Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj geen maatregelen die hier invloed op hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand al tickets ontvangen trouwens? Volgens de mail zouden ze 1 November verstuurd moeten zijn maar heb niks ontvangen, ook niet in de spambox.

Edit: Zie op facebook dat ze vannacht om 00:00 verzonden gaan worden, we wachten even af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2021 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.


Ja, beter. Wij staan rond kwart voor 2 al voor de deur, denk ik. Gezellig man, zie ik je zaterdag weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
David_ schreef:
@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.


Ja, beter. Wij staan rond kwart voor 2 al voor de deur, denk ik. Gezellig man, zie ik je zaterdag weer.


Same here, of de deuren nou iets eerder opengaan of niet toch rond 13:45 voor de deur. Tot dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 15:45 
 
Organisator
Avatar gebruiker

David_ schreef:
@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.


We hebben dit even gecheckt maar de deuren gaan stipt om 14.00 uur open. Verder zijn de tickets vannacht om 00.00 uur verzonden! We hebben er zin in om jullie zaterdag weer te zien!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
David_ schreef:
@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.


We hebben dit even gecheckt maar de deuren gaan stipt om 14.00 uur open. Verder zijn de tickets vannacht om 00.00 uur verzonden! We hebben er zin in om jullie zaterdag weer te zien!! ^^


Super fijn dat jullie feest kan doorgaan! Nog even met samengeknepen billetjes gezeten gister?

Hoop dat het top wordt, aan de lineup gaat het iig niet liggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
David_ schreef:
@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.


We hebben dit even gecheckt maar de deuren gaan stipt om 14.00 uur open. Verder zijn de tickets vannacht om 00.00 uur verzonden! We hebben er zin in om jullie zaterdag weer te zien!! ^^


Ah jammer, hopen dat het een beetje doorloopt in het begin dan :innocent:

Ook erg veel zin in, heel blij dat dit door kan gaan. Tot Zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proberen op tijd te zijn. Zin in :D

Heb het meest zin in B-Front, Phuture Noize en Devin Wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 17:00 
 
Hardtraxxer

Wat is de beste optie (loopafstand/prijs) voor parkeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Wat is de beste optie (loopafstand/prijs) voor parkeren?


https://www.prettigparkeren.nl/kaart/#! ... dag/16:00/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Iemand al tickets ontvangen trouwens? Volgens de mail zouden ze 1 November verstuurd moeten zijn maar heb niks ontvangen, ook niet in de spambox.

Edit: Zie op facebook dat ze vannacht om 00:00 verzonden gaan worden, we wachten even af!


Ik heb nog geen mailtje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb drie tickets in de verkoop.
Helaas niet meer mogelijk om te gaan en tickets verkopen zonder er zelf reclame voor te maken zie ik niet gebeuren via dit Resale platform.

Dus bij deze: https://resale.seetickets.com/revelation/tickets/1146229/revelation-2021?page=2

Bij interesse kun je mij een PB sturen en dan is er vast ook nog wel iets mogelijk met de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
David_ schreef:
Iemand al tickets ontvangen trouwens? Volgens de mail zouden ze 1 November verstuurd moeten zijn maar heb niks ontvangen, ook niet in de spambox.

Edit: Zie op facebook dat ze vannacht om 00:00 verzonden gaan worden, we wachten even af!


Ik heb nog geen mailtje gehad.


Ik heb de tickets inmiddels wel binnen, als het goed is moet iedereen ze nu ontvangen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 11:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Yes! Iedereen die zijn tickets heeft gepersonaliseerd, heeft de tickets ontvangen. Mocht het zo zijn dat je ze nog niet hebt gehad dan kun je altijd via de bevestigingsmail naar je Order Status (onderaan) en ze daar downloaden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2021 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu het bijna weekend is, enorm hyped geworden voor deze! :D Line Up is top dus daar gaat het zeker niet aan liggen. Hoop op beetje bewegingsruimte en acceptabel geluid en ik heb een gouden dag te pakken :thumbsup: Wel ellende met de treinen dit weekend zeg.... nog even kijken of het auto of OV wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 07:59 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
David_ schreef:
@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.


We hebben dit even gecheckt maar de deuren gaan stipt om 14.00 uur open. Verder zijn de tickets vannacht om 00.00 uur verzonden! We hebben er zin in om jullie zaterdag weer te zien!! ^^

Heb je daar als organisatie geen zeggenschap over dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rebirth Events schreef:
David_ schreef:
@Rebirth: Gaan de deuren iets eerder open zodat we het begin van Jay Reeve niet hoeven te missen? In het verleden bij andere feestjes in 013 was er een aardige rij aan het begin en duurde het soms wel even om binnen te komen.


We hebben dit even gecheckt maar de deuren gaan stipt om 14.00 uur open. Verder zijn de tickets vannacht om 00.00 uur verzonden! We hebben er zin in om jullie zaterdag weer te zien!! ^^

Heb je daar als organisatie geen zeggenschap over dan?

Zit denk ik wel meer achter dan gewoon even goed willen doen voor het publiek. Stel er gebeurt iets binnen (op het event) buiten de uren die aangevraagd zijn, zal dat mss met verzekeringen gedoe zijn. Wie is verantwoordelijk etc. Of gewoonweg de vergunningen die dit niet toelaten idk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 20:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in! Hopelijk zit de doorstroom een beetje mee en kunnen we meteen los! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G.Z.I.GVDMME!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 12:28 
 
Hardtraxxer

Heel veel zin in dit feest.
Maar wel een kanttekening aan de organisatie: dat tweedehands ticket platform van jullie is drie keer niks.
Volgende keer gewoon op ticketswap, dan raak ik tenminste mijn kaart kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@organisatie: Mag het geluid wat harder? Bvd.

Edit: was gelukkig snel opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
@organisatie: Mag het geluid wat harder? Bvd.


Haal die banaan uit je oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 19:49 
 
Hardtraxx Newbie

1/2 van Sound Rush stond in het publiek en z'n tweelingbroer draaide z'n setje in z'n eentje omdat hij 'geen zin had om te draaien'. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre schreef:
1/2 van Sound Rush stond in het publiek en z'n tweelingbroer draaide z'n setje in z'n eentje omdat hij 'geen zin had om te draaien'. :lol:


Ga me niet zeggen dat jij net 20+ keer posts hebt gemaakt op HT terwijl je op een feest staat, terwijl je een perma hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 22:02 
 
Hardtraxx Crew

:lol: Oef..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten