Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverze schreef:
The ANTHEM MYSTERY competition is now closed! We have received an amazing amount of entries, and a good few of you got it right!
Using the cryptic tips on www.reverze.be, you could figure out that you needed to visit the Line-up page and type in "Anthem" (without quotes). The mystery will then be revealed.
And the anthem maker is..... ?
We'll announce the winner in a few days!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, dat heb ik letterlijk op de homepage gedaan, maar toen dat niet werkte ben ik er ook meteen mee gestopt xd Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan! Ik heb ook geprobeerd om het 'mysterie' te ontrafelen maar mij is het niet gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan idd, heb het vrij snel opgegeven na 5 minuten ontrafelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had het wel gevonden, maar ik heb/had dus geen idee hoe je een printscreen maakt met windows 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 21:45 
 

yowan schreef:
ik had het wel gevonden, maar ik heb/had dus geen idee hoe je een printscreen maakt met windows 8



gewoon op de printscreenknop drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverse ziet er altijd heel vet uit, maar ik twijfel altijd om te gaan. Is het echt een hee-hoo kinderfeestje met dat 16+ of valt dat wel mee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat 'HeeHoo' is voornamelijk bij Jump, maar dat is na een uurtje of 2 gedaan.
Heb zelf een bloedhekel aan dat volk en ga nu toch al voor de vierde keer, dus het valt allemaal wel mee. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hee Hoo wordt letterlijk de hele avond gedaan. Vorig jaar zat ik te kijken en heb het elke set minstens 3x gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daarom is de lotto arena een goede uitweg als het te veel wordt voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:17 
 
Hardtraxxer

Huh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 12:18 
 
Hardtraxxer

Precies 2 zalen heeft zoveel voordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Maar misschien wil men wel DJ zien in het Sportpaleis. Alleen moet je dan 4 a 5x HEEE HOO aanhoren. Zeker op elke reverse bass wordt er gehheee hooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Maar misschien wil men wel DJ zien in het Sportpaleis. Alleen moet je dan 4 a 5x HEEE HOO aanhoren. Zeker op elke reverse bass wordt er gehheee hooo

Tja, dat is een keuze die je maakt.

In de lotto staat het zo hard dat je alleen soms een hee hoo hoort in een stille break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar het is toch onzin om te zeggen als je niet van heeee hooo houdt ga je maar naar de Lotto. Sommige mensen willen gewoon een dj zien die in het Sportpaleis draait. Die komt om te genieten van de muziek maar krijg je van de huppelkutjes die er door heen zitten te bleren met hun sfeerdodende heee hoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:05 
 
Hardtraxxer

Klopt wat je zegt want er staan ook goeie dj's in het sportpaleis, maar

Helicaze schreef:
ga nu toch al voor de vierde keer, dus het valt allemaal wel mee. ^^


3e keer voor mij en heb er ook nooit last van gehad je lacht er ff met je vrienden om en dan ist alweer voorbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:49 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Hee Hoo wordt letterlijk de hele avond gedaan. Vorig jaar zat ik te kijken en heb het elke set minstens 3x gehoord


Op afgelopen bassleader in de lotto arena 0x gehoord. Hoop dat ze het verleerd zijn :P

Vorig jaar sinds jaren overgeslagen voor hardcore4life.
Kreeg ik bij het zien van die show van vorig jaar wel beetje spijt van !

Vind de line up niet zo heeel spetterend, maarja we gaan t zien :D heb er wel al zin in !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het harder styles uitgaansvolk in België is gewoon beroerd vergeleken met dat van Nederland. Hier door heb ik (en vele andere Belgen) er totaal geen moeite mee om steeds naar NL af te reizen voor de feesten. Het feit dat er amper grote feesten in België zijn heeft hier ook veel mee te maken aangezien Bass Events de enige grote speler is. Omdat er zo weinig (deftige) feesten zijn in België en men voor het betere werk steeds naar NL moet blijft de scene ook aan de kleine kant in België aangezien het reizen van minstens 1u vele mensen afschrikt.

Verder speelt Bass Events met zijn line-ups altijd op safe en zie je ook steeds weer dezelfde namen terug komen (vergelijk line-up van dit jaar met die van vorig jaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkele dagen geleden zaten ze op 75% uitverkocht, ondertussen op 80%. Of het echt zo is of enkel om de kaartverkoop te stimuleren laat ik in het midden. :evil:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:52 
 

Toch nog maar een kaartje gekocht. Bijna uitverkocht volgens Bass Events :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 00:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft ze goed gedaan door die super editie van vorig jaar!
Vele male sneller uitverkocht.

Ik moet zeggen dat ik echt niets weet voor te stellen aan het thema van dit jaar (inb4 mijn quote over monniken)

Gaat een grote verbazing worden, dat weet ik wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 01:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Heeft ze goed gedaan door die super editie van vorig jaar!
Vele male sneller uitverkocht.

Ik moet zeggen dat ik echt niets weet voor te stellen aan het thema van dit jaar (inb4 mijn quote over monniken)

Gaat een grote verbazing worden, dat weet ik wel ^^


Ik veronderstel dat er toch ergens een oog gaat verwerkt zijn in de stages , aangezien dat al centraal staat in het artwork en op de site etc. :D

Nog een dikke maand geduld ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Basxt schreef:
Heeft ze goed gedaan door die super editie van vorig jaar!
Vele male sneller uitverkocht.

Ik moet zeggen dat ik echt niets weet voor te stellen aan het thema van dit jaar (inb4 mijn quote over monniken)

Gaat een grote verbazing worden, dat weet ik wel ^^


Ik veronderstel dat er toch ergens een oog gaat verwerkt zijn in de stages , aangezien dat al centraal staat in het artwork en op de site etc. :D

Nog een dikke maand geduld ! :D


Ik denk een oog met heel veel led, net zoiets als Bassleader denk ik dat het wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 11:29 
 
Hardtraxxer

Alleen maar LED vind ik zo schraal. Bijvoorbeeld HardBass stage vind ik echt niks aan. Juist bij Reverze als je kijkt naar lotto vorig jaar en jaar daarvoor in principe ook alleen maar LED alleen niet doodsaai een de muur hangen. Ze hadden vorig jaar een 3D kubus van gemaakt en 2 jaar geleden hadden ze er ook iets moois van gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond vorig jaar Lotto Arena echt vet er uit zien, uitgebouwde kubussen met trus.
Alleen vond het geluid echt hard staan, van plan om dus gehoorbescherming mee te nemen indien ik in de Lotto ga staan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten