Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb extra wat meer kaarten gekocht omdat ik wist dat dit uitverkocht ging raken. Ik verkoop ze voor de normale prijs! (Twee stuks) Op deze manier maak ik iemand heel erg blij en steek ik tegelijkertijd een middelvinger op naar al die ... handelaren. :D Degene die als eerste een privébericht stuurt heeft een topdag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Mensen pleiten nu voor een tweede dag. Zou persoonlijk vinden dat het de magie van het feest een beetje weghaalt.

Ik zie Q Dance dit niet doen eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen, HYYPE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Heb extra wat meer kaarten gekocht omdat ik wist dat dit uitverkocht ging raken. Ik verkoop ze voor de normale prijs! (Twee stuks) Op deze manier maak ik iemand heel erg blij en steek ik tegelijkertijd een middelvinger op naar al die ... handelaren. :D Degene die als eerste een privébericht stuurt heeft een topdag! :D

PM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 15:56 
 
Hardtraxxer

Ben ook zo blij dat ik kaarten via party-vervoer heb gekocht. Geen gestress via q-dance site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Mensen pleiten nu voor een tweede dag. Zou persoonlijk vinden dat het de magie van het feest een beetje weghaalt.

Hoezo? Als je maar 1 dag gaat en je hebt een geweldig feest, dan is dat toch 'magisch'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heerlijk wakker worden na een nachtdienst en al die berichten lezen.

Als ik geen pre order had was ik flink de lul.
Vind 6 de man nog best wel groot aantal.


Denk dat een zondag als 2e dag niet zal gaan gebeuren. Hij wil natuurlijk niet het risico lopen op een fiasco ala radical.
Zondag blijft een rare dag ook omdat super veel mensen opeens vrij moeten kunnen regelen en vervoer erg lastig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uiteindelijk 12/14 mensen kunnen voorzien van kaarten, maar man man wat een gekut weer met die kaartverkoop. Voor Qlimax maar weer mooi een paar pre-sale codes regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 19:45 
 
Donateur

Pannenkoek schreef:
Uiteindelijk 12/14 mensen kunnen voorzien van kaarten, maar man man wat een gekut weer met die kaartverkoop. Voor Qlimax maar weer mooi een paar pre-sale codes regelen.


Hoe werkt dat dan met die pre-sale codes voor Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze zetten vaak iets op facebook met dat je ze moet mailen met je beste ervaring op Qlimax ofzo, volgens mij krijgt iedereen die reageert een presale code!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Ben ook zo blij dat ik kaarten via party-vervoer heb gekocht. Geen gestress via q-dance site.


Er was geen stress. 13.00u website opgezocht, 13.02u kaarten besteld. Geen stress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maat van me kwam nadat hij het uitverkocht scherm kreeg toch een kwartier later rond kwart voor 1 / 1 uur alsnog een betaal pagina en heeft mooi de tickets weten te scoren, donders veel zin in nu! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 20:49 
 
Hardtraxx Newbie

JeftaElachouri schreef:
Volgens mij zijn er meer mensen die er bij zijn om er bij te zijn dan mensen die de muziek echt liefhebben...

Ik ben zelf al niet naar een feest geweest sinds 2012 ofzo. Echter bij dit feest wilde ik er toch wel heel erg graag bij zijn. Heb dus een combi ticket met busreis gekocht zodat ik zeker zou zijn van mijn tickets. Ga met een maat van me. Maar wellicht zijn er meer mensen zoals mij die nu zoiets denken van, hier MOET ik gewoon bij zijn. Stukje Hardstyle history zeg maar, al begrijp ik best dat anderen daar anders over denken :P Dat is gewoon persoonlijk.

PS. Ja, effe opnieuw geregistreerd om deze reactie te kunnen plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb liever mensen op een feest die al jaren niet meer naar een hardstyle feest zijn geweest maar dit graag willen meemaken dan "dagjesmensen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er al iets bekend over een eventuele lineup? Ik neem aan dat de beste man geen 9 uurtjes in zijn eentje gaat staan draaien. Ik neem aan dat acts zoals Wildstyles en Noisecontrollers er zullen zijn, maar is er al iets over losgelaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Dit feest trekt niet alleen oude bekenden aan , dit topic ook. Helaas. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Is er al iets bekend over een eventuele lineup? Ik neem aan dat de beste man geen 9 uurtjes in zijn eentje gaat staan draaien. Ik neem aan dat acts zoals Wildstyles en Noisecontrollers er zullen zijn, maar is er al iets over losgelaten?


wootum schreef:
Wildstylez
Citaat:
Congrats buddy with selling out your Ziggo Dome event!!! ❤️ Can't wait to celebrate it together!!!


VERRASSEND!!!!


Dit is de enige naam die tot zover bevestigd is, maar ik denk dat je The Prophet en Noisecontrollers ook sowieso wel kan opschrijven. Sound Rush lijkt me ook op z'n zachtst gezegd niet onwaarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 23:54 
 
Hardtraxxer

Als er iemand nog 2 kaartjes over heeft, yes please (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2017 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

TNT, B-Front, SZP.. gokjes

Rebourne/Adrenalize zou ik ook leuk vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 00:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Project One
Sound Rush

Verder hoop ik nog op D-Block & S-te-Fan en mag Brennan Heart lekker wegblijven. Ik zou er ook niet verbaasd over zijn als Technoboy oid nog komt kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 01:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ALLSTVRS sowieso aanwezig, SZP, TnT, Audiofreq, Cyber en ook misschien wel Hardwell? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front mag je denk ik ook verwachten. Ik hoop stiekem verder op PN omdat ie in z'n laatste podcast even voorbij kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
B-front mag je denk ik ook verwachten. Ik hoop stiekem verder op PN omdat ie in z'n laatste podcast even voorbij kwam.


PN, 2de zaal denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 10:18 
 
Hardtraxxer

G-Flow Live? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2017 11:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Prophet
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten