Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 nov 2014 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Saaie line-up, dus niet aanwezig.
Wel leuk dat The Vision er staat, meer dan verdiend. :D
Bericht Geplaatst op 22 nov 2014 11:34 
 

Ik gok dat BH het anthem gaat maken :cool:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2014 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar was heel vet, line up is niet speciaal maar toch aanwezig.
Verrassend dat Coone er niet staat :$
Bericht Geplaatst op 22 nov 2014 20:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Ik gok dat BH het anthem gaat maken :cool:


heeft hem al eens gemaakt.

Meer kans dat Hard Driver/Zatox/Da Tweekaz hem maakt.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2014 20:57 
 

Broken Balance schreef:
sandervanbruggen schreef:
Ik gok dat BH het anthem gaat maken :cool:


heeft hem al eens gemaakt.

Meer kans dat Hard Driver/Zatox/Da Tweekaz hem maakt.

Dan zal Da Tweekaz het ook wel niet worden denk ik. Die hebben het Bassleader anthem ook al gedaan.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2014 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop, en denk frequencerz. Op een of andere manier vind ik ze bij Reverze passen!
Bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Hoop, en denk frequencerz. Op een of andere manier vind ik ze bij Reverze passen!


Maar je hoopt wel meer.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:18 
 
Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Hoop, en denk frequencerz. Op een of andere manier vind ik ze bij Reverze passen!

Heb je nog geen theorieën gevonden zoals bij Qlimax?
Bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Basxt schreef:
Hoop, en denk frequencerz. Op een of andere manier vind ik ze bij Reverze passen!

Heb je nog geen theorieën gevonden zoals bij Qlimax?

Welke theorieën precies? ;)
Bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:25 
 
Hardtraxx Veteran

Dat Technoboy op Qlimax stond vanwege die vocal in een intro, of Code Black die het anthem maakt.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dat Technoboy op Qlimax stond vanwege die vocal in een intro, of Code Black die het anthem maakt.

Waar je je druk om maakt zeg.
Bericht Geplaatst op 23 nov 2014 01:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben gewoon benieuwd naar wat je dit keer gevonden had. :aww:
Bericht Geplaatst op 23 nov 2014 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso wel aanwezig... RR net zoals Frequencerz lekker laat in main hoop ik, heb teminste wat ruimte ^^
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 03:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Sowieso wel aanwezig... RR net zoals Frequencerz lekker laat in main hoop ik, heb teminste wat ruimte ^^

Elk jaar weer heerlijk die ruimte na 4 uur op de main :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad was vorig jaar lekker met Freqs, maar RR tegen 4 uur in de lotto was niet te doen
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 17:46 
 
Hardtraxx Newbie

yowan schreef:
nielstil schreef:
Sowieso wel aanwezig... RR net zoals Frequencerz lekker laat in main hoop ik, heb teminste wat ruimte ^^

Elk jaar weer heerlijk die ruimte na 4 uur op de main :thumbsup:


Ik snap jou niet hoor je zegt ik ga naar bed. Ga je tot half 3 op je laptop zitten en kom je weer te laat op school. Ik kijk hierzo bij off-topic en daar zitten allemaal van die gekke te praten over hoe hard ze wel niet gaan :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

papavanyowan schreef:
yowan schreef:
nielstil schreef:
Sowieso wel aanwezig... RR net zoals Frequencerz lekker laat in main hoop ik, heb teminste wat ruimte ^^

Elk jaar weer heerlijk die ruimte na 4 uur op de main :thumbsup:


Ik snap jou niet hoor je zegt ik ga naar bed. Ga je tot half 3 op je laptop zitten en kom je weer te laat op school. Ik kijk hierzo bij off-topic en daar zitten allemaal van die gekke te praten over hoe hard ze wel niet gaan :thumbdown:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 18:21 
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: GEWELDIG
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 19:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:22 
 
Hardtraxxer

Reactie van het jaar
Bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2014 18:50 
 
Hardtraxx Addict

HAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :worship: .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten