Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 10:54 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Tickets binnen. Wat een tering dikke line-up :love:

!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 11:09 

Hardtraxx Veteran

3/4e van de main kan ik me goed op vermaken, dus tickets gekocht.
Nog nooit in 013 geweest, dus direct kijken of dat wat is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 11:58 

Hardtraxx Veteran

Rebirth Events schreef:
Over het stukje personaliseren, in verband met de huidige coronamaatregelen moesten en moeten we vanuit de gemeente Oisterwijk (waar Haaren onder valt) de contactgegevens van alle bezoekers hebben zodat we iedereen kunnen bereiken wanneer er mogelijk een uitbraak van COVID-19 is tijdens een van onze evenementen.

Misschien een gek idee, maar kun je die gegevens niet achterhalen via de gescande QR-codes/legitimatiebewijzen? Of is dat niet mogelijk i.v.m. privacywetgevingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 12:31 

Hardtraxx Elite

Toch ook maar kaarten gehaald, nadat ik bij de aankondiging nog niet heel enthousiast werd. Dit gaat hem worden i.p.v. Qlimax. Stuk dichterbij, stuk goedkoper, wat intiemer en gezelliger. Dikke line-up toch wel. Dus dit wordt toch wel een hele mooie denk ik! :drool: Beetje pendelen tussen zaal 1 en zaal 2. Nu al zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 12:34 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Toch ook maar kaarten gehaald, nadat ik bij de aankondiging nog niet heel enthousiast werd. Dit gaat hem worden i.p.v. Qlimax. Stuk dichterbij, stuk goedkoper, wat intiemer en gezelliger. Dikke line-up toch wel. Dus dit wordt toch wel een hele mooie denk ik! :drool: Beetje pendelen tussen zaal 1 en zaal 2. Nu al zin in.

Dit echter ging ik al niet naar Qlimax dus het is weer een extra feestje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 15:40 

Hardtraxx Crew

Mijn ruggengraat was weer even kwijt, dus maar gauw een ticket gehaald. Line-up is top, dus ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 18:37 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Mijn ruggengraat was weer even kwijt, dus maar gauw een ticket gehaald. Line-up is top, dus ben benieuwd!

Zelfde hier :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-09-2021, 19:14 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:

Precies dit! Zeker ook weer aanwezig. 013 ook zeker top :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-09-2021, 07:49 

Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
Tijdens REAWAKE Festival hebben we er voor gekozen om te werken met een Waiting List / Ticket Exchange. Als iemand een ticket heeft gekocht en niet meer kan gaan dan kan diegene kosteloos zijn ticket ‘teruggeven’ deze bieden we dan aan, aan iemand op de Waiting List. Hierdoor behouden we de volledige controle over alle gepersonaliseerde tickets die we dus nodig hebben voor de gemeente mocht er een uitbraak zijn. Daarnaast voorkomen we duurdere ticketprijzen of oplichting via derde partijen.

Omdat we als organisatie, tijdens de corona periode, één lijn willen trekken om het ook voor ons werkbaar en overzichtelijk te houden werken we ook voor REVELATiON op deze manier.

Wat een uitvinding. Goeie zaak. Even heel krenterig; betekent dit dat je alle kosten inclusief fee terugkrijgt? En dit is dus alleen mogelijk indien er een waiting list in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-09-2021, 13:08 

Hardtraxx Veteran

Gisteren kaarten gekocht, maar diezelfde dag te horen gekregen dat er ook een feestje is van een bekende waar ik graag heen wil. Kan ik nu al kaarten op die waiting list plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-10-2021, 18:59 

Hardtraxxer

Ik zit met dezelfde vraag, gelukt om tickets voor Qlimax te scoren dus zou mijn tickets voor Revelation graag in willen leveren. Is dit nu al mogelijk of pas wanneer het uitverkocht is en er een wachtrij is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-10-2021, 09:04 

Organisator

Het is op dit moment nog niet mogelijk om tickets op de Waiting List aan te bieden. Maar neem even contact met ons op via [email protected] als je niet meer kan gaan, dan gaan we dit oplossen.
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten