Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

"Wie het eerst komt wie het eerst maalt"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf Roy hoe vaak sla jij de plank mis in een week? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Wtf Roy hoe vaak sla jij de plank mis in een week? :lol:

Ik sla hier in principe de plank niet mis. Het is toch lief als ze samen de kosten delen. Ik zeg niet dat het moet of vanzelfsprekend is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyEPPO slaat weer toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nouu je gaat als groep samen naar een feest en je geeft niet bepaalde vrienden voorrang met kaarten geven neem ik aan.

Maar idd als ze eigenwijs waren en toch kaarten kochten terwijl er gezegd werd even te wachten, is het wel hun eigen schuld

Probeer alleen beetje meelevend te zijn :whistle:


Als groep mag je toch van elkaar verwachten dat je je dingen wel voor elkaar hebt. Een kaart kopen voor iemand wanneer iemand er niet bij kan op dat moment en rondvragen voor kaarten voor elkaar is tot daar.

Maar iemand geld teruggeven omdat ze een te duur kaartje hebben gekocht terwijl ze met geduld gewoon nog veel goedkoper uit konden is niet een groep ding maar je eigen verantwoordelijkheid.

Kan het wel lief wezen maar het is meer enorm dom en je vrienden maken imo misbruik van je als ze het accepteren en al helemaal als ze er om vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat had ik zelf ook al ingezien zoals je kan lezen.

In deze situatie snap ik ook wel dat je die kosten niet wilt delen, zou ik ook niet doen

Maar stel een goede vriend van je kan op het laatste moment een kaartje bemachtigen voor de dubbele prijs en heeft als enige van de groep geen kaartje maar heeft wel zn best gedaan om er een te krijgen. Is mijn idee dan nog steeds zo gek?

Ik las er zelf gewoon beetje te snel overheen voordat ik antwoord gaf maar vanuit dit oogpunt was mijn suggestie bedoeld. En je spreekt dat soort geldzaken wel vooraf af natuurlijk en niet achteraf meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
Is mijn idee dan nog steeds zo gek?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ja dat had ik zelf ook al ingezien zoals je kan lezen.

In deze situatie snap ik ook wel dat je die kosten niet wilt delen, zou ik ook niet doen

Maar stel een goede vriend van je kan op het laatste moment een kaartje bemachtigen voor de dubbele prijs en heeft als enige van de groep geen kaartje maar heeft wel zn best gedaan om er een te krijgen. Is mijn idee dan nog steeds zo gek?

Ik las er zelf gewoon beetje te snel overheen voordat ik antwoord gaf maar vanuit dit oogpunt was mijn suggestie bedoeld. En je spreekt dat soort geldzaken wel vooraf af natuurlijk en niet achteraf meer


Opzich is het geen slechte gedachte, maar ik zou het gewoon niet doen. Slechte ervaringen gehad met dat soort grapjes en vrienden die hiervan op langer termijn gewoon misbruik van gingen maken. Als het over een paar euro gaat, oke. Maar hier gaat het wel over 70 euro. Toch best een hoop geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt natuurlijk aan de groepsgrootte ook. Stel je bent met een groep van 8-10 man dan zijn die extra kosten wel te delen in deze situatie. Met een groep van 5 is het wel al anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn god kan het weer gewoon over drugs of bier gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roy jij bent echt 1 groot mysterie voor mij. Hoe jij soms over dingen denkt, ik vind het fascinerend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Roy jij bent echt 1 groot mysterie voor mij. Hoe jij soms over dingen denkt, ik vind het fascinerend :D


En ik vind het fijn dat ik mij heel vaak kan vinden in de gedachtegang van de huisbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mijn god kan het weer gewoon over drugs of bier gaan

Zoals gewoonlijk ben je de redder in nood, Tim!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal de timetable niet in Hard With Style gepresenteerd worden? Nieuwe aflevering komt morgen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Roy jij bent echt 1 groot mysterie voor mij. Hoe jij soms over dingen denkt, ik vind het fascinerend :D

Tja, ik weet t ook niet :lol:. Ik blijf lekker doorgaan met mijn eigen mening geven. Het komt allemaal misschien raar over omdat ik zeg wat ik denk en het dan gelijk hier post

Mja, laten we ons aan het advies van de huisbaas houden en ik drink weer een biertje met jullie zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Roy jij bent echt 1 groot mysterie voor mij. Hoe jij soms over dingen denkt, ik vind het fascinerend :D


En ik vind het fijn dat ik mij heel vaak kan vinden in de gedachtegang van de huisbaas.


Haha bedoel het ook zeker niet negatief uiteraard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joey schreef:
TiMOTHYb schreef:
Mijn god kan het weer gewoon over drugs of bier gaan

Zoals gewoonlijk ben je de redder in nood, Tim!

Bijna weekend!!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mijn god kan het weer gewoon over drugs of bier gaan


Sgoed. Wie gaat er mee samen in een k-hole een bier drink wedstrijd houden en daarna het wk-rondjes lopen doen terwijl we ondertussen crack gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

€54,50 inclusief op Ticketswap nu, wtf. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
€54,50 inclusief op Ticketswap nu, wtf. :lol:

komt door de drukte
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik 'm vrijdag al verkocht had dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel verwacht dat er meer animo voor dit feest zou zijn. Als je zag hoeveel mensen teleurgesteld reageerden dat ze geen kaartje hadden

Dat zo’n 10-15% van de mensen zich toch bedenkt trouwens en zn kaartje verkoopt. Vind ik nog best wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iedereen natuurlijk allang de knoop doorgehakt en lekker sjenzen op Supremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen vieren gewoon liever de verjaardag van Darkraver volgende week in de Ahoy (PussyLounge XXL) :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 13:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
komt door de drukte

!!!!!!
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten