Wordt toch veels te druk.THArdstyler wrote:Blij dat ik 'm vorige week al verkocht had dan
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
Verkoop snel.. anders wordt ticketswap te druk!11!!!!Henk-Jan wrote:Wordt toch veels te druk.THArdstyler wrote:Blij dat ik 'm vorige week al verkocht had dan
Het wordt zelfs buiten druk, de Rolling Stones treden op in de Arena.
Alles is verloren, verkopen die handel.Joey wrote:Het wordt zelfs buiten druk, de Rolling Stones treden op in de Arena.
Rolling StonedJoey wrote:Het wordt zelfs buiten druk, de Rolling Stones treden op in de Arena.
Zou het niet met spoorwerkzaamheden te maken kunnen hebben? Ik zou zelf bijv al zou ik met het OV gaan, 45 minuten extra reistijd kwijt zijn..
Want 45 minuten eerder weg gaan/missen is zo'n ramp voor 15% van de feestgangers.RoyAPO wrote:Zou het niet met spoorwerkzaamheden te maken kunnen hebben? Ik zou zelf bijv al zou ik met het OV gaan, 45 minuten extra reistijd kwijt zijn..
Het is meer dat je 45 minuten langer moet reizen op de terugweg. Ik zou dr zelf 2 uur over doen voor een afstand van 40 km..
Als ik dan niet zo hyped was geweest voor dit feest en met t OV zou gaan, had ik het wel geweten iedergeval. Er zijn niet alleen werkzaamheden op mijn traject aanstaande zondag
Mja dit zal niet de enige factor zijn
Als ik dan niet zo hyped was geweest voor dit feest en met t OV zou gaan, had ik het wel geweten iedergeval. Er zijn niet alleen werkzaamheden op mijn traject aanstaande zondag
Last edited by RoyAPO on 28 Sep 2017 14:22, edited 1 time in total.
Wel grappig om te zien, een week geleden stonden ze voor 80 euro erop en nu gewoon 30 euro minder. Hoe genaaid ben je dan als je m voor 80 hebt hahah
Gewoon bijpakkenRoyAPO wrote:Het is meer dat je 45 minuten langer moet reizen op de terugweg. Ik zou dr zelf 2 uur over doen voor een afstand van 40 km..
Nou dat kan veel erger hoor, ik heb gewoon 230 neergelegdRoyvn_ wrote:Wel grappig om te zien, een week geleden stonden ze voor 80 euro erop en nu gewoon 30 euro minder. Hoe genaaid ben je dan als je m voor 80 hebt hahah
Jezus
Daar heb je bijna een kaartje van Tomorrowland voor
Daar heb je bijna een kaartje van Tomorrowland voor
Last edited by RoyAPO on 28 Sep 2017 14:26, edited 1 time in total.
Voor dat geld was ik toch echt niet gegaan hoor 
Op de terugweg zit je toch dood in de trein, wat maakt dat extra dan uit. Pietluttig doen over 45 min extra reizen is echt niet voor 15-20% van het feest een rede om te skippen.RoyAPO wrote:Het is meer dat je 45 minuten langer moet reizen op de terugweg. Ik zou dr zelf 2 uur over doen voor een afstand van 40 km..
En ik kijk net even op NS.nl maar treinen vanuit het noorden hebben geen vertraging voor die datum. Alleen rond Schiphol is veel gedoe, maar daar ga je niet langs en er is max 15 min vertraging.
Last edited by Broken Balance on 28 Sep 2017 14:27, edited 2 times in total.
Die had ik dan weer voor 400 (weekend)RoyAPO wrote:Daar heb je bijna een kaartje van Tomorrowland voor
Hebt ge thuis een ezel of een boom?simon10pont wrote:Die had ik dan weer voor 400 (weekend)RoyAPO wrote:Daar heb je bijna een kaartje van Tomorrowland voor
Bomen zat hier, maar die ezel ben ik zelf denk ik 
Dit moet een grap zijnsimon10pont wrote:Nou dat kan veel erger hoor, ik heb gewoon 230 neergelegdRoyvn_ wrote:Wel grappig om te zien, een week geleden stonden ze voor 80 euro erop en nu gewoon 30 euro minder. Hoe genaaid ben je dan als je m voor 80 hebt hahah
230. Damn, dat vind ik echt overpriced voor een fissa. Maarja ieder zijn mening daarover natuurlijk.
Je bent er in ieder geval wel bij.
Je bent er in ieder geval wel bij.
Had mij benaderd dan. Had hem je graag voor 220 verkochtsonnebloem wrote:Dit moet een grap zijnsimon10pont wrote:Nou dat kan veel erger hoor, ik heb gewoon 230 neergelegdRoyvn_ wrote:Wel grappig om te zien, een week geleden stonden ze voor 80 euro erop en nu gewoon 30 euro minder. Hoe genaaid ben je dan als je m voor 80 hebt hahah
Ik voor 210Henk-Jan wrote:Had mij benaderd dan. Had hem je graag voor 220 verkochtsonnebloem wrote:Dit moet een grap zijnsimon10pont wrote: Nou dat kan veel erger hoor, ik heb gewoon 230 neergelegd
simon10pont wrote:Bomen zat hier, maar die ezel ben ik zelf denk ik
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Dat iemand dat er zelfs voor durft te vragen vind ik al te bizar voor woorden.
Je bent ook wel echt behoorlijk achterlijk als je 230 gaat betalen voor een kaartje dat normaal 75 euro koste
dan is het ook gewoon ej eigen schuld, dan maar geen feest zou ik gedacht hebben... Zelfs 120 euro zou al schandalig veel zijn