Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

edit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Wordt veel lopen tussen zaal 1&2. Wel jammer dat Artifact zo vroeg staat, kan niet voor 11 daar zijn :(

Als ik jou was zou ik voor die opmerking even naar het Loudness-topic lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Heeft er iemand misschien nog wat leuke foto's van de stage of de mensen massa? :)


Foto's genoeg op de facebook pagina van Bass Events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

12 bonnetjes over.. iets te enthousiast weer. xd

Prijs viel me echt mee trouwens! Behalve die 3,50 voor een hotdog die ik gelijk weg gooide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
12 bonnetjes over.. iets te enthousiast weer. xd

Prijs viel me echt mee trouwens! Behalve die 3,50 voor een hotdog die ik gelijk weg gooide.


Had er ook nog 7 over om 5 uur en dat terwijl ik maar voor 30 euro had gekocht ipv de gebruikelijke 40-50 euro.
Hier ook 3,50 voor 1/8ste stuk pizza. Koop ik thuis 2 (diepvries)pizza's mee. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:26 
 

Grim schreef:
sandervanbruggen schreef:
Heeft er iemand misschien nog wat leuke foto's van de stage of de mensen massa? :)


Foto's genoeg op de facebook pagina van Bass Events.

Joww thanks, daar had ik nog niet gekeken.

Ik had voor 20 euro bonnen(14) gekocht en had er 5 over.
Eten was inderdaad wel erg duur maar die pizzapunt smaakte bij mij best. En wtf een tosti €4,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
12 bonnetjes over.. iets te enthousiast weer. xd

Prijs viel me echt mee trouwens! Behalve die 3,50 voor een hotdog die ik gelijk weg gooide.


3 bonnen over dankzij mezelf, rond half 6 nog burn gehaald en water alhoewel ik ook alleen de water kon pakken.
Voor 30 euro besteed aan bonnen en die 5,50 voor dat kleine beetje pasta neem ik voor lief. Pasta was enorm goed om ff je maag goed te vullen, had het idee dat ik anders 2 hotdogs nodig had of voor meer moest besteden. Prijzen waren niet enorm duur vind ik. 1.40 per bonnetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Newbie

Helicaze schreef:
-- Aantal mensen dat VDK was, dit gaat echt nergens meer over

Bedoel je daarmee mensen die wat op had, of mensen die echt letterlijk links of rechts niet meer wisten? Indien het eerste vraag ik me toch echt nogmaals af wat die mensen verkeerd doen want ze hinderen over het algemeen niemand?

En 1.40 per consumptie, dat zijn nog eens nette prijzen wow, super goedkoop.

Heb zelf helaas alleen de livestream kunnen bekijken eventjes. Had iets meer van de stage verwacht maar toen die plafonddelen bewogen vond ik het wel erg gaaf met die schermen erin. Had alleen toch iets meer verwacht ivm jubileum en die stage van vorig jaar, maar denk dat als je in de zaal stond dat dat plafond wel gruwelijk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xicow schreef:
Helicaze schreef:
-- Aantal mensen dat VDK was, dit gaat echt nergens meer over

Bedoel je daarmee mensen die wat op had, of mensen die echt letterlijk links of rechts niet meer wisten? Indien het eerste vraag ik me toch echt nogmaals af wat die mensen verkeerd doen want ze hinderen over het algemeen niemand?

En 1.40 per consumptie, dat zijn nog eens nette prijzen wow, super goedkoop.

Heb zelf helaas alleen de livestream kunnen bekijken eventjes. Had iets meer van de stage verwacht maar toen die plafonddelen bewogen vond ik het wel erg gaaf met die schermen erin. Had alleen toch iets meer verwacht ivm jubileum en die stage van vorig jaar, maar denk dat als je in de zaal stond dat dat plafond wel gruwelijk was.


Bier zal wel 2 bonnen kosten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Hunto schreef:
Bier zal wel 2 bonnen kosten :lol:

Ik drink geen alcohol op zo'n feest dus dat maakt me vrij weinig uit. Maar ik vind 2.80 niet duur, ik betaal hier met stappen 3 euro voor zo'n klein flesje of 2,60. Ik snap zelf ook wel dat een pilsie geen 1,40 is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:53 
 

Water, Cola, Fanta, bier waren 2 bonnen, dus €2,80. Redelijk prijzig als je het mij vraagt.
Burn was zelfs €3,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkel flugel was 1 bonnetje. bier/frisdrank was 2 bonnetjes en redbull en dergelijke was 3.

Best wel duur als je ziet dat iedereen klaagt dat de prijs stijgt van 2.50 -> 2.60 of iets hoger. Op deze manier heb je het niet echt door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:15 
 
Hardtraxx Newbie

hmm, ja ik vind het persoonlijk wel meevallen. Tis niet goedkoop maar ook niet echt duur naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xicow schreef:
Helicaze schreef:
-- Aantal mensen dat VDK was, dit gaat echt nergens meer over

Bedoel je daarmee mensen die wat op had, of mensen die echt letterlijk links of rechts niet meer wisten? Indien het eerste vraag ik me toch echt nogmaals af wat die mensen verkeerd doen want ze hinderen over het algemeen niemand?


Ik ben nu 3 keer naar belgië gegaan, 2 keer reverze en 1 keer Bassleader. Bij al die keren heb ik de ehbo mensen zien rennen en schreeuwen dat je aan de kant moet. :/

Nog nooit ergens anders zo gezien. Het vdk gehalte is echt wel een stuk hoger als in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dan weer geen EHBO mensen gezien. xd VDK gehalte vond ik niet hoger als in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha xd

Wat was dit moment trouwens ziek! iedereen die mee zong!

Heb niks met frozen maar ik deed toch vollop mee! Machtig. Sowieso de sfeer de hele avond :)



Livestream schakelaar vond het ook een mooi nummer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Water, Cola, Fanta, bier waren 2 bonnen, dus €2,80. Redelijk prijzig als je het mij vraagt.
Burn was zelfs €3,50


2.80 is inderdaad prijzig alleen het is wel duidelijk.
Geen halve bonnen etc, ik weet niet wat het is maar het was mijn 2e keer en nog nooit tot het einde geweest en nog nooit meer als 40 euro opgemaakt aan drinken. Terwijl het in Nederland bijna 50/60 euro kan worden voor drinken..

Basxt schreef:
Haha xd

Wat was dit moment trouwens ziek! iedereen die mee zong!

Heb niks met frozen maar ik deed toch vollop mee! Machtig. Sowieso de sfeer de hele avond :)



Livestream schakelaar vond het ook een mooi nummer xd


Frozen was inderdaad enorm grappig om iedereen die te horen meezingen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen bedankt voor de verslagen idd! Erg leuk om te lezen als je er zelf niet bij bent geweest.. :thumbsup: Wat me wel gewoon pijn deed toen ik het las was dat verhaal over Shreek. Het is toch geweldig dat RR deze draait en dan verwacht je gewoon een reactie van het publiek dat iedereen helemaal uit z'n plaat gaat.. Lag het aan de leeftijd dat ze deze niet kende ofzo? In ieder geval hulde voor RR, hij doet het toch maar even..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil je toch nog niet dood gevonden worden? Op dit feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeeeeeeeee Hoooooo Heeeeeee Hooooooooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 10:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Iedereen bedankt voor de verslagen idd! Erg leuk om te lezen als je er zelf niet bij bent geweest.. :thumbsup: Wat me wel gewoon pijn deed toen ik het las was dat verhaal over Shreek. Het is toch geweldig dat RR deze draait en dan verwacht je gewoon een reactie van het publiek dat iedereen helemaal uit z'n plaat gaat.. Lag het aan de leeftijd dat ze deze niet kende ofzo? In ieder geval hulde voor RR, hij doet het toch maar even..

Leeftijd / kader van het publiek ja. Trieste zaak. Maakt alles zo verschrikkelijk voorspelbaar. Check die lijst van BH eens. :/

Daarnaast te druk met die ellende die bovenstaande noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 11:28 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Hier wil je toch nog niet dood gevonden worden? Op dit feest?


Je hoeft niet te gaan toch ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig niet nee.
Dat die belgen maar daar blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet dat iedereen zo lyrisch is over een disney dj tool, iedereen z'n ding, maar mij doe je er echt geen plezier mee :P

Da Tweekaz :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 12:17 
 

Rickzel schreef:
Snap niet dat iedereen zo lyrisch is over een disney dj tool, iedereen z'n ding, maar mij doe je er echt geen plezier mee :P

Da Tweekaz :thumbdown:

Het gaat ook om de sfeer tijdens dat nummer :loving: :loving: niet om de plaat zelf.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten