Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind reverze juist bekend staan om de vele lampen die ze hebben. Is ook veel vetter als led.

MDesiqn schreef:
Alleen vond het geluid echt hard staan, van plan om dus gehoorbescherming mee te nemen indien ik in de Lotto ga staan.


Dat was mijn fout vorig jaar. Denk dat daar zeker de 130/140 db aangetikt wordt.

B-front was in de lotto door dat heerlijke geluid één groot space setje.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Vind reverze juist bekend staan om de vele lampen die ze hebben. Is ook veel vetter als led.

MDesiqn schreef:
Alleen vond het geluid echt hard staan, van plan om dus gehoorbescherming mee te nemen indien ik in de Lotto ga staan.


Dat was mijn fout vorig jaar. Denk dat daar zeker de 130/140 db aangetikt wordt.

B-front was in de lotto door dat heerlijke geluid één groot space setje.. :worship:


Lampen zijn inderdaad veel beter dan LED, alleen gecombineerd met een goede stage van 'normaal materiaal' is het nog beter.
Alles door elkaar. :D

Kunnen we foto's van het opbouwen verwachten of mag je die niet vrijgeven of doe je dit jaar het licht en geluid niet?
Vond de lampen en stage echt vet van lotto, sportpaleis was ook echt geweldig dus het word dit jaar weer knallen.
De fout expres gemaakt zodat de Lotto echt hard ging zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

130-140dB :lol:

Zelfs op q-base komen ze niet aan dit aantal dB. Dat is gewoon een regelrechte aanslag op je oren, zelfs met bescherming.

EDIT: heb het even opgezocht en de maximum voor alle soorten evenementen (café/fuif/festival/...) is 100dB.
Hieronder een printscreen van wat hoogstwaarschijnlijk voor de Lotto Arena (& Sportpaleis) van toepassing is.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat daar nu letterlijk dat organisaties verplicht gratis oordoppen aan het publiek uit moet delen, ipv betaald zoals het tegenwoordig nog steeds is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Staat daar nu letterlijk dat organisaties verplicht gratis oordoppen aan het publiek uit moet delen, ipv betaald zoals het tegenwoordig nog steeds is?


Vorig jaar was het bij de wc's ongeveer 4/5 euro om oordopjes te kopen volgens mij.
Zijn nog best goede voor die prijs dus zal dit jaar kijken of ze er weer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Denk dat daar zeker de 130/140 db aangetikt wordt.:


Dan heb je flinke gehoorschade opgelopen. Hangar haalt dat niet zoals hierboven al gezegd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Staat daar nu letterlijk dat organisaties verplicht gratis oordoppen aan het publiek uit moet delen, ipv betaald zoals het tegenwoordig nog steeds is?


Ik heb de informatie van de Vlaamse overheid dus ik veronderstel dat deze correct is. Pagina 16 in de te downloaden pdf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:

Zelfs op q-base komen ze niet aan dit aantal dB. Dat is gewoon een regelrechte aanslag op je oren, zelfs met bescherming.
]

OK, ja 140 db was wat aan de overdreven kant, maar Q-base tikte de 120+ aan ;) En dan is dit achteraan gemeten, kan je nagaan vooraan. Kom je aardig in de buurt.


En dat gaat bij de lotto niet anders denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
En dat gaat bij de lotto niet anders denk ik.


Had dat filmpje inderdaad al eens gezien. Maar op Q-Base zijn volgens mij geen of amper geluidsnormen waar men zich aan moet houden. Dit vergeleken met België waar de maximum 100dB is met pieken tot 102dB die worden toegestaan.

Metingen moeten gedaan worden op ongeveer een centrale plaats in het publiek. Vooraan zal het natuurlijk altijd wel 5-10dB luider zijn dan achteraan. Tenzij er halverwege nog eens extra speaker torens staan zoals op Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Dit vergeleken met België waar de maximum 100dB is met pieken tot 102dB die worden toegestaan.

Als dat de wet is in België, heb je gelijk. Ik dacht (en nu nog) alleen gewoon niet dat het in de lotto zo "zacht" staat :)

MDesiqn schreef:
Kunnen we foto's van het opbouwen verwachten of mag je die niet vrijgeven of doe je dit jaar het licht en geluid niet?
Vond de lampen en stage echt vet van lotto, sportpaleis was ook echt geweldig dus het word dit jaar weer knallen.
De fout expres gemaakt zodat de Lotto echt hard ging zeker?


Ik bedoelde met "Dat was mijn fout vorig jaar" dat ik geen oordoppen mee had :)
Denk niet dat je opbouw foto's kan verwachten, maar wel die niets showende opbouw video's.

Qua stage in de lotto blijft die van 2013 het mooist denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:33 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
Vind reverze juist bekend staan om de vele lampen die ze hebben. Is ook veel vetter als led.

MDesiqn schreef:
Alleen vond het geluid echt hard staan, van plan om dus gehoorbescherming mee te nemen indien ik in de Lotto ga staan.


Dat was mijn fout vorig jaar. Denk dat daar zeker de 130/140 db aangetikt wordt.


Waar wordt dat dan gemeten als ik vragen mag? Denk niet dat er halverwege de zaal om maar iets te noemen die waardes worden aangetikt namelijk....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Z. schreef:
Waar wordt dat dan gemeten als ik vragen mag? Denk niet dat er halverwege de zaal om maar iets te noemen die waardes worden aangetikt namelijk....


Ik zei ook "Denk". ik weet het ook niet zeker (en denk ook nogmaals dat 130/140 wat overdreven was). Wat Grim zegt, in het centrale publiek kan je het beste meten. Ik weet niet waar er bij de lotto gemeten werd, ik neem aan net als q-base bij de FOH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Steffnov schreef:
Staat daar nu letterlijk dat organisaties verplicht gratis oordoppen aan het publiek uit moet delen, ipv betaald zoals het tegenwoordig nog steeds is?


Vorig jaar was het bij de wc's ongeveer 4/5 euro om oordopjes te kopen volgens mij.
Zijn nog best goede voor die prijs dus zal dit jaar kijken of ze er weer zijn.


Dan nog, als ze gratis móeten zijn, is geld vragen gewoon tegen de wet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Grim schreef:
Dit vergeleken met België waar de maximum 100dB is met pieken tot 102dB die worden toegestaan.

Als dat de wet is in België, heb je gelijk. Ik dacht (en nu nog) alleen gewoon niet dat het in de lotto zo "zacht" staat :)

MDesiqn schreef:
Kunnen we foto's van het opbouwen verwachten of mag je die niet vrijgeven of doe je dit jaar het licht en geluid niet?
Vond de lampen en stage echt vet van lotto, sportpaleis was ook echt geweldig dus het word dit jaar weer knallen.
De fout expres gemaakt zodat de Lotto echt hard ging zeker?


Ik bedoelde met "Dat was mijn fout vorig jaar" dat ik geen oordoppen mee had :)
Denk niet dat je opbouw foto's kan verwachten, maar wel die niets showende opbouw video's.

Qua stage in de lotto blijft die van 2013 het mooist denk ik.


Oh, zag bij je werk licht en geluid staan dus dacht dat jij de knoppen bediende daar. :x
Maar dit jaar wil ik jouw fout niet herhalen dus oordopjes bestellen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De wet dus :)
Gevraagd aan de geluidsmannen van de lotto arena:

Bas, tijdens de soundcheck ging dat snel naar de 115db, maar vanaf dat de deuren open zijn, zijn
we gebonden aan de wettelijk opgelegde norm van 102dbA en 115dbC


Ter referentie: op de q-base video in de hangar was de piek 100dbA en 123dbC

dbA hoge tonen, en dbC lage tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 17:27 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
Qua stage in de lotto blijft die van 2013 het mooist denk ik.


Noo die van 2012 vind ik veel dikker !
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je ziet ook zo veel op die foto. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 01:13 
 
Hardtraxxer

Haha echt he ik zie 10 dingen,

Ik weet niet hoe hard de muziek staat in de lotto in decibels maar die bass op je borst is echt immens gewoon. in 2013 wel wat erger als in 2014 vond ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



De officiële preview van het anthem hier ook maar even zetten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Basxt schreef:
Qua stage in de lotto blijft die van 2013 het mooist denk ik.


Noo die van 2012 vind ik veel dikker !

die wand was dik ja!
Filmpje van mij van 2012:

1:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 21:24 
 

Vind het echt een gaaf anthem:) niet verwacht van BH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:57 
 
Hardtraxxer

Die anthemshow moet zo facking dik worden met die intro..
Vind die melodie en de synth ook echt geweldig.
Echt zin in dat ik deze daar live hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Die anthemshow moet zo facking dik worden met die intro..

Sowieso de shows in het algemeen van Reverze. kunnen veel feesten nog wat van leren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lotto Arena DJ's.
http://www.facebook.com/ReverzeOfficial ... 1403339933

edit1
Dus ff de lijst voor de main:

Brennan Heart, Zatox, Radical Redemption, Da Tweekaz, MWAK, HardDriver live, TnT, Psyko Punkz, Wasted Penguinz, Dr Rude, Noize Suppressor, Ruthless, Dark-E, Reverze Flashback
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten