Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:44 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:
Er is überhaupt niet eens bekend wat ik gereport heb (buiten de mods om), dus het zijn allemaal aannames.

Heel toevallig dat ik keek of er een van de berichten gemeld waren en toen bij de activiteiten keek dat dat overeen kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:46 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:

Er is überhaupt niet eens bekend wat ik gereport heb (buiten de mods om), dus het zijn allemaal aannames.

Je ontkent het dus ook niet. Voel jij je beter dan als je op die knop hebt gedrukt ?
Ik denk dat moderators hier prima kunnen beslissen wat wel en niet kan. Zij zijn ook actief genoeg. En zolang er niet iemand hevig benadeeld wordt en er niets of iemand de grond in wordt getrapt zou je gewoon niet op die knop moeten drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:49 

Hardtraxx Veteran

Dipdinsdag was gisteren, dames. Laat iedereen rapporteren wat hij/zij wilt en de admins zullen dan wel maatregelen nemen indien er misbruik van gemaakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:51 

Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
De mensen die gaan hebben geluk met het weer als het goed is! :thumbup:

Jazeker, kijk net toevallig ook even naar de weersverwachting. Dikke 20 graden en zonnetje, kom maar door! :love:

Bij wie kan ik eventueel terecht voor hooikoortstabletten? Zal wel gvd heftig snikken en neussnuiten worden :cry:

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:52 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Laat iedereen rapporteren wat hij/zij wilt en de admins zullen dan wel maatregelen nemen indien er misbruik van gemaakt wordt.

Is gewoon schijt irritant dat als een groot deel gewoon lol aan het maken is en als je dan ziet dat er een zuurpruim tussen zit die het nodig vindt om het bericht te reporten. Zie het als dat je vroeger kattenkwaad aan het uithalen was en dat er dan een klasgenootje was die dit zag en dit ging verklikken bij de leraar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:53 

Hardtraxx Veteran

Maar zolang die leraar niet naar buiten kwam of iets dergelijks boeide het toch niet? Laat ze lekker reporten en focus je er gewoon niet op. Doen wat je denkt dat prima is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 15:55 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Maar zolang die leraar niet naar buiten kwam of iets dergelijks boeide het toch niet?

Of die leraar nou naar buiten komt of niet, het blijft gewoon een naaistreek. Als de regels nou echt overtreden werden dan snap ik maar dit slaat echt nergens op, wie het ook doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:01 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Zamble schreef:
Maar zolang die leraar niet naar buiten kwam of iets dergelijks boeide het toch niet?

Of die leraar nou naar buiten komt of niet, het blijft gewoon een naaistreek. Als de regels nou echt overtreden werden dan snap ik maar dit slaat echt nergens op, wie het ook doet.

Rustig blijven, Melvin. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:02 

Hardtraxx Veteran

Welke nummers zou je absoluut willen horen tijdens de B-Front Early set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:06 

Hardtraxx Veteran

Koen schreef:

Deze kansloze discussie is btw al vaker gevoerd, met name in het qlimax topic. Waar in dit topic hieronder al vaker besproken is;
mededelingen-updates/het-stel-je-vraag-aan-een-moderator-topic-t51637.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:09 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:14 

Hardtraxxer

Thommy schreef:

Become The Sky :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:15 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Bij wie kan ik eventueel terecht voor hooikoortstabletten? Zal wel gvd heftig snikken en neussnuiten worden :cry:

Ik heb vast wel wat bij. Heb zelf op dit moment nog nergens last van maar ik neem het voor de zekerheid mee, mocht ik net die dag last krijgen dan verpest het heel mijn feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:15 

Hardtraxx Elite

Volgens mij hebben er gewoon een hoop mensen heel veel zin in godverdomme. Just like me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:36 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:

Symphonic Sound, Neophobia, Virus, Distorted Remix en Development :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:38 

Hardtraxxer

Thommy schreef:

Sandstorm - B-Front edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:40 

Hardtraxx Newbie

Mochten er nu nog mensen zijn die 1/2 zondag tickets over hebbe. Dan hou ik me nog erg graag aanbevolen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:41 

Hardtraxx Veteran

Crypsis schreef:
Found this unfinished track from the "Statement of Intent" era.
Should I play it this weekend on the Reactivate stage? Yeah or neah?....

https://www.facebook.com/crypsismusic/v ... 832619511/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 16:45 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:

Lunatick, Chemical, Become The Sky. Tracks als Inflator, Cheers Remix of Back Again zou ik ook leuk vinden, ookal zijn die niet van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:01 

Bierkoning

Delt-A schreef:
Thommy schreef:

Lunatick, Chemical, Become The Sky. Tracks als Inflator, Cheers Remix of Back Again zou ik ook leuk vinden, ookal zijn die niet van hem.

Back Again draaide hij vroeger best vaak. Kan me nog een Defqon herinneren op de mainstage midden op de dag. Sta je daar als enige los te gaan tussen duizenden mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:09 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:

Lunatick (ORIGINEEL), MF Psycho (B-Front Mix), Frontline (B-Front Mix), Virus, Evil, Scary Noises, Musical Analysis, Sleepwalker, Afraid To Lose en My Style! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:12 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Delt-A schreef:
Thommy schreef:

Back Again draaide hij vroeger best vaak. Kan me nog een Defqon herinneren op de mainstage midden op de dag. Sta je daar als enige los te gaan tussen duizenden mensen.

Precies, ik vind het vet als Classic setjes niet alleen maar bestaan uit tracks van de artiest zelf en hitjes, maar juist ook andere tracks er bij gepakt worden die die artiest vroeger in sets draaide. Inflator trouwens nog op Loudness :)

Je laatste zin is ook herkenbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 17:50 

Hardtraxxer

Heel veel zin (godverdomme) in dit weekend, zaterdag bijna heel de dag bij de Reactivate waarschijnlijk en zondag overal en nergens. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 18:32 

Hardtraxx Veteran

Zondag aanwezig, lekker met de auto, moet wel weer werken maandag om half 8, dus ben er niet tot het einde helaas :( Maar ja ondanks dat toch:

MelvinFR schreef:
Pommer schreef:
Afbeelding
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten