Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 15:38 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Doelde vooral op dit feest. In de zomer kan ik het nog wel voorstellen maar ik snap niet dat je +/- 20 euro meer gaat betalen om ergens , heel ver van de stage vandaan, op een verhoging te staan (wat overigens gewoon gelijkwaardig is aan de tribune zelf), terwijl op een feest als Reverze toch altijd plek zat is.

Dan ben jij dit jaar niet geweest. Wat een drukte in het sportpaleis. Kon geen stap verzetten stond hutje mutje tegen elkaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 17:30 

Hardtraxxer

Voor de set van radical begon hadden ze de deuren naar zaal 1 afgesloten omdat het er te druk was. Was inderdaad niet normaal toen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 17:37 

Hardtraxx Veteran

Achterin was er volop plek, het laatste 1/3 deel van de dansvloer. Verder weet ik nog dat ik tijdens radical zonder moeite door het publiek op en neer van achter naar voren heb kunnen lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 19:57 

Hardtraxxer

Ben vorig jaar VIP geweest en het is me goed bevallen hoor, er is niet altijd evenveel plek overal op de vloer en in de VIP heb je dat wel. Ook de lichtshow komt dan net iets beter tot zijn recht vind ik ( oke je kan op de tribune gaan staan maar dan heb je een achterlijk stoeltje voor en achter je en moet je zien dat je je benen niet breekt xD). Ik sta ook heus niet altijd in de VIP tegen het einde aan ga ik ookwel gewoon naar beneden meestal, is het die extra 20 euro dan waard? Zolang mijn avond vet is geweest boeit me dat geld eigenlijk weinig :)
Ik snapte dit vroeger ook niet wat je in de VIP deed maar uiteindelijk sta ik nu wel steeds in de VIP ( wel enkel bij Reverze / Bassleader en Q-Base).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 11:35 

Hardtraxxer

Vorig jaar gratis VIP at Reverze.

Half afgeknipt VIP bandje op de grond gevonden en gewoon tussen de rest van mijn festivalbandjes gepropt en zo kon ik gewoon telkens weer binnen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 12:29 

Hardtraxxer

VIP is leuk!

om een foto te maken, verder is er geen kut aan, naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 04:33 

Hardtraxxer

Voor het eerst Reverze maar eens mee maken, kaartjes in de pocket :)

Ben benieuwd, op de aftermovies zien de stages van 2014 en 15 er beter uit dan wat B2S en Q-dance de laatste 2 jaar gepresteerd hebben..

Hoe is t geluid in de 2e zaal? Ben vorig jaar Bassleader geweest en daar was het geluid wel top in het Sport Paleis! Lotto arena is ook goed dacht ik wel eens gelezen te hebben hier? Hopelijk angerfist als afsluiter op de main :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 07:57 

Hardtraxx Veteran

Mcvk schreef:
Voor het eerst Reverze maar eens mee maken, kaartjes in de pocket :)

Ben benieuwd, op de aftermovies zien de stages van 2014 en 15 er beter uit dan wat B2S en Q-dance de laatste 2 jaar gepresteerd hebben..

Hoe is t geluid in de 2e zaal? Ben vorig jaar Bassleader geweest en daar was het geluid wel top in het Sport Paleis! Lotto arena is ook goed dacht ik wel eens gelezen te hebben hier? Hopelijk angerfist als afsluiter op de main :clap:

Ik vind het stagedesign en de show elk jaar weer beter en origineler dan wat organisaties als B2S en Q opbouwen bij bijvoorbeeld hardbass en qlimax.

Geluid is in de tweede zaal om te smullen. Perfecte geisoleerde zaal waar zowel euforisch als raw en hardcore heerlijk klinkt. Ook op de tribunes. In het sportpaleis is het meestal wat minder qua geluid maar vooraan of in het midden in de zaal is het wel altijd prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 12:27 

Hardtraxx Addict

De show bij Reverze (2014 en 2015 ben ik er geweest) waren allebei goed. Als ongeveer hetzelfde podium bij een b2s of q-dance evenement er zou staan dan was het helemaal top.. maar omdat het bij Bass Events is word er altijd minder enthousiast op gereageerd.

Kwa geluid is het gewoon goed, stage en er is altijd wel een verassing in het podium zoals in 2014 dat die kubus eruit kwam en in 2015 dat de grote piramide uit elkaar klapte en weer in elkaar klapte zowat elk uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook altijd prachtig hoe ze met 1 opzet gewoon 3 totaal verschillende stages kunnen laten zien door het ene bijvoorbeel uit te laten staan. In 2014 vond ik het heel vet dat die ledpanelen in stroken over het publiek heen kwamen alsof je in een of ander ruimteschip stond. En dan een uur later zag je bijvoorbeeld alleen de klok en ledscreens tegen de wand. Twee totaal verschillende ervaringen. Dit jaar idem dito met die losse panelen aan het plafond die konden draaien waardoor het net was of je in een of andere tunnel stond. En even later waren die panelen weer omhoog en was die piramide weer belicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 18:34 

Hardtraxx Veteran

Geluid in de Lotto Arena! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 18:11 

Hardtraxx Elite

Reverze zit wel aan de top van de indoor feesten. Show was afgelopen 2 jaar echt top. Geluid en sfeer in het sportpaleis is wel een stuk minder als in de lotto-arena. Had gehoopt dat ze dit jaar de line up wel beetje om zouden gooien, omdat deze afgelopen 2 jaar nogal op elkaar leek. Is wel redelijk gelukt, dus waarschijnlijk weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 11:19 

Hardtraxx Addict

Kaartjes gekocht, ben benieuwd naar het anthem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 18:59 

Hardtraxx Veteran

80% uitverkocht.
Afbeelding

Ik vermoed dat het eind januari/begin februari uitverkocht zal zijn op basis van vorige jaren. Voor degene die nog twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:47 

Hardtraxxer

Trailer, en een heel klein stuk van het anthem op 01:02?
Mijn gok ligt op Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 15:55 

Hardtraxx Veteran

Gave trailer, vooral in het begin doet me denken aan die van qlimax, the source code of creation
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 16:08 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Gave trailer, vooral in het begin doet me denken aan die van qlimax, the source code of creation

Jep! Heeft wel wat gelijkenissen inderdaad :)
Hoop da ze deze visuals ook doortrekken in de show :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 17:42 

Hardtraxx Elite

Lijkt Coone te zijn ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 17:55 

Hardtraxxer

Ik sluit ook Hard Driver niet uit als anthemmaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 20:20 

Hardtraxxer

geert3ssen schreef:
Ik sluit ook Hard Driver niet uit als anthemmaker

Dat zou mijn tweede gok zijn ja, anyway Coone of HD als anthemmaker, dan klaag ik niet,
ze weten er beide wel iets leuks van te maken meestal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 21:36 

Hardtraxx Veteran

Video is privé?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2016 21:46 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Video is privé?

Hmm , had wel gezien dat hij daarstraks niet vermeld stond, nu blijkbaar privé.
Bass Events zal hem blijkbaar nog niet willen online zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 22:20 

Hardtraxxer

Trailer (opnieuw) online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 22:22 

ik kan die synth van dat hele kleine stukje melodie totaal niet plaatsen bij een of andere artiest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 22:50 

Hardtraxx Veteran

Straks maar tickets bestellen voor ze uitverkocht zijn.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten