Inderdaad not to bad
Alleen worden de mannen van Noize Junky wel een beetje hard verwend vind ik. Ze mogen 2x draaien, had liever nog een andere hardstyle naam gezien dan

En de line-up is natuurlijk één ding , nu nog het andere en das de indeling/timetable ,maar daar moeten we nog even op wachten.
Edit : van eentje weten we het dan toch al Dr Rude.
Dr Rude schreef:
After one year of absence.. I will return to the mainstage of Reverze 2015! Superexcited about this!
Hoefde voor mij niet persee.
Edit : en ook Wasted Pengiunz op de main volgens hun facebook.