Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Rickzel schreef:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch is over een disney dj tool, iedereen z'n ding, maar mij doe je er echt geen plezier mee :P

Da Tweekaz :thumbdown:

Het gaat ook om de sfeer tijdens dat nummer :loving: :loving: niet om de plaat zelf.

Wat vind je van de plaat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:55 
 

TiMOTHYb schreef:
sandervanbruggen schreef:
Rickzel schreef:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch is over een disney dj tool, iedereen z'n ding, maar mij doe je er echt geen plezier mee :P

Da Tweekaz :thumbdown:

Het gaat ook om de sfeer tijdens dat nummer :loving: :loving: niet om de plaat zelf.

Wat vind je van de plaat dan?

Best leuk, kan er altijd goed naar luisteren ^^ maar zonder de sfeer en gezang was dit gewoon 'een van de' tracks die er die avond gedraaid was. Nu had het iets heel moois en magisch.

Toen we trouwens voor de eerste keer de zaal in liepen hadden we echt zoiets van 'is dit het?!' Het leek op de vloer echt best wel klein maar toen we even later de tribunes opliepen 'woww' toen was het in eens een heel stuk groter. Schitterend ook om vanaf de tribune al die glowsticks te zien :woot:. Haha mooi was dat ook!

Echt een super avond gehad waar ik nog vaak aan terug zal denken! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha mooi dat je zo genoten hebt man :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen enkele keer hee-hoo gehoord in de lotto arena. :P Enkel vanaf halverwege flashback tot einde in sportpaleis geweest. Als er een deftige kick was hoorde je dat amper tenzij het echt dichtbij was. Geluid in het sportpaleis was echt veel verbeterd vergeleken met voorgaande jaren.

Dat weinige in België platen als shreek echt kennen ligt grotendeels aan het Belgische hard dance publiek. In België is tek en hardcore heer en meester. Hardstyle (voornamelijk raw :cool: ) begint stilletjes aan op te komen hier. Hard dance is ook pas aan populariteit aan het winnen sinds enkele jaren geleden. Hier gaat het dan voornamelijk weer om tek/hardcore. Oude(re) hardstyle platen gaat niemand kennen. Misschien ooit wel eens gehoord maar niet in de mate dat vocals en andere geluidjes gekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Best leuk, kan er altijd goed naar luisteren ^^ maar zonder de sfeer en gezang was dit gewoon 'een van de' tracks die er die avond gedraaid was. Nu had het iets heel moois en magisch.

Toen we trouwens voor de eerste keer de zaal in liepen hadden we echt zoiets van 'is dit het?!' Het leek op de vloer echt best wel klein maar toen we even later de tribunes opliepen 'woww' toen was het in eens een heel stuk groter. Schitterend ook om vanaf de tribune al die glowsticks te zien :woot:. Haha mooi was dat ook!

Echt een super avond gehad waar ik nog vaak aan terug zal denken! :loving:


Vet man! :)

Ik heb echt maar 4 keer hee hoo gehoord in het sportpaleis, en dat was vaak snel weg. Was je er wel bij P-stylez?

Bassface ging ook weer super hard trouwens, mooi hoe iedereen Hoooo roept tijdens de climax.. zieke shows altijd met dat nummer. :love:



En noize supressor trapte er echt wel een flink tempo in! Weinig breaks gehoord! Alleen dat afsluit nummer was drama naar mijn mening..

Zal ik ook even online zetten voor diegene die die niet gezien hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 21:35 
 

Als afsluiter van z'n avond kan ik me voorstellen dat dat een klein beetje tegen viel. Ik was zelf om 6 uur naar huis dus niks van mee gekregen. Ook wel grappig om te zien die mensen helemaal in hardcore outfit (kisten, legerbroek, maskers en MoH T-shirts enz.) al om 6 uur weg gingen xd. Je zou denken dat voor hun de mooie grote afsluiter nog moet komen en dan gaan ze naar huis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 09:55 
 
Hardtraxx Newbie

Basxt schreef:

En noize supressor trapte er echt wel een flink tempo in! Weinig breaks gehoord! Alleen dat afsluit nummer was drama naar mijn mening..

Zal ik ook even online zetten voor diegene die die niet gezien hebben..


Dat is Knightvision - Who Is It, echt een vet nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er al een torrent o.i.d om alle livestreams in full HD te downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shreek en Subsonic?

Dat trucje deed Radical ook op vorige Qbase :D Of was het Samara en Subsonic?
Op Q-base kon iedereen het in ieder geval wel heel erg waarderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Is er al een torrent o.i.d om alle livestreams in full HD te downloaden?


Ik had onlangs ergens gelezen (kan het zo direct niet terug vinden) dat de video live sets de komende dagen beschikbaar worden gemaakt op hun YT kanaal. Vorig jaar stond het ook binnen 1 à 2 weken op hun YT kanaal als ik me niet vergis. Nog even geduld dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Basxt schreef:
Is er al een torrent o.i.d om alle livestreams in full HD te downloaden?


Ik had onlangs ergens gelezen (kan het zo direct niet terug vinden) dat de video live sets de komende dagen beschikbaar worden gemaakt op hun YT kanaal. Vorig jaar stond het ook binnen 1 à 2 weken op hun YT kanaal als ik me niet vergis. Nog even geduld dus. :)

Wat een toeval haha.


Eerste is online van Bass Events :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke dag komt er een nieuwe online
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Shreek en Subsonic?

Dat trucje deed Radical ook op vorige Qbase :D Of was het Samara en Subsonic?
Op Q-base kon iedereen het in ieder geval wel heel erg waarderen :P


wou net zeggen shreek en subsonic heeft hij al zoooo vaak gedraaid, zeker alstie 1,5 uur moet en zn set niet vol krijgt met zn eigen meuk :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Grim schreef:
Basxt schreef:
Is er al een torrent o.i.d om alle livestreams in full HD te downloaden?


Ik had onlangs ergens gelezen (kan het zo direct niet terug vinden) dat de video live sets de komende dagen beschikbaar worden gemaakt op hun YT kanaal. Vorig jaar stond het ook binnen 1 à 2 weken op hun YT kanaal als ik me niet vergis. Nog even geduld dus. :)

Wat een toeval haha.


Eerste is online van Bass Events :D


Was niet bij MWAK aanwezig, alleen ik vind dit zeker een goede set.
Iemand een idee welk lied er bij zijn intro werd gedraaid? Het pianospel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daniel schreef:
Koelkast schreef:
Shreek en Subsonic?

Dat trucje deed Radical ook op vorige Qbase :D Of was het Samara en Subsonic?
Op Q-base kon iedereen het in ieder geval wel heel erg waarderen :P


wou net zeggen shreek en subsonic heeft hij al zoooo vaak gedraaid, zeker alstie 1,5 uur moet en zn set niet vol krijgt met zn eigen meuk :sleep: :sleep:

Ja klopt, hij maakte vorig jaar ook een warm-up mix voor Intents geloof ik met alleen maar van die oude knallers erin. Als hij nou dat soort nummers een beetje afwisseld in z'n set is het helemaal goed. Een Origins Of Life, Stella Nova of The Preacher. Maarja kan me ook nog wel herinneren dat er toen van die herzenloze raw boys helemaal gek gingen reageren omdat ze liever weer een standaard krakaka screech setje hadden gehad. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 12:26 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
Shreek en Subsonic?

Dat trucje deed Radical ook op vorige Qbase :D Of was het Samara en Subsonic?
Op Q-base kon iedereen het in ieder geval wel heel erg waarderen :P


Dat hij dit trucje nog veel vaker mag herhalen, bazig dat er iig nog iemand is die oude knallers draait in zijn set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Grim schreef:
Basxt schreef:
Is er al een torrent o.i.d om alle livestreams in full HD te downloaden?


Ik had onlangs ergens gelezen (kan het zo direct niet terug vinden) dat de video live sets de komende dagen beschikbaar worden gemaakt op hun YT kanaal. Vorig jaar stond het ook binnen 1 à 2 weken op hun YT kanaal als ik me niet vergis. Nog even geduld dus. :)

Wat een toeval haha.


Eerste is online van Bass Events :D


MC Villain denkt: wtf doe ik hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:14 
 

https://youtu.be/FGsD0CImTAQ

Mooie aftermovie! :) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen woorden voor. :worship:
Letterlijk de meest zieke aftermovie aller tijden.

Wauw wauw wauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 20:25 
 
Hardtraxxer

Inderdaad echt een goede aftermovie! dat shot op 04:48 met al die lasers is echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben niet naar het feest geweest, maar heb gewoon 5 minuten lang met kippenvel op mijn armen zitten kijken. Wat een prachtstaaltje film! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, dit is nog eens een aftermovie. Reverze toch een optie voor volgend jaar ondanks de afstand en het feit dat ik niet zo van euforische hardstyle houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 23:58 
 
Hardtraxxer

Ja dit is zeker een mooie, het feest is ook gewoon dik in orde altijd. Alleen mag de line-up ook wat meer schommelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
ondanks de afstand en het feit dat ik niet zo van euforische hardstyle houd.


Nachtje Lotto Arena en je krijgt niks mee van euforische hardstyle. Langs de andere kant mis je dan wel de hele show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
J oey schreef:
ondanks de afstand en het feit dat ik niet zo van euforische hardstyle houd.


Nachtje Lotto Arena en je krijgt niks mee van euforische hardstyle. Langs de andere kant mis je dan wel de hele show.



Dit jaar was ik anders ook positief verrast door het showgehalte in de lotto, de lasershow was vet!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten