Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
"Wie het eerst komt wie het eerst maalt"
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Wtf Roy hoe vaak sla jij de plank mis in een week? :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Indy wrote:Wtf Roy hoe vaak sla jij de plank mis in een week? :lol:
Ik sla hier in principe de plank niet mis. Het is toch lief als ze samen de kosten delen. Ik zeg niet dat het moet of vanzelfsprekend is xd
Last edited by RoyAPO on 28 Sep 2017 11:50, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
RoyEPPO slaat weer toe
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:Nouu je gaat als groep samen naar een feest en je geeft niet bepaalde vrienden voorrang met kaarten geven neem ik aan.

Maar idd als ze eigenwijs waren en toch kaarten kochten terwijl er gezegd werd even te wachten, is het wel hun eigen schuld

Probeer alleen beetje meelevend te zijn :whistle:
Als groep mag je toch van elkaar verwachten dat je je dingen wel voor elkaar hebt. Een kaart kopen voor iemand wanneer iemand er niet bij kan op dat moment en rondvragen voor kaarten voor elkaar is tot daar.

Maar iemand geld teruggeven omdat ze een te duur kaartje hebben gekocht terwijl ze met geduld gewoon nog veel goedkoper uit konden is niet een groep ding maar je eigen verantwoordelijkheid.

Kan het wel lief wezen maar het is meer enorm dom en je vrienden maken imo misbruik van je als ze het accepteren en al helemaal als ze er om vragen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ja dat had ik zelf ook al ingezien zoals je kan lezen.

In deze situatie snap ik ook wel dat je die kosten niet wilt delen, zou ik ook niet doen

Maar stel een goede vriend van je kan op het laatste moment een kaartje bemachtigen voor de dubbele prijs en heeft als enige van de groep geen kaartje maar heeft wel zn best gedaan om er een te krijgen. Is mijn idee dan nog steeds zo gek?

Ik las er zelf gewoon beetje te snel overheen voordat ik antwoord gaf maar vanuit dit oogpunt was mijn suggestie bedoeld. En je spreekt dat soort geldzaken wel vooraf af natuurlijk en niet achteraf meer
H
Hardtraxx Elite
2588 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
RoyAPO wrote: Is mijn idee dan nog steeds zo gek?
Ja
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
RoyAPO wrote:Ja dat had ik zelf ook al ingezien zoals je kan lezen.

In deze situatie snap ik ook wel dat je die kosten niet wilt delen, zou ik ook niet doen

Maar stel een goede vriend van je kan op het laatste moment een kaartje bemachtigen voor de dubbele prijs en heeft als enige van de groep geen kaartje maar heeft wel zn best gedaan om er een te krijgen. Is mijn idee dan nog steeds zo gek?

Ik las er zelf gewoon beetje te snel overheen voordat ik antwoord gaf maar vanuit dit oogpunt was mijn suggestie bedoeld. En je spreekt dat soort geldzaken wel vooraf af natuurlijk en niet achteraf meer
Opzich is het geen slechte gedachte, maar ik zou het gewoon niet doen. Slechte ervaringen gehad met dat soort grapjes en vrienden die hiervan op langer termijn gewoon misbruik van gingen maken. Als het over een paar euro gaat, oke. Maar hier gaat het wel over 70 euro. Toch best een hoop geld.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ligt natuurlijk aan de groepsgrootte ook. Stel je bent met een groep van 8-10 man dan zijn die extra kosten wel te delen in deze situatie. Met een groep van 5 is het wel al anders
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mijn god kan het weer gewoon over drugs of bier gaan
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Roy jij bent echt 1 groot mysterie voor mij. Hoe jij soms over dingen denkt, ik vind het fascinerend :D
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Rickzel wrote:Roy jij bent echt 1 groot mysterie voor mij. Hoe jij soms over dingen denkt, ik vind het fascinerend :D
En ik vind het fijn dat ik mij heel vaak kan vinden in de gedachtegang van de huisbaas.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
TiMOTHYb wrote:Mijn god kan het weer gewoon over drugs of bier gaan
Zoals gewoonlijk ben je de redder in nood, Tim!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Zal de timetable niet in Hard With Style gepresenteerd worden? Nieuwe aflevering komt morgen namelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:Roy jij bent echt 1 groot mysterie voor mij. Hoe jij soms over dingen denkt, ik vind het fascinerend :D
Tja, ik weet t ook niet :lol:. Ik blijf lekker doorgaan met mijn eigen mening geven. Het komt allemaal misschien raar over omdat ik zeg wat ik denk en het dan gelijk hier post

Mja, laten we ons aan het advies van de huisbaas houden en ik drink weer een biertje met jullie zaterdag
Last edited by RoyAPO on 28 Sep 2017 12:54, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
RomanAnthony wrote:
En ik vind het fijn dat ik mij heel vaak kan vinden in de gedachtegang van de huisbaas.
Haha bedoel het ook zeker niet negatief uiteraard :thumbsup:
Donateur
last seen Aug 2024
Joey wrote:
Zoals gewoonlijk ben je de redder in nood, Tim!
Bijna weekend!!! :beer:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
Sgoed. Wie gaat er mee samen in een k-hole een bier drink wedstrijd houden en daarna het wk-rondjes lopen doen terwijl we ondertussen crack gebruiken.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
€54,50 inclusief op Ticketswap nu, wtf. :lol:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Joey wrote:€54,50 inclusief op Ticketswap nu, wtf. :lol:
komt door de drukte
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Blij dat ik 'm vrijdag al verkocht had dan :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Had wel verwacht dat er meer animo voor dit feest zou zijn. Als je zag hoeveel mensen teleurgesteld reageerden dat ze geen kaartje hadden

Dat zo’n 10-15% van de mensen zich toch bedenkt trouwens en zn kaartje verkoopt. Vind ik nog best wat
Donateur
last seen Aug 2024
Iedereen natuurlijk allang de knoop doorgehakt en lekker sjenzen op Supremacy
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 12 days ago
Mensen vieren gewoon liever de verjaardag van Darkraver volgende week in de Ahoy (PussyLounge XXL) :x :x
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
paperclip wrote:komt door de drukte
!!!!!!