2 vip en 6 normale binnen!
Gaan iig met de hele groep
Gaan iig met de hele groep
Op deze manier inderdaad nog 4 tickets kunnen bestellen.Enemy Contact wrote:Jongens!
Hou je scherm van uitverkocht openstaan! Ik werd na een kwartier als nog door gestuurd!
Ik stond letterlijk op het punt om de browser af te sluiten, toen sprong ie ineens over op het betaalscherm. Als nog 6 kunnen bestellen, maar nog niet genoeg helaas.kegel77w wrote:Op deze manier inderdaad nog 4 tickets kunnen bestellen.Enemy Contact wrote:Jongens!
Hou je scherm van uitverkocht openstaan! Ik werd na een kwartier als nog door gestuurd!
Volgens mij valt dat heel erg mee. Denk dat het vooral echt headhunterz fans zijn die stonden te wachten om 13.00.JeftaElachouri wrote:Volgens mij zijn er meer mensen die er bij zijn om er bij te zijn dan mensen die de muziek echt liefhebben...
Denk idd ook dat dit wel mee gaat vallen. Lijkt me juist dat ook veel mensen van de iets oudere generatie hier graag bij willen zijn!makrooy wrote:Volgens mij valt dat heel erg mee. Denk dat het vooral echt headhunterz fans zijn die stonden te wachten om 13.00.JeftaElachouri wrote:Volgens mij zijn er meer mensen die er bij zijn om er bij te zijn dan mensen die de muziek echt liefhebben...
Had hem nog open op de telefoon, vergrendeld zelfs. Opeens iemand in de groep die weer kon bestellen, ontgrendeld, refresh, en bestellen maarEnemy Contact wrote:Ik stond letterlijk op het punt om de browser af te sluiten, toen sprong ie ineens over op het betaalscherm. Als nog 6 kunnen bestellen, maar nog niet genoeg helaas.kegel77w wrote:Op deze manier inderdaad nog 4 tickets kunnen bestellen.Enemy Contact wrote:Jongens!
Hoop dat ze nog iets doen tegen die ticketswap handelaren, vind dat echt schandalig.
VERRASSEND!!!!Congrats buddy with selling out your Ziggo Dome event!!! ❤️ Can't wait to celebrate it together!!!
Valt voor beide wel wat te zeggen.TSFH wrote:Mensen pleiten nu voor een tweede dag. Zou persoonlijk vinden dat het de magie van het feest een beetje weghaalt.