Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 66  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 vip en 6 normale binnen!

Gaan iig met de hele groep :yay:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand 2 kaartjes over hebben, houd ik mezelf ook van harte aanbevolen!
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt erop dat we nog genoeg kaarten over hebben in onze groep. Maar eerst even de initiële storm laten liggen voordat we gaan kijken hoe en wat voor te verkopen.

Als ik nog kaartjes over heb, verkoop ik ze hier sowieso aan hardtraxxers. No worries, dames ^^
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen ^^
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ben ik blij dat ik op dit forum zit en dus op het idee ben gekomen om buscombitickets te kopen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kaarten binnen ^^

:D :D :D
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jongens!

Hou je scherm van uitverkocht openstaan! Ik werd na een kwartier als nog door gestuurd!
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pfffff voor alle 9 man een kaartje weten te krijgen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:46 
 
Hardtraxx Newbie

Een maatje van mij weet nog van niets, ga hem vanavond heel blij maken met een kaartje :yay:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mis nog 1 kaart voor een maat van me, mocht iemand nog iets over hebben houd ik me graag aanbevolen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! Ben benieuwd ^^
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een trieste mensen op Ticketswap zeg...
Tickets kopen en dan meteen weer verkopen voor een tientje winst, haha.
Belachelijk.

Anyway, ik ben erbay.. :clap:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:54 
 
Hardtraxxer

13:23 er doorheen gekomen, 13:26 was het uitverkocht :lol:
Met Qlimax en Hard Bass altijd makkelijk er doorheen gekomen, maar begon nu voor het eerst tegen het einde toch te knijpen xd

Gelukkig voor mijn hele groep tickets kunnen halen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enemy Contact schreef:
Jongens!

Hou je scherm van uitverkocht openstaan! Ik werd na een kwartier als nog door gestuurd!


Op deze manier inderdaad nog 4 tickets kunnen bestellen. :yay:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn er meer mensen die er bij zijn om er bij te zijn dan mensen die de muziek echt liefhebben...
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Enemy Contact schreef:
Jongens!

Hou je scherm van uitverkocht openstaan! Ik werd na een kwartier als nog door gestuurd!


Op deze manier inderdaad nog 4 tickets kunnen bestellen. :yay:


Ik stond letterlijk op het punt om de browser af te sluiten, toen sprong ie ineens over op het betaalscherm. Als nog 6 kunnen bestellen, maar nog niet genoeg helaas.

Hoop dat ze nog iets doen tegen die ticketswap handelaren, vind dat echt schandalig.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Volgens mij zijn er meer mensen die er bij zijn om er bij te zijn dan mensen die de muziek echt liefhebben...


Volgens mij valt dat heel erg mee. Denk dat het vooral echt headhunterz fans zijn die stonden te wachten om 13.00.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is wel echt bizar snel gegaan zeg! :surrender:


makrooy schreef:
JeftaElachouri schreef:
Volgens mij zijn er meer mensen die er bij zijn om er bij te zijn dan mensen die de muziek echt liefhebben...


Volgens mij valt dat heel erg mee. Denk dat het vooral echt headhunterz fans zijn die stonden te wachten om 13.00.

Denk idd ook dat dit wel mee gaat vallen. Lijkt me juist dat ook veel mensen van de iets oudere generatie hier graag bij willen zijn!
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enemy Contact schreef:
kegel77w schreef:
Enemy Contact schreef:
Jongens!

Hou je scherm van uitverkocht openstaan! Ik werd na een kwartier als nog door gestuurd!


Op deze manier inderdaad nog 4 tickets kunnen bestellen. :yay:


Ik stond letterlijk op het punt om de browser af te sluiten, toen sprong ie ineens over op het betaalscherm. Als nog 6 kunnen bestellen, maar nog niet genoeg helaas.

Hoop dat ze nog iets doen tegen die ticketswap handelaren, vind dat echt schandalig.


Had hem nog open op de telefoon, vergrendeld zelfs. Opeens iemand in de groep die weer kon bestellen, ontgrendeld, refresh, en bestellen maar :lol:. Ging weer helemaal nergens over.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar goed dat ik het al via party-vervoer geregeld had :P Kreeg na 12 minuten al de melding dat het uitverkocht was. Maar we goed we zijn d'r bij :love:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wildstylez
Citaat:
Congrats buddy with selling out your Ziggo Dome event!!! ❤️ Can't wait to celebrate it together!!!


VERRASSEND!!!!
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

P1 :D :D
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen pleiten nu voor een tweede dag. Zou persoonlijk vinden dat het de magie van het feest een beetje weghaalt.
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt er ook een Antifact act en laat Gostosa ook maar weer langs komen :$
Bericht Geplaatst op 15 jul 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Mensen pleiten nu voor een tweede dag. Zou persoonlijk vinden dat het de magie van het feest een beetje weghaalt.

Valt voor beide wel wat te zeggen.
Eerlijk gezegd zie ik mij ook nog wel op een 2e dag daar staan :$ :$
Btje t zondag gevoel van DQ ^^
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten