Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt afgelopen zaterdag, al heeft het mijn (misschien te) hoge verwachtingen niet helemaal waargemaakt. Vond het gezien de bijna perfecte opbouw qua namen en timetable op het feest zelf een te hoog raw gehalte hebben. Ik had toch gehoopt op wat meer euforische setjes. Hoogtepunten waren de sets van B-Front, Ecstatic, Jay Reeve en Phuture Noize. B-Front was voor mij de set van de dag, opende met Horyzon - To The Stars en daarna nog platen als The Legacy of The Creators, nieuwe collab met Ecstatic, een nieuwe solo en mijn verzoeknummer Eternal Voice. Echt vollebak genoten met een leuk groepje in het midden van de zaal. Daarna kwam Phuture Noize op het podium om samen met B-Front al hun collabs te draaien. The Enigma :worship: Set van Phuture Noize was ook tof, met name zijn oude platen waren genieten! Merkte wel op dat ik live een stuk minder heb met zijn nieuwe platen, ze missen voor mij een bepaalde vibe voor op de dansvloer. Na Phuture Noize vond ik het feest minder worden. Het was soms echt te druk waardoor sommige bezoekers irritant gingen doen door te duwen. Nog een paar keer van plek gewisseld maar kwam er niet meer lekker in. Devin Wild draaide nog wel een dikke set, al vond ik sommige platen niet helemaal goed doorkomen ofzo. Maar die kicks van Eternity gingen echt door merg en been, pff! Never Give Up in de set van Rejecta is ook nog wel het benoemen waard, wat een vette plaat blijft dat toch! Vlak voor Rebelion wegens omstandigheden naar huis moeten gaan helaas.

Nog credits naar de organisatie voor de vette visuals! Echt heel vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk feest gehad! Even kort op een rijtje.

Beste sets sowieso van Ecstatic, B-Front en Devin Wild. Bij Ecstatic hing er een heerlijk sfeertje in de 2e zaal en ben echt groot fan geworden van zijn platen. B-Front was heerlijk als vanouds met openen van To The Stars en het draaien van Eternal Voice als verrassingen :loving: Devin Wild zijn platen gingen echt door merg en been en was misschien wel de set van de dag. Wat goed :worship:
Verder jammer genoeg maar een deel van Jay Reeve en Envine kunnen meepakken maar deze waren ook nog zeker het vermelden waard. Ook DBSTF helaas maar deels gezien maar wat ik gezien heb was prima. Phuture Noize was ook heerlijk en +'je voor Time Machine en We Are The Fallen. Buiten deze sets vond ik D-Sturb en Rebelion ook verrassend lekker.
Atmozfears & Demi Kanon laatste halfuur gezien maar vond ik niet veel soeps. Echt bizar hoe hard ze het tempo erop gooiden op het einde. En dat als 2e set :lol: Het viel me met de andere sets gelukkig wel mee maar hier was dat niet best. Ook Sound Rush vond ik tegenvallen en weinig bijzonders. Rejecta vond ik een enorm saaie set draaien, maar met de sfeer in de zaal en groep toch nog op vermaakt.

Verder tevreden over de locatie, echt zoveel beter dan de autotron. Enige minpuntjes die ik kan bedenken waren de warmte in de 1e zaal en eventueel de drukte maar bij beide heb ik me er minder aan gestoord dan bij VWAB. Wachttijden bij de bar waren er soms wel even maar langer dan 5-10 minuten nooit hoeven wachten. Catering had idd wel hogere capaciteit mogen hebben, maar heb 10 minuten in de rij gestaan voor een goed gevulde zak friet wat echt heel goed smaakte en ook nog redelijk betaalbaar was. Geluid vond ik bovendien ook goed met top geluid in zaal 1 en redelijk geluid in zaal 2. Oh en nog een pluspunt: Bavaria 0.0 IPA van de tap. Baalde eerst wel dat ik met de auto was gegaan, maar ter plekke geen moment spijt van gehad :cool:

Bij een volgende editie zeker weer aanwezig met een leuke line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Bavaria 0.0 IPA van de tap.


Was de 4 euro per bekertje meer dan waard. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 10:13 
 
Hardtraxxer

Ook maar een keer een review vanuit mij. Met DediQated als laatste feestje voor de lockdown en VWAB en deze na de lockdown wel gelijk in de flow qua heerlijke feestjes.
Na bijna drie uur in de auto gezeten te hebben kwamen we om 5 voor 2 bij de lange rij buiten aan, helaas kon en mocht deze niet eerder open maar was gelukkig reeds als door de organisatie hier gezegd.
Met Jay Reeve een heerlijke opener enkel had ik het idee dat er nog gezocht werd naar de juiste afstellingen voor het geluid, bass was vrij hoog maar na dit setje de rest van de dag meer dan prima geluid.
Hierna naar Ecstatic gegaan, echt geen spijt van gehad. Wou op dit feest artiesten zien die ik nog niet eerder live heb meegemaakt en met Ecstatic een artiest erbij in mijn lijstje die ik vaker wil zien.
Vervolgens paar setjes op de main meegepakt, Demi Kanon & Atmozfears plus de set van Sound Rush vielen mij tegen. Edits die gedraaid werden, te lompe nummers voor een set op dat tijdstip van de timetable, nummers met te hoog bpm e.d. Jammer, want Sound Rush zette in het verleden heerlijke, gevarieerde en met onverwachte nummers goede setjes neer.

B-front was grandioos. Stuk samen met Phuture Noize was ook echt genieten.
Rest van PN en D-Block & S-te-fan was prima, live vind ik het soms wat minder met al de gevarieerde (mid)intro kicks. De stukken in de climaxen van voornamelijk DBSTF vind ik dan wel weer heel tof, maar het wisselende haalt mij soms uit de flow en verder een redelijk voorspelbare set qua nummers.
D-sturb heb ik afgewisseld meegepakt met Uncaged, bij beide setjes ook wisselvallige nummers voor mijn smaak. Ene keer lekker snoeien bij harde nummers met melodie, volgende nummer weer van die afgrijselijke kicks.

Devid Wild viel mij beetje tegen na alle lovende berichten hier, kicks waren wel hard maar de opbouw etc maakt het voor mij niet samenhangend. Ook tijdens het luisteren van de EP thuis werd ik hier niet heel warm van.
Wou eigenlijk niet te laat thuis zijn met nog lange terugreis voor de boeg, had het idee om begin van Rejecta even mee te pakken en een paar nummers bij Deluzion. De set van Rejecta beviel me zo goed dat we daar het hele uur nog gebleven zijn en om 23:00 weer richting de auto gelopen.
Helaas dus niet al te veel nieuwe artiesten gezien die ik niet eerder heb meegemaakt (Envine/Galactixx/Deluzion) maar de hele dag meer dan vermaakt.

De drukte vond ik wel aan de hoge kant en de rij bij het eten ook te lang (helaas had ik net een tosti en hotdog voor 5,50eu p.s. op toen ik te horen kreeg dat je ook met een stempel naar de Mac of de Turk op de hoek kon, tip voor de volgende keer). Locatie was verder helemaal top, eveneens de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2021 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten