Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
Teupie ziet zijn award voor post van het jaar in gevaar komen 
Idd haha, is er eigenlijk serieus iets van een topic daarvoor? lijkt me leuk 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Ja, Hardtraxx Awars. Alleen Tommeke wilde al interessant doen om deze 3 weken geleden te starten. Maar zoals gebleken, en kan nog veel veranderen.wrote:Idd haha, is er eigenlijk serieus iets van een topic daarvoor? lijkt me leuk
-
S
Heeft er iemand een blik op hoe het met de kaartverkoop staat?
regular gaat "strong"wrote:Heeft er iemand een blik op hoe het met de kaartverkoop staat?
vip is uitverkocht
-
S
Tank you, gaat redelijk snel dan
Nee ik moest niet lachen, evenals mijn eigen plaatje wat ik ook niet begreep. Pure vervelingwrote:Teupie ziet zijn award voor post van het jaar in gevaar komen
-
S
wrote:Ik gok dat BH het anthem gaat maken
Da Tweekaz heeft anthem ook gedraaid op Freaqshow vermoed dus dat het anthem van Da Tweekaz is aangezien Coone niet op Reverze staat.
Anthem klonk wel goed trouwens.
Anthem klonk wel goed trouwens.
Illuminatiwrote:https://www.facebook.com/ReverzeOfficial/photos/a.504034356302308.109347.173737205998693/852519544787119/?type=1&permPage=1
Iemand die dit snapt?
-
GHardtraxxer
- 169 posts member since 2011
- last seen Jan 2021
Ben er al uren mee bezig, kom er niet uit 
Ik snap het en heb de oplossing maar ik vind dat jullie het zelf moeten vinden
Sorray
Sorray
-
GHardtraxxer
- last seen Jan 2021
haha die kaartjes boeien me geen reet meer, ben gewoon gefrustreerd dat ik het niet kan vinden 
Snap er ook de ballen niet van..
Ik weet dat het wel alleen op reverze.be is, en je niet hoeft te klikken of toetsenbord gebruiken.
Ik weet dat het wel alleen op reverze.be is, en je niet hoeft te klikken of toetsenbord gebruiken.
Think again zou ik zeggenwrote:Snap er ook de ballen niet van..
Ik heb echt alles al geprobeerd. Is het wel op die eerste pagina? Of zijn mijn "weetjes" ook fout?wrote:Think again zou ik zeggenwrote:Snap er ook de ballen niet van..
Helaas zijn ze fout ja ;Dwrote:Ik heb echt alles al geprobeerd. Is het wel op die eerste pagina? Of zijn mijn "weetjes" ook fout?wrote:Think again zou ik zeggenwrote:Snap er ook de ballen niet van..
http://www.reverze.be/news/the-anthem-mystery
A page on which our heroes stare, zal wel de line-up pagina mee bedoeld worden, verder kom ik niet
A page on which our heroes stare, zal wel de line-up pagina mee bedoeld worden, verder kom ik niet
-
GHardtraxxer
- last seen Jan 2021
Heb het eindelijk gevonden!
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Ik heb het ook na een lange tijd gevonden en was achteraf inderdaad echt logisch haha