Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het al gepost maar ik gok Coone of Hard Driver, dat zijn de enige twee die potentieel zo'n synth gebruiken denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het niet heel miss Josh & Wesz kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mij deed het eerder aan psyko punkz denken, maar lijkt me straf dat hun het anthem maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Mij deed het eerder aan psyko punkz denken, maar lijkt me straf dat hun het anthem maken.


ze hadden bassleader anthem al gedaan. Ik gok op Hard driver of Coone idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1:02 - 1:05 doet me echt hard denken aan deze track .


Act Of Rage staat in de lineup , maar dit zou echt een wending zijn in het Bass Events gebeuren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Driver kunnen we doorstrepen. Beweert zelf dat hij niet de anthemmaker is.

Bron: https://www.facebook.com/HarddriverMusi ... =3&theater
In de reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Hard Driver kunnen we doorstrepen. Beweert zelf dat hij niet de anthemmaker is.

Bron: https://www.facebook.com/HarddriverMusi ... =3&theater
In de reacties


Dan gok ik op Coone. Ticket in de pocket. Nu maar hopen dat B-freqz in de lotto staan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Hard Driver kunnen we doorstrepen. Beweert zelf dat hij niet de anthemmaker is.

Bron: https://www.facebook.com/HarddriverMusi ... =3&theater
In de reacties

Artiesten kunnen beweren wat ze willen, Regain, Jason Payne & Requiem zeiden ook ieder dat ze Hard Bass niet af zouden sluiten. Dus om zoiets nou als bron te zien is wel erg naïef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 13:55 
 

99% sold out voor de mensen die nog twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ladies and gentlemen... we're very proud to announce that we are now COMPLETELY SOLD OUT!

And just a hint: This year's edition will be MIND-BLOWING!

See you at #REVERZE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Coone
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb hier toch wel hoge verwachtingen bij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat een leuk anthem worden denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfoeh een anthem meer dan een maand van te vore, waar zie je dat nog tegenwoordig :surrender:

Edit:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Pfoeh een anthem meer dan een maand van te vore, waar zie je dat nog tegenwoordig :surrender:

Edit:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Een volledige preview hebben we nog niet gehad he, een paar seconden reverse bass en synth.
Ze kunnen nu nog even goed wachten tot een week voor Reverze om de officiële preview te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier is tenminste teken van een anthem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem wordt gemaakt door Coone
Bron Coone op Fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Hier is tenminste teken van een anthem xd


True dat xd

HardstyleFreak schreef:
Anthem wordt gemaakt door Coone
Bron Coone op Fb


Lees jij het topic wel voor je iets post :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt Hard Driver nou het anthem of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Maakt Hard Driver nou het anthem of niet?


Dacht MANDY
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt gaaf dat Mandy het Anthem mag maken. Meer dan terecht ook lijkt me, ze heeft echt een super goed jaar achter de rug met sterke producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
DL22 schreef:
Hier is tenminste teken van een anthem xd


True dat xd

HardstyleFreak schreef:
Anthem wordt gemaakt door Coone
Bron Coone op Fb


Lees jij het topic wel voor je iets post :P ?


eeuh ja maar heb geen 6inch scherm op mn phone dus miste de post

mijn wel gemeende excuses xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@HardstyleFreak
1: Druk met je vinger bovenin op je scherm
2: Sleep hem omlaag
3: Profit
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Echt gaaf dat Mandy het Anthem mag maken. Meer dan terecht ook lijkt me, ze heeft echt een super goed jaar achter de rug met sterke producties.


Heb zelfs uit betrouwbare bronnen gehoord dat ze geestproduceert voor Coone en Hard Driver.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten