Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Emre schreef:
1/2 van Sound Rush stond in het publiek en z'n tweelingbroer draaide z'n setje in z'n eentje omdat hij 'geen zin had om te draaien'. :lol:


Ga me niet zeggen dat jij net 20+ keer posts hebt gemaakt op HT terwijl je op een feest staat, terwijl je een perma hebt.


Vaag genoeg bestaat dit account al 8 jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 22:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
makrooy schreef:
Emre schreef:
1/2 van Sound Rush stond in het publiek en z'n tweelingbroer draaide z'n setje in z'n eentje omdat hij 'geen zin had om te draaien'. :lol:


Ga me niet zeggen dat jij net 20+ keer posts hebt gemaakt op HT terwijl je op een feest staat, terwijl je een perma hebt.


Vaag genoeg bestaat dit account al 8 jaar..


Komt omdat dit ook een account is dat hij aanmaakte toen hij 8 jaar geleden ook al gebanned was en precies het zelfde deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pohhh Devin Wild set :love:. Heb medelijden met de DJ’s die na hem staan, harder dan DW gaat het niet en qua kwaliteit kom je er al helemaal moeilijk overheen. Wat ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 02:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gezellig feest gehad! Tijdens Rebelion nog mijn mobiel en kluissleutel verloren, mobiel was afgegeven en kluis kon gelukkig via 013 nog geopend worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Gezellig feest gehad! Tijdens Rebelion nog mijn mobiel en kluissleutel verloren, mobiel was afgegeven en kluis kon gelukkig via 013 nog geopend worden :D


Rebelion was dus flink hakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Gezellig feest gehad! Tijdens Rebelion nog mijn mobiel en kluissleutel verloren, mobiel was afgegeven en kluis kon gelukkig via 013 nog geopend worden :D


Hoop dat ze eruit flikkerden toen je me tegen m'n lul aanschopte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Dit was een goed feest!
Setjes waren allemaal goed, Devin Wild stak er boven uit.
Verder qua drukte enzo ging 't wel, op sommige plekken wat minder.
Geluid ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emre schreef:
1/2 van Sound Rush stond in het publiek en z'n tweelingbroer draaide z'n setje in z'n eentje omdat hij 'geen zin had om te draaien'. :lol:


Ik begin hier oprecht een beetje medelijden mee te krijgen. Wat ontzettend sneu zeg :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 16:05 
 
Artiest

Wat een top feest.
Ff iets rechtzetten van wat hierboven wordt geschreven want het klopt niet.

Jeroen is tijdens de breakaway circle de zaal in gegaan. Iets wat wij vaker doen tijdens dit nummer. Helaas eindige deze circle in een waardeloze mosh pit :cry:
Waarop Jeroen zei “dit is dus kut he, laat mijn broer maar lekker verder draaien” uiteraard voor de grap gezegd
Ben ongeveer 2 minuten weggeweest. Ben namelijk via de afzetting weer terug naar boven geklommen.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 16:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad! Alles wat er laatst bij VWAB organisatorisch niet goed was, was hier super geregeld! Rebirth stelt nooit teleur.

Geen lange rijen bij de barren of wc's (lekker verspreide toiletten zodat het altijd wel ergens rustig was), dit was m'n eerste keer in 013, maar ik ben fan! Eten ook zeer goed voor elkaar, hele dag honger gehad door die bbq aroma's die zo nu en dan de zaal binnenkwamen via de deur links :lol:

Qua geluid was het ook dikke prima, dit heb ik gemist!

Muzikaal gezien was dit ook een zeer goed feestje! Devin Wild stak ver boven de rest uit, wat een geweld en wat een gave kicks :drool: Dit wil ik zeker vaker zien! Verder waren B-Front, Envine en Phuture Noize ook heel gaaf.
Jammer dat de deuren pas om 14:05 opengingen waardoor we zeker de helft van Jay Reeve moesten missen :/

Al met al een zeer geslaagd feestje gehad met gezellige mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

soundrush schreef:
Wat een top feest.
Ff iets rechtzetten van wat hierboven wordt geschreven want het klopt niet.

Jeroen is tijdens de breakaway circle de zaal in gegaan. Iets wat wij vaker doen tijdens dit nummer. Helaas eindige deze circle in een waardeloze mosh pit :cry:
Waarop Jeroen zei “dit is dus kut he, laat mijn broer maar lekker verder draaien” uiteraard voor de grap gezegd
Ben ongeveer 2 minuten weggeweest. Ben namelijk via de afzetting weer terug naar boven geklommen.

:thumbup:


Lekker Emre!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 16:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

soundrush schreef:
Wat een top feest.
Ff iets rechtzetten van wat hierboven wordt geschreven want het klopt niet.

Jeroen is tijdens de breakaway circle de zaal in gegaan. Iets wat wij vaker doen tijdens dit nummer. Helaas eindige deze circle in een waardeloze mosh pit :cry:
Waarop Jeroen zei “dit is dus kut he, laat mijn broer maar lekker verder draaien” uiteraard voor de grap gezegd
Ben ongeveer 2 minuten weggeweest. Ben namelijk via de afzetting weer terug naar boven geklommen.

:thumbup:


Bedankt dat jullie er waren! En ook natuurlijk derest van hier! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2021 18:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk thuisfeestje, maar kan me totaal niet vinden in jullie enthousiasme over devin wild. Ik vond dit echt een van de saaiste sets die ik ooit gehoord heb, alleen maar kicks zonder enige melodie of zangstukjes. De zaal liep echt heel erg leeg en iedereen om me heen stond om zich heen te kijken van wtf is dit. Gelukkig kwam bij rejecta de sfeer weer terug.
Verder was het al met al een superfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Triple Twenty schreef:
alleen maar kicks zonder enige melodie of zangstukjes.


Klinkt perfect :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer goed feest gehad. Tijdens Jay Reeve was het geluid helaas vrij zacht en kon je een normaal gesprek hebben op een afstandje, maar dat werd na zijn set gelukkig beter. Ecstatic was gewoon prima, net als half uurtje Envine. Daartussen nog een half uur Atmoz vs Demi Kanon gehoord, maar op 1/2 platen na van DK was het niet veel soeps. Ook een half uur Sound Rush meegekregen, maar ook dat was niet mijn ding. In beide acts teveel kicks die totaal niet mijn ding zijn. Geef mij maar euforisch met degelijke kicks.

B-Front was genieten (Openen met die nieuwe Horyzon plaat), PN was top. Ook de 20 minuten B-Front vs PN was heerlijk. Zelfs The Enigma gedraaid. Ik wilde DBSTF zien, maar toen maar wat gaan eten. In eerste instantie dachten we dat alleen de hotdog/tosti kraam er was, net als vele anderen in die rij, maar kennelijk was er buiten nog een friet/bbq foodtruck. Friet was heerlijk! Laatste half uur DBSTF gedeeltelijk meegekregen.

Tijdens D-Sturb op de zitzakken, achterin, gezeten en voor Devin Wild naar voren gegaan en wat was dat heerlijk. Kicks kwamen zo goed door en iedereen om ons heen stond met een grote glimlach op z'n gezicht. Gelukkig draaide hij alle platen van z'n EP, alleen jammer dat Hypernova alleen de eerste climax was (Maar je kan niet alles hebben). Concept spreekt me zeer goed aan en het was de beste set van de dag. Tijdens Rejecta staan ouwehoeren en spontaan moeten lachen om sommige kicks. Half uurtje Rebelion en toen naar huis gegaan.

Triple Twenty schreef:
De zaal liep echt heel erg leeg en iedereen om me heen stond om zich heen te kijken van wtf is dit.

Bij ons vooraan was dat echt andersom. Tijdens Devin Wild was iedereen om ons heen super enthousiast. Kicks die je wel kon voelen i.p.v. punches die door het plafond gingen.

Edit: Letterlijk iedere keer als we langs de 2e zaal liepen, hoorde we een DBSTF plaat. Heb Harder State of Mind 3 keer gehoord, net als Harder Generation. Ook Follow Me van Isaac enkele keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Atmoz vs Demi Kanon

Was er niet bij, maar op filmpjes gezien dat hier doodleuk enkele uptempo nummers gedraaid werden. Dat dit bij een raw feest gebeurd vind ik persoonlijk al jammer, maar hier (en op deze tijd van de TT) slaat het toch helemaal als een lul op een drumstel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen wij een half uur voor het einde van hun set naar de zaal liepen, draaide Atmozfears net de uptempo edit van Move Ma Body. Op het einde van de set het 'vervolg' inclusief 200BPM. Waar het eerst bij alleen de Raw gebeurde, doen de euforische artiesten daar inmiddels volledig aan mee. DBSTF natuurlijk met de collab met Sefa. Ook Sound Rush eindigde met die eigen 200BPM plaat. Vind het altijd zo jammer en niet respectvol naar de volgende artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe dag gehad maar had wel gehoopt op iets meer euforische muziek. Atmozfears & Demi Kanon was inderdaad het laatste half uur hard / raw / uptempo terwijl ze zoveel meer blije muziekjes hadden kunnen draaien. Doordat D-Block & S-te-Fan later op de lne-up stonden draaiden zij logischerwijs ook wat steviger. Gelukkig kon je wat langer in zaal 2 terecht alhoewel daar op sommige momenten ook maar 30 man stond. Iedereen stond dus in zaal 1 en op sommige momenten was de drukte echt niet te doen. Een fatsoenlijk plekje met wat bewegingsruimte was soms schaars.

Verder blijf ik 013 wel een toplocatie vinden. Het binnenkomen ging redelijk vlot (stond voor 14:00 echt al een behoorlijke rij), beide zalen en alle wc-locaties open (boven, beneden in de gangen etc) wat lekker struinen betekent, geluid was zeker later op de avond echt goed en pinnen aan de barren was top. Duurde alleen wel langer nu er niet meer met muntjes werd gewerkt. Wel jammer dat alles nu in bekertjes geschonken werd, dus geen flesjes en blikjes meer. Toch ergens een flesje Sourcy kunnen scoren dus dat was top.

Het eten vond ik overigens een ramp. Tussen 18:00 en 21:00 drie keer een poging gedaan om (buiten) eten te halen maar dat ging echt een half uur of langer duren en daar had ik in de kou niet zoveel zin in. Binnen was het ook stervensdruk en was het aanbod karig. Uiteindelijk om 21:00 maar binnen in de rij gaan staan want ik werd echt naar van de honger. Voor 2 karige broodjes hotdog (meer een knakworst) en een banaan 13,50 kunnen aftikken, mogge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het eten vond ik overigens een ramp. Tussen 18:00 en 21:00 drie keer een poging gedaan om (buiten) eten te halen maar dat ging echt een half uur of langer duren en daar had ik in de kou niet zoveel zin in.


Dit ja. 2 frituurpannen voor 3000 bezoekers met een 'uitgebreid foodcourt' was wel een tegenvaller. Gelukkig mochten we de 013 uit door middel van een stempel en daardoor snel even een hapje bij de mac om de hoek kunnen halen. Wel flink wat verbaasde blikken mogen vangen van de lokale Tilburger omdat ik in korte broek en t-shirt door het centrum liep :lol:

Verder goed feest gehad! Ecstatic, B-front en Devin Wild voor mij de uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook erg genoten van dit feest! Wat blijft 013 toch een heerlijke locatie, denk wel dat ik onderhand kan zeggen dat dit mijn favoriete indoor locatie is. Inloop ging snel, kluisjes zijn snel geregeld en alles met PIN betalen is ook perfect. Hierdoor sta je heel snel al in de zaal en heb je alles al geregeld.

De deuren gingen wel een aantal minuutjes later open waardoor we een stukje Jay Reeve gemist hadden, maar volgensmij waren Atmozfears en Demi Kanon zo vriendelijk om Jay Reeve 5 minuten door te laten draaien in hun tijd zodat hij alsnog zijn hele set kon draaien.

Atmozfears vs Demi Kanon was juist een van de hoogtepunten van mijn dag, vond dit echt een lekker setje! Heb Atmozfears in het verleden vaak een halve freestyle set horen draaien maar dat bleef hier beperkt, album platen afgewisseld met wat ouder werk van zijn kant was prima. Je merkt ook dat de nieuwere Atmozfears kicks live vele malen beter doorkomen. Ook de combi met Demi Kanon werkte goed naar mijn mening, aangezien ik van de meeste van zijn platen goed kan waarderen. Alleen jammer dat het geluid hier nog wat zachter stond.

Daarna Sound Rush het eerste half uurtje meegepakt, snap niet waarom ze openen met Hypnotized om vervolgens softer te gaan draaien en dan weer harder af te sluiten. Er zat niet echt een flow in, mede daardoor ook even bij Envine gaan kijken die prima draaide, eindelijk Music of The Mind eens live mogen horen! Alleen jammer van het geluid in zaal 2, daar miste echt wel wat bas. B-Front was top, leuke surprise dat B-Front en PN daarna even alle collabs er tegenaan gooiden! Phuture Noize was ook een prima set maar ik heb het gevoel dat hij in de afgelopen 1.5 jaar zonder events zoveel muziek heeft uitgebracht dat je nooit alle nummers te horen krijgt die je graag wil horen of soms misschien wel verwacht in een set van 1 uurtje.

Daarna DBSTF wat ook weer een prima set was, al sprong hij er voor mij niet echt bovenuit. Je weet altijd ongeveer wel wat er gedraaid gaat worden. Alle nummers die gedraaid worden zijn stuk voor stuk natuurlijk sterke platen maar soms mis ik toch wel een beetje een verrassend element in de set. Tijdens D-Sturb zijn we gaan zitten en hebben we binnen wat te eten gehaald, dat waren meer mensen van plan aangezien we denk ik wel een goede 20 minuten moesten wachten.

The Innergame was ook genieten, het volune ging verder omhoog en de harde kicks vlogen je om de oren :drool: Rejecta viel een beetje tegen, vind zijn platen altijd leuk om tussendoor thuis te luisteren maar merkte dat een vol uur redelijk dezelfde kicks me een beetje begon te vervelen. Rebelion ook voor 40 minutjes meegepakt voordat we weg moesten i.v.m OV. Bij Rebelion stond het geluid echt perfect afgesteld, die kicks kwamen heerlijk door en vond het ook fijn dat ze ook hun ''softere'' platen hebben gedraaid terwijl ze afsloten.

Er hing ook een goede sfeer! Meestal redelijk de ruimte gehad op wat drukkere momenten na, ook geen rijen gezien bij de toiletten dus dat was allemaal ook top geregeld.

Zeker voor herhaling vatbaar dit, een feest van euforisch naar raw zie je (buiten Qlimax) niet zo heel vaak meer tegenwoordig. Bij een eventuele volgende editie zeker weer proberen aanwezig te zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Gelukkig mochten we de 013 uit door middel van een stempel en daardoor snel even een hapje bij de mac om de hoek kunnen halen.

O, dat had wel dikke prima geweest zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad. Helaas zat ik nog middenin mijn nasleep van mijn Corona, dus qua fitheid en helderheid was het hem niet helemaal. Doorstroming bij binnenkomst was super, wat ik niet had verwacht toen ik de rij zag toen we rond kwart voor 2 aankwamen. Locatie is ook top als beide zalen open zijn: genoeg WC's, genoeg barren. Wel redelijk gestoord aan de drukte een groot gedeelte van de dag. Enige beetje ruimte dat we op den duur konden vinden voor een redelijk grote groep was aan de zijkant bij de deuren, maar dan sta je natuurlijk non stop in de loop. Geluid vond ik in zaal 1 top. Zaal 2 miste wel wat bass. Eten vond ik eerlijk gezegd wel erg slecht geregeld: een klein foodtruckje buiten met 2 man personeel aan de balie en 1 mini kotje binnen met 3 man personeel op 3.000 man is wel echt te weinig. Hierdoor pas om 9 uur iets gegeten omdat ik geen zin had om een half uur van mijn feest te moeten missen in de rij.

Verder merk ik wel dat ik tegenwoordig wat meer op zoek ben naar euforische muziek. In zaal 1 was het eigenlijk alleen de eerste 2 uur echt euforisch en dat waren ook meteen de 2 uur dat ik de sfeer veruit het leukst / gezelligst vond. Hoop dan ook op ooit weer een keer een Euphoria komende maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook terug mijn eerste na een coronapauze.

Muzikaal was het wel een dikke prima. Devin Wild was een hoogtepuntje maar B-Front doet mij toch telkens weer verbazen. (L)

Hoe dramatisch was het eten geregeld. 3/4 set gemist. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 09:54 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Goed om te lezen dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad! Alle feedback nemen we natuurlijk mee richting REACTiVATE ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog ff gejankt tijdens B-Front die Gravity van Andy Svge draaide.

Voor de rest gruwelijk feestje gehad. :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten