Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Rebirth Festival - The Unexpected World
Past

Rebirth Festival - The Unexpected World

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?

MelvinFR
21
32%
Hekzitter (de Job)
44
68%

Total votes: 65

Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Koen wrote:Er is überhaupt niet eens bekend wat ik gereport heb (buiten de mods om), dus het zijn allemaal aannames.
Heel toevallig dat ik keek of er een van de berichten gemeld waren en toen bij de activiteiten keek dat dat overeen kwam.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Koen wrote:
Er is überhaupt niet eens bekend wat ik gereport heb (buiten de mods om), dus het zijn allemaal aannames.
Je ontkent het dus ook niet. Voel jij je beter dan als je op die knop hebt gedrukt ?
Ik denk dat moderators hier prima kunnen beslissen wat wel en niet kan. Zij zijn ook actief genoeg. En zolang er niet iemand hevig benadeeld wordt en er niets of iemand de grond in wordt getrapt zou je gewoon niet op die knop moeten drukken.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Dipdinsdag was gisteren, dames. Laat iedereen rapporteren wat hij/zij wilt en de admins zullen dan wel maatregelen nemen indien er misbruik van gemaakt wordt.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Rowanyt1309 wrote:De mensen die gaan hebben geluk met het weer als het goed is! :thumbup:
Jazeker, kijk net toevallig ook even naar de weersverwachting. Dikke 20 graden en zonnetje, kom maar door! :love:

Bij wie kan ik eventueel terecht voor hooikoortstabletten? Zal wel gvd heftig snikken en neussnuiten worden :cry:

Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Last edited by STVK on , edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Grim wrote:Laat iedereen rapporteren wat hij/zij wilt en de admins zullen dan wel maatregelen nemen indien er misbruik van gemaakt wordt.
Is gewoon schijt irritant dat als een groot deel gewoon lol aan het maken is en als je dan ziet dat er een zuurpruim tussen zit die het nodig vindt om het bericht te reporten. Zie het als dat je vroeger kattenkwaad aan het uithalen was en dat er dan een klasgenootje was die dit zag en dit ging verklikken bij de leraar.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Maar zolang die leraar niet naar buiten kwam of iets dergelijks boeide het toch niet? Laat ze lekker reporten en focus je er gewoon niet op. Doen wat je denkt dat prima is.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Zamble wrote:Maar zolang die leraar niet naar buiten kwam of iets dergelijks boeide het toch niet?
Of die leraar nou naar buiten komt of niet, het blijft gewoon een naaistreek. Als de regels nou echt overtreden werden dan snap ik maar dit slaat echt nergens op, wie het ook doet.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
MelvinFR wrote:
Zamble wrote:Maar zolang die leraar niet naar buiten kwam of iets dergelijks boeide het toch niet?
Of die leraar nou naar buiten komt of niet, het blijft gewoon een naaistreek. Als de regels nou echt overtreden werden dan snap ik maar dit slaat echt nergens op, wie het ook doet.

Rustig blijven, Melvin. :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Welke nummers zou je absoluut willen horen tijdens de B-Front Early set?
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
Koen wrote: Er is überhaupt niet eens bekend wat ik gereport heb (buiten de mods om), dus het zijn allemaal aannames.
Deze kansloze discussie is btw al vaker gevoerd, met name in het qlimax topic. Waar in dit topic hieronder al vaker besproken is;
Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Thommy wrote:Welke nummers zou je absoluut willen horen tijdens de B-Front Early set?
View on YouTube

:loving:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Thommy wrote:Welke nummers zou je absoluut willen horen tijdens de B-Front Early set?
View on YouTube
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Become The Sky :loving:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 27 days ago
STVK wrote: Bij wie kan ik eventueel terecht voor hooikoortstabletten? Zal wel gvd heftig snikken en neussnuiten worden :cry:
Ik heb vast wel wat bij. Heb zelf op dit moment nog nergens last van maar ik neem het voor de zekerheid mee, mocht ik net die dag last krijgen dan verpest het heel mijn feest..
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Volgens mij hebben er gewoon een hoop mensen heel veel zin in godverdomme. Just like me.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Symphonic Sound, Neophobia, Virus, Distorted Remix en Development :yay:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Sandstorm - B-Front edit
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2017
last seen Jun 2017
Mochten er nu nog mensen zijn die 1/2 zondag tickets over hebbe. Dan hou ik me nog erg graag aanbevolen :D
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Crypsis wrote:Found this unfinished track from the "Statement of Intent" era.
Should I play it this weekend on the Reactivate stage? Yeah or neah?....

View on Facebook
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Lunatick, Chemical, Become The Sky. Tracks als Inflator, Cheers Remix of Back Again zou ik ook leuk vinden, ookal zijn die niet van hem.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Delt-A wrote:
Lunatick, Chemical, Become The Sky. Tracks als Inflator, Cheers Remix of Back Again zou ik ook leuk vinden, ookal zijn die niet van hem.
Back Again draaide hij vroeger best vaak. Kan me nog een Defqon herinneren op de mainstage midden op de dag. Sta je daar als enige los te gaan tussen duizenden mensen.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Lunatick (ORIGINEEL), MF Psycho (B-Front Mix), Frontline (B-Front Mix), Virus, Evil, Scary Noises, Musical Analysis, Sleepwalker, Afraid To Lose en My Style! :drool:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Pommer wrote:
Delt-A wrote:
Back Again draaide hij vroeger best vaak. Kan me nog een Defqon herinneren op de mainstage midden op de dag. Sta je daar als enige los te gaan tussen duizenden mensen.
Precies, ik vind het vet als Classic setjes niet alleen maar bestaan uit tracks van de artiest zelf en hitjes, maar juist ook andere tracks er bij gepakt worden die die artiest vroeger in sets draaide. Inflator trouwens nog op Loudness :)

Je laatste zin is ook herkenbaar.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Heel veel zin (godverdomme) in dit weekend, zaterdag bijna heel de dag bij de Reactivate waarschijnlijk en zondag overal en nergens. ^^
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Zondag aanwezig, lekker met de auto, moet wel weer werken maandag om half 8, dus ben er niet tot het einde helaas :( Maar ja ondanks dat toch:
MelvinFR wrote:
Pommer wrote:Rebirth Festival - The Unexpected World (8 & 9 april 2017, Raamse Akker, Haaren)