Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Het was wel een 'draai je eigen tracks' avondje aan de tracklist van elke set te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het was wel een 'draai je eigen tracks' avondje aan de tracklist van elke set te zien.


Bij Titan en Adaro viel dat goed mee.
Enorm leuk feest, heel de avond in de Lotto Arena gestaan. Geluid en sfeer :woot:

Is het ook iemand opgevallen dat E-Force tot zijn eigen verbazing een verkeerde track inmixte?
Zijn voorlaatste was Warface & Titan - Chainsaw, daarna draaide hij The Meltdown.
Die chainsaw was de bedoeling niet denk ik, toen kondigde de MC aan dat er nog 1 track ging komen en dan toch weer niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 16:02 
 

Klein verslagje van mijn kant :)

Rond kwart over 10 vertrokken naar het Sportpaleis, iedereen even opgepikt en op het gemakje doorgereden.
Waren rond 11 uur ongeveer binnen, toen het gedonder met die kluisjes, beneden waren ze leeg en boven stond er weer zo'n achterlijk lange rij. Mezelf gelukkig vrij snel naar voren kunnen werken en 2 kluisjes gehaald. Helaas werkte er 1 sleuteltje niet en moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Rond kwart voor 12 naar het Sportpaleis gegaan om onze groep te zoeken, helaas duurde dit wat langer dan gepland en daardoor ook The Vision gemist :( Wou er samen met een maat naar toe maar toen was het al 10 over 12 :/
Toen maar blijven staan om TNT te zien, wat was dat zaaddodend zeg, en dat is nog licht gezegd. Het mixwerk was weer ouderwets traag en het leek net of je 3 kwartier naar 1 lange track luisterde, Skinner, Ghettoblaster en ga zo maar door, afsluiten met Phases was dan ook echt het enige pluspuntje in deze belachelijke set.
Aangezien ik niet zo'n fan ben van Deepack besloot ik dus nog even in het Sportpaleis te blijven om Da Tweekaz te checken. Ook dat is mij eigenlijk veel te vrolijk, ze hebben zeker wel leuke nummers hoor maar het doet mij weinig. Wel pluspunten voor het draaien van Retrospect :loving:
Om 10 voor 1 naar de Lotto gegaan voor Adaro en om wat andere vrienden te ontmoeten. Eenmaal gevonden ben ik samen met een maat naar voren gegaan, geen moment spijt van gehad! Wat een belachelijke sloopset weer :worship: Oldschool Flow wat een bazentrack! Echt heel erg genoten van onze sloper :D Uiteraard weer boksles gehad xd Eigen werk afgewisseld met ander spul en veel getease. Hoorde o.a. Raggamuffin, RTTP, Dark Universe, The Purest en Torture.
Toen Frequencerz kwam zijn we even snel wat drinken gaan halen en snel weer terug gegaan naar voren. Deze set bestond voornamelijk uit eigen werk, maar gelukkig ook veel B-Freqz platen! Men of Steel, Divine, Ghost Town, Hollow, FTP en The End waren platen die ik langs hoorde komen, met die laatst genoemde sloten ze af. Was al bang dat ze hem wéér niet zouden draaien maar gelukkig kwam hij dan toch nog :loving: blijft voor mij echt 1 van de beste platen die ik de afgelopen tijd heb gehoord, wat een ongelooflijke sfeer brengt die plaat met zich mee :love:
Met veel pijn en moeite terug gegaan naar het Sportpaleis voor Psyko Punkz. Doet mij echt helemaal niets, heb zo ver ik me nog kan herinneren geen 1 plaat gehoord die echt bijzonder was. Tijdens de flashback naar de EHBO geweest voor een pijnstiller voor m'n rug, toen die insloeg voelde ik me net superman, weet niet wat er in zat maar hij deed wel z'n werk xd
Na de EHBO naar de tribune gegaan om de flashback te bekijken, een maat van me was ook al aardig gesloopt dus die besloot met me mee te gaan zitten. Flashback doet me eigenlijk heel weinig, vooral de muziek gaat mij echt te traag. Om 10 voor half 5 naar de Lotto gegaan voor E-Force. Eerst nog even daar op de tribune gezeten tot DP klaar was, hoorde volgens mij nog een Sub Sonik plaat voorbij komen. E-Force opende met Open the Gates, blijft toch een lekkere track :) daarna kwam het Qapital Anthem en zijn we naar de dansvloer gegaan. Vind het echt een supervet anthem, zeker nu die melodie is doorgezet, was voor mij ook 1 van de hoogtepunten van vanavond. The Game, Underground Tacticz (remix), Fatal (bizarre kicks zeg :drool: ) Freakz at Night plaat en een mashup van Freakz At Night met Chronic Disorder gehoord, laatstgenoemd was echt briljant gedaan :worship: enig minpuntje van deze set was het draaien van Red Alert, haalde echt het tempo eruit >.<
Toen naar Radical gegaan, was voorbereid op veel eigen werk. Kwam binnen tijdens Be Prepared van MM, vind dit zelf 1 van de mindere tracks van het album maar klonk opzich wel leuk. Piece of Shit, Cross of Blood, Suicide Bassline en Hard Bass Tribute heb ik voorbij horen komen, vind zijn nieuwe tracks echt briljant en kon mij hier echt heel goed op vermaken :thumbsup: maar de 2 hoogtepunten van deze set waren toch wel Shreek en Sub Sonic :worship: Was echt aangenaam verrast toen ik deze 2 hoorde! hulde hiervoor :thumbsup: tegen het eind van deze set naar huis gegaan want was helemaal gesloopt, m'n rug had het niet meer.
Echt een top avond gehad maar had wel meer verwacht van een 10 jarige editie. Heb zeker wel wat show gemist omdat ik vaak in de Lotto aanwezig was, maar eigenlijk had ik ietsje meer verwacht. Show was echt wel weer in orde, stage zag er wel prima uit, weet niet of die piramide nog open ging? Wel leuk gedaan trouwens met die leds die aan het dak hingen, kwamen vaak naar beneden en werd veel mee gedaan :)

Wat me ook nog opviel waren de hoeveelheid militantjes, heb er absoluut geen last van gehad of iets dergelijks, maar het viel me gewoon op :P

Pluspunten:
+++Shreek en Subsonic
++Radical Redemption
++Adaro
++E-Force
+Frequencerz (ondanks het vele eigen werk) draaide nog Mysterias!
+The End en Ghost Town
+Barbediening was heel snel en eigenlijk nooit lang moeten wachten
+Oldschool Flow 2 keer gehoord, zowel E-Force en Adaro hebben hem gedraaid, normaal ben ik niet zo van die dubbele platen maar vind Oldschool Flow echt een geweldige plaat!



Minpunten:
--TNT
-kluisjes
-Psyko Punkz
-Drukte
-Warmte


Echt het gevoel dat het veel drukker was dan voorgaande jaren.
Wellicht volgend jaar gewoon weer aanwezig, puur omdat het gewoon lekker dichtbij is, ben er binnen een halfuurtje en er zijn altijd een hoop bekenden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Klein verslagje van mijn kant :)



wel leuk om te lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Verslag


De piramide ging elk uur wel open en/of dicht.
Leuk verslag alhoewel ik de Flashback juist een van de hoogtepunten vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 16:59 
 
Hardtraxx Crew

Freakz At Night met Chronic Disorder was Sub Sonik - Chronic Freakz waarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
bloemkool schreef:
Verslag


De piramide ging elk uur wel open en/of dicht.
Leuk verslag alhoewel ik de Flashback juist een van de hoogtepunten vind.


De stream even aangezet toen ik de kroeg uit kwam rollen, maar die flashback was me een partij kut >.< Die jumpstyle/tek shit leeft echt enorm in dat Belgie he? en 1 grote Hee Hoo bende haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 18:13 
 

Moet zeggen dat ik me totaal niet gestoord heb aan dat ge Hee hoo heel de tijd. Oke op sommige momenten is het totaal misplaatst maar dan ga ik nog liever mee roepen dan dat ik me er op z'n mooie avond aan ga ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele zieke avond gehad.

Geluid eerste paar uurtjes in de lotto niet zo hard als later op de avond. Die bass :love:
Stage was vet in de main, miste wel heel wat wow effecten. Intro's niet zo episch als vorig jaar.
Heel vet gedaan met die zwevende delen.

Grootste nadeel was dat er gewoon geen fruit werd verkocht. Ik vroeg waarom niet? Ja dat doen wij niet hier.





Episch was dit :drool:

Noize supressor gooide het tempo er flink in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik bijna heel de avond op de tribune heb moeten doormaken door me knie, heb ik toch wel een leuke nacht gehad.

Phuture Noize met de set van de avond, wat ben ik nu benieuwd naar hun album zeg! Wasted Penguinz kort daarachter als beste en van Da Tweekaz werd ik ook echt helemaal blij. Mooiste moment was let it go tijdens da tweekaz, heel sfeervol dat iedereen mee ging meezingen.

Verder waren de eerste 3 nummers van The Vision natuurlijk heerlijk en verraste RR met Shreek en subsonic :worship: Waar ik me eigenlijk over verbaasde was de sfeer, die miste ik eigenlijk volledig. Ik heb me erg gestoord aan alle Fransen, Duitsers en andere niet Nederlanders of Belgen kwa VDK zijn. Deze mensen waren echt zo dom, ik zit op de tribune met een brace om, kan me been niet bewegen en dan vinden ze het gek dat ik niet even aan de kant ga dus lopen ze er maar tegenaan.

Het geluid was wel heel erg dik in het Sportpaleis, in de Lotto arena was die ook redelijk te doen.

+++++Phuture Noize
+++ Wasted Penguinz
++ The Vision, Da Tweekaz
+/- Freqz, Digital Punk en Adaro sets die niet slecht waren maar ook niet hoogstaand.
-Psyko Punkz, leek nergens op
-HeeHoo, verschrikkelijk op de tribune stond er boven een gozer die echt de hele tijd probeerde iedereen Hee Hoo te laten zeggen.
-15/16 jarige meiden die gekleed zijn als hoer, doe is effe lekker normaal man, ouders vinden dit normaal?
-Frietsaus was niet te vreten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:04 
 

Paultheone schreef:
Mooiste moment was let it go tijdens da tweekaz, heel sfeervol dat iedereen mee ging meezingen.

Verreweg het mooiste moment van de avond ja! Wat een sfeer! Schitterend was dat :yay: :loving:

@Basxt, ben je nog zonder marchendise troep thuis gekomen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Paultheone schreef:
Mooiste moment was let it go tijdens da tweekaz, heel sfeervol dat iedereen mee ging meezingen.

Verreweg het mooiste moment van de avond ja! Wat een sfeer! Schitterend was dat :yay: :loving:

@Basxt, ben je nog zonder marchendise troep thuis gekomen? :P


Hahaha nee! Ik ben serieus om 7 uur nog naar de merch gerend om een bass events petje te halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:27 
 

Hahaha de verleiding was te groot xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Hahaha de verleiding was te groot xd

Ja xd en jij nog wat gehaald dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:36 
 

Basxt schreef:
sandervanbruggen schreef:
Hahaha de verleiding was te groot xd

Ja xd en jij nog wat gehaald dan?

Nee :innocent:. Ik had je raad opgevolgd en er zo min mogelijk naar gekeken haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad dit jaar! Onze groep was ongeveer om half 11 binnen.
We besloten nog even in het Sportpaleis te blijven en na een paar nummers kwam Retrospect voorbij. Wat een plaat! Al was ik precies alleen aan het losgaan...
Dan maar besloten naar de Lotto Arena te vertrekken voor Phuture Noize. Was niet zo'n slimme zet om langs het gelijkvloers te gaan want we moesten met een hele massa door 1 deur??? Hoe kan dit >.< Eenmaal daar heb ik nog een paar heerlijke nummers voorbij horen komen die ik niet ken. Heel vet! The Vision heeft echt een bazige set neergezet. Deepack viel persoonlijk tegen. Adaro, Frequencerz en Titan draaiden prima. Toen begon Digital Punk. Wat was dit een drama seg, hij draaide echt de zaal dood met altijd weer dezelfde nummers, tot vervelens toe. Die tweede climax van My God was dan weer wel heel vet. Daarna E-force, heel vette set toch wel met Fatal als hoogtepunt :loving: Na E-Force nog maar eens gaan kijken naar het Sportpaleis, waar Radical bezig was. Zijn nieuwe platen zijn echt dik. Judge Me vond ik zo vet! Noize Suppressor daarna. Ik ken niet veel van Hardcore, maar ik had de indruk dat dit echt veel harder kon. Kwart voor 7 richting lockers gelopen en naar huis.

Plus en minpunten

++ Aankleding beide zalen (Sportpaleis deed me wel denken aan Hard Bass met die zwevende vierkanten)
++ Bediening bar
+ De meeste setjes vielen dik mee
+ Geen enkele keer Hee-Hoo gehoord in de Lotto

--- Drukte, ik heb de indruk dat het elk jaar erger wordt :/
-- Aantal mensen dat VDK was, dit gaat echt nergens meer over
-- Die routes voor van zaal te wisselen, met die 1 deur op het gelijkvloers, een kwartier buiten gestaan ofzo
- Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ondanks dat ik bijna heel de avond op de tribune heb moeten doormaken door me knie, heb ik toch wel een leuke nacht gehad.

Phuture Noize met de set van de avond, wat ben ik nu benieuwd naar hun album zeg! Wasted Penguinz kort daarachter als beste en van Da Tweekaz werd ik ook echt helemaal blij. Mooiste moment was let it go tijdens da tweekaz, heel sfeervol dat iedereen mee ging meezingen.

Verder waren de eerste 3 nummers van The Vision natuurlijk heerlijk en verraste RR met Shreek en subsonic :worship: Waar ik me eigenlijk over verbaasde was de sfeer, die miste ik eigenlijk volledig. Ik heb me erg gestoord aan alle Fransen, Duitsers en andere niet Nederlanders of Belgen kwa VDK zijn. Deze mensen waren echt zo dom, ik zit op de tribune met een brace om, kan me been niet bewegen en dan vinden ze het gek dat ik niet even aan de kant ga dus lopen ze er maar tegenaan.

Het geluid was wel heel erg dik in het Sportpaleis, in de Lotto arena was die ook redelijk te doen.

+++++Phuture Noize
+++ Wasted Penguinz
++ The Vision, Da Tweekaz
+/- Freqz, Digital Punk en Adaro sets die niet slecht waren maar ook niet hoogstaand.
-Psyko Punkz, leek nergens op
-HeeHoo, verschrikkelijk op de tribune stond er boven een gozer die echt de hele tijd probeerde iedereen Hee Hoo te laten zeggen.
-15/16 jarige meiden die gekleed zijn als hoer, doe is effe lekker normaal man, ouders vinden dit normaal?
-Frietsaus was niet te vreten


Het is maar waar je je aan stoort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Basxt schreef:
sandervanbruggen schreef:
Hahaha de verleiding was te groot xd

Ja xd en jij nog wat gehaald dan?

Nee :innocent:. Ik had je raad opgevolgd en er zo min mogelijk naar gekeken haha xd

Haha :thumbsup:

Helicaze schreef:
-- Aantal mensen dat VDK was, dit gaat echt nergens meer over


Inderdaad. Maar dat komt denk ik ook gewoon omdat controle bij binnenkomst gewoon super slecht is.
Vroeg zelfs nog of ik mn dopje mee mocht nemen.. vergeten eraf te halen :whistle: "Jahoor!".
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook een leuk avond/nacht gehad. Rond 18u aangekomen op de parking en dan de metro genomen naar het station om van daaruit naar 'Bier Central' te gaan waar ik met enkele vrienden had afgesproken die met de trein waren gekomen. Wat leuke biertjes gedronken om er in te komen en gewacht op enkele andere vrienden die later kwamen.

Daarna door naar de Pizza Hut aangezien nog niemand gegeten had omdat we zo vroeg daar waren. Slechte bediening, komen binnen en moet je wachten tot er personeel komt die je zegt waar je kan gaan zitten. Dit duurde enkele minuten en het was echt niet druk. Iets later wordt de bestelling opgenomen en dan begint het wachten. Na 20-30 minuten komt er terug een serveerster die opnieuw onze bestelling komt vragen omdat er iets is misgegaan. >.< Na 45-50 totale wachttijd uiteindelijk onze bestelling gekregen en een extra pizza gekregen als compensatie voor het lange wachten. Dat maakte het iets beter maar toch slecht geregeld aangezien het niet druk was, de tent was amper halfvol.

Na de pizza hut nog iemand aan het station gaan oppikken en dan door naar Reverze. Daar aangekomen rond 22.15. Eenmaal binnen volgt de standaardroutine kluisjes/muntjes/rondje lopen. Onmiddellijk door naar de Lotto Arena voor Phuture Noize die om 23u begon. Tentje opgeslagen en in de lotto arena gebleven tot en met Titan. :D Na Titan rustig iets gaan eten en dan voor de eerste keer richting sportpaleis om vanuit de tribune naar de Reverze flashback en Hard Driver te kijken. Laatste 10-15 minuutjes van de flashback waren mooi met enkele hardstyle plaatjes i.p.v. enkel jump/tek. Terug naar de vloer voor Radical Redemption. Laatste half jaar te vaak E-Force gezien en RR steeds geskipped. Nu de rollen omgedraaid en de keuze voor RR gemaakt ipv E-Force. Ook vanwege de vele nieuwe tracks die ik wel een keertje live wou horen. Na RR in het sportpaleis gebleven om te kijken naar Noize Suppressor zijn gekkigheid. Ik heb zelf immers niet zo veel met hardcore. Rond 6.40 maar stilletjes aan vertrokken aangezien de mensen van de groep die in het sportpaleis stonden ook gingen vertrekken en ik geen zin meer had om voor die 20 minuten nog naar de lotto arena te gaan. Ook weer een voordeel dat het in de gangen en bij de kluisjes relatief rustig was. Ook zéér vlot van de parking afgeraakt vanwege het vroegere vertrekken. :thumbsup:


++ Phuture Noize, leuke gevarieerde plaatjes. Benieuwd naar het album
++ Radical Redemption, zoals eerder gezegd hulde voor Shreek en subsonic. Wel zonde dat niemand rond ons Shreek kende en een maat en ik gingen helemaal uit onze plaat. Vocals en geluidjes mee doen, iedereen keek ons maar vreemd aan. :D
++ Barbediening
+ The Vison
+ Adaro & Titan
+ Flashback met op het einde wat oude hardstyle plaatjes, totaal niet verwacht. :loving:
+ Temperatuur in het sportpaleis

+- Deepack, zaten wel enkele leuke plaatjes tussen maar voor de rest redelijk standaard.

----------- één iemand gespot in de lotto arena met 'Fuck the mainstream we defend the raw' pet
--- 0,0 controle aan de ingang :/ , moest helemaal niets uit mijn zakken halen en ook niet gefouilleerd geweest. Het was rustig toen ik binnen kwam (VIP ingang) dus ze hadden in principe alle tijd om het grondig te doen. Kon zo duizend bommen en granaten meenemen. :D
- Temperatuur in de lotto arena
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
--- 0,0 controle aan de ingang :/ , moest helemaal niets uit mijn zakken halen en ook niet gefouilleerd geweest. Het was rustig toen ik binnen kwam (VIP ingang) dus ze hadden in principe alle tijd om het grondig te doen. Kon zo duizend bommen en granaten meenemen. :D


Ik snap nooit die controles bij Reverze..
Gewoon mogen doorlopen, kon zoveel meenemen.
Al zou ik een drankfles meenemen zouden ze nog zeggen: 'Achjoh, neem toch mee.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:

een mashup van Freakz At Night met Chronic Disorder


Dat is Sub Sonik - Chronic Freakz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 00:04 
 

Die kende ik nog niet, dankuwel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Die kende ik nog niet, dankuwel! :thumbsup:

Zit in zijn Loudness set @36:42: https://soundcloud.com/officialb2s/sub- ... udness-mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft toch wel super leuk om die verslagen te lezen.
Thanks bwoys! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 16:20 
 

Heeft er iemand misschien nog wat leuke foto's van de stage of de mensen massa? :)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten