Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 17:02 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: REVELATiON - All In One
Datum: 6 november 2021
Tijd: 14:00 - 00:00
Locatie: Poppodium 013
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.revelation-event.nl/tickets/.
Prijs: € 39,50 (excl. fee)

Line-up:

AREA 01
Atmozfears vs Demi Kanon | B-Front | D-Block & S-te-Fan | D-Sturb | Devin Wild pres. The_Innergame | Jay Reeve | Phuture Noize | Rebelion | Rejecta | Sound Rush | MC DL

AREA 02
A-Rize vs Last of Us | Bright Visions vs Spectre | Deluzion | Ecstatic | Envine | Galactixx | Rude Convict | Uncaged | MC Flo

Facebook Event:
https://www.facebook.com/events/259498229379783

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 17:27 
 
Hardtraxx Addict

Organisatie en locatie altijd dikke prima, dus ga zeker proberen hier bij te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel belovend concept!

Uniforce schreef:
dus ga zeker proberen hier bij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer, naar verwachting dan op vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TNT gaven in een comment op facebook aan dat ze begin november een keer naar NL kwamen.. Ik hoop hierheen dan!

Opbouwende line-up volgens de facebook post met melodisch en raw. Eerst maar eens kijken wat de line-up wordt dan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, had hier graag naartoe gewild, maar heb dan vriendenweekend gepland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TNT gaven in een comment op facebook aan dat ze begin november een keer naar NL kwamen.. Ik hoop hierheen dan!.

Staan in ieder geval op Hardfest, maar zou uiteraard kunnen dat ze ook nog hier staan natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt, dus ben benieuwd naar de LU.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:10 
 
Organisator
Avatar gebruiker

REVELATiON 2021 - The Line-up
It’s time to reveal our 20+ Masters of the Mind, who will open your eyes and guide you through our trip from Euphoric to Raw on November 06.

AREA 01
Atmozfears vs Demi Kanon | B-Front | D-Block & S-te-Fan | D-Sturb | Devin Wild pres. The_Innergame | Jay Reeve | Phuture Noize | Rebelion | Rejecta | Sound Rush | MC DL

AREA 02
A-Rize vs Last of Us | Bright Visions vs Spectre | Deluzion | Ecstatic | Envine | Galactixx | Rude Convict | Uncaged | MC Flo

Ticket sale starts this Saturday at 13.00!
Your trip of a lifetime lasts from 14:00 to 00:00. Keep in mind that there is a limited capacity for this mind-boggling experience, so we advise you to grab your tickets for our brand new experiment while they last this Saturday at http://www.revelation-event.nl/tickets

Did you save your ticket for REBiRTH Festival and/or REAWAKE Festival? Then we want to thank you by giving you access to our exclusive Loyalty ticket sale starting NOW. Check your email (also check your SPAM)!

Are you ready to open your ears and experience All In One?

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AREA 01
Atmozfears vs Demi Kanon | B-Front | D-Block & S-te-Fan | D-Sturb | Devin Wild pres. The_Innergame | Jay Reeve | Phuture Noize | Rebelion | Rejecta | Sound Rush | MC DL

AREA 02
A-Rize vs Last of Us | Bright Visions vs Spectre | Deluzion | Ecstatic | Envine | Galactixx | Rude Convict | Uncaged | MC Flo

Dikke lu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een perfecte line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele toffe lineup inderdaad! Hele fijne locatie ook dus de kaarten zijn al binnen. Ook nog overdag dus dit is helemaal perfect :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:27 
 
Hardtraxx Addict

Precies de namen die ik hoopte, staan er. Aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo maar even mijn hele top tien aan favo artiesten in de hedendaagse Hardstyle :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets zijn binnen, dikke line-up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tickets binnen. Wat een tering dikke line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 19:56 
 
Hardtraxxer

Damn... Dit is wel een redelijk perfecte line up imo.

Dit staat op de site bij FAQ:

Kan ik tickets kopen via een andere partij? [Ticketswap / Marktplaats]
Nee dit is niet mogelijk. Tickets kunnen niet verkocht en ook niet gekocht worden via een andere partij zoals TicketSwap. Heb je alsnog een ticket gekocht via TicketSwap of een andere partij dan zijn deze tickets niet geldig.

Mijn plan was om tickets te halen als alternatief voor de Qlimax verkoop de week erop. Mocht Qlimax lukken verkoop ik deze weer. Mocht Qlimax niet lukken heb ik een ander topfeest. Waarom zou dat niet meer kunnen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je zou ze nog kunnen verkopen via mail. Maar dat houdt natuurlijk risico's in. Belachelijk dat gepersonaliseer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele goeie line up, alleen al 2 feesten staan in november... Kijk het nog even aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Damn... Dit is wel een redelijk perfecte line up imo.

Dit staat op de site bij FAQ:

Kan ik tickets kopen via een andere partij? [Ticketswap / Marktplaats]
Nee dit is niet mogelijk. Tickets kunnen niet verkocht en ook niet gekocht worden via een andere partij zoals TicketSwap. Heb je alsnog een ticket gekocht via TicketSwap of een andere partij dan zijn deze tickets niet geldig.

Mijn plan was om tickets te halen als alternatief voor de Qlimax verkoop de week erop. Mocht Qlimax lukken verkoop ik deze weer. Mocht Qlimax niet lukken heb ik een ander topfeest. Waarom zou dat niet meer kunnen? :huh:

Met harmony of hardcore gelde dit ook al, zijn veel kaarten ver- en gekocht via swap en heb er verder niets meer van gehoord. Is dit puur ontmoedigen of daadwerkelijk 'verboden'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen tickets overkopen? Dat zou zuur zijn. Ik verwacht op vakantie te zijn die periode (moet nog boeken). Mocht ik toch onverhoopt later gaan dan wil ik nog een ticket kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe line up, Rejecta en Rebellion hopelijk als laatste, dan kan ik op tijd naar huis. Misschien maar even kijken of ik tickets kan vinden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
poekiepoes12 schreef:
Damn... Dit is wel een redelijk perfecte line up imo.

Dit staat op de site bij FAQ:

Kan ik tickets kopen via een andere partij? [Ticketswap / Marktplaats]
Nee dit is niet mogelijk. Tickets kunnen niet verkocht en ook niet gekocht worden via een andere partij zoals TicketSwap. Heb je alsnog een ticket gekocht via TicketSwap of een andere partij dan zijn deze tickets niet geldig.

Mijn plan was om tickets te halen als alternatief voor de Qlimax verkoop de week erop. Mocht Qlimax lukken verkoop ik deze weer. Mocht Qlimax niet lukken heb ik een ander topfeest. Waarom zou dat niet meer kunnen? :huh:

Met harmony of hardcore gelde dit ook al, zijn veel kaarten ver- en gekocht via swap en heb er verder niets meer van gehoord. Is dit puur ontmoedigen of daadwerkelijk 'verboden'?

Vraag me ook af waarom dit niet zou kunnen? Zijn de tickets gepersonaliseerd überhaupt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2021 09:39 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Allereerst vinden we het super om te lezen dat jullie blij zijn met deze line-up en de aankondiging van dit nieuwe evenement! Wij hebben er net zoveel zin in als jullie ^^

Over het stukje personaliseren, in verband met de huidige coronamaatregelen moesten en moeten we vanuit de gemeente Oisterwijk (waar Haaren onder valt) de contactgegevens van alle bezoekers hebben zodat we iedereen kunnen bereiken wanneer er mogelijk een uitbraak van COVID-19 is tijdens een van onze evenementen. Dit gelde tijdens REAWAKE Festival en geldt ook tijdens REBELLiON.

Tijdens REAWAKE Festival hebben we er voor gekozen om te werken met een Waiting List / Ticket Exchange. Als iemand een ticket heeft gekocht en niet meer kan gaan dan kan diegene kosteloos zijn ticket ‘teruggeven’ deze bieden we dan aan, aan iemand op de Waiting List. Hierdoor behouden we de volledige controle over alle gepersonaliseerde tickets die we dus nodig hebben voor de gemeente mocht er een uitbraak zijn. Daarnaast voorkomen we duurdere ticketprijzen of oplichting via derde partijen.

Omdat we als organisatie, tijdens de corona periode, één lijn willen trekken om het ook voor ons werkbaar en overzichtelijk te houden werken we ook voor REVELATiON op deze manier.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten