. Crowd control. Zelfde als vorig jaar Defqon dat Minus Militia en Freakz At Night tegelijk moesten.wrote:Als ze een beetje nadenken doen ze dat niet lijkt mewrote:Gokje; Gunz 4 Hire en B-Freqz tegelijk?(hoop ik)
Vind het wel moeilijk; die nieuwe G4H heb ik nog nooit gezien en wil 'm graag zien, maar B-Freqz ben ik meer fan van
Alles wat hier gezegd word slaat negens op, want we hebben hier te maken met een Belgische organisatie & en een voornamelijk niet-Nederlands publiek. Die geilen overal op en zijn niet zo kieskeurig.wrote: G4H is echt vrij weinig boeiends meer aan, vond ik ook de grootste tegenvaller van Hard Bass. B-Freqz is ook wel minder dan dat het is geweest, maar nog steeds wel interessant imo