Vanaf gisteren al lekker in een huisje bij Breda.
Vanavond om half 11 met taxi naar sportpaleis
Ik zeg goed geregeld .
Vanavond om half 11 met taxi naar sportpaleis
Ik zeg goed geregeld .
Vind taxi's altijd geldverspillingwrote:Vanaf gisteren al lekker in een huisje bij Breda.![]()
Vanavond om half 11 met taxi naar sportpaleis![]()
Ik zeg goed geregeld .
wrote:Let erop dat de wc's en catering van het eten door sportpaleis zelf uitgebaat worden en men hier dus cash moet betalen en niet met muntjes. Ja, de wc's zijn normaal betalend 50-60 cent (gok ik) per keer. Geen idee of er de mogelijkheid is om eenmalig voor de hele avond te betalen.
Rond een uur of 5 al vertrekken, wat voordrinken in een café aan het station, wat eten en dan de beentjes los gooien.
Veel plezier allemaal!
catering ook geen muntjes?wrote:Let erop dat de wc's en catering van het eten door sportpaleis zelf uitgebaat worden en men hier dus cash moet betalen en niet met muntjes. Ja, de wc's zijn normaal betalend 50-60 cent (gok ik) per keer. Geen idee of er de mogelijkheid is om eenmalig voor de hele avond te betalen.
Rond een uur of 5 al vertrekken, wat voordrinken in een café aan het station, wat eten en dan de beentjes los gooien.
Veel plezier allemaal!
Jammer dat ze dan geen muntjes accepteren en die inwisselen bij BassEvents.wrote:Catering is niet van Bass Events en is daarom dus net zoals de WC's met muntgeld te betalen
Is gewoon kut geregeld daar, je krijgt ook altijd een shitload aan bonnen ipv muntjes.wrote:Jammer dat ze dan geen muntjes accepteren en die inwisselen bij BassEvents.wrote:Catering is niet van Bass Events en is daarom dus net zoals de WC's met muntgeld te betalen
Hmm had je wel watdichterbij een huisje kunnen nemen of is het een huisje van een bekende?wrote:Vanaf gisteren al lekker in een huisje bij Breda.![]()
Ik zeg goed geregeld .
Eigenlijk wel maar hebben al teveel op om te mogen rijden.wrote:Vind taxi's altijd geldverspillingwrote:Vanaf gisteren al lekker in een huisje bij Breda.![]()
Ik zeg goed geregeld .
Rond 1/2 uur stopte het meeste ge HEEHOO en bij de Flashback was het weer ff terug.wrote:d8 dat het wel mee viel met dat ge HEEE HOOO, maar het is egt continu..
waarom zou je dat willen