Hohoho, dat was ik niet.wrote:En dan mij een stalker noemen![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Gratis kaartje gekregen voor de zondag, dus toch aanwezig bij vriend B-Front 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Serieus??
Man man, kunnen er geen warns/bans worden uitgedeeld aan leden die onnodig reporten 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Als dat echt waar is dat hij zo sneu is dit soort dingen te reporten dan is hij kandidaat.wrote:Man man, kunnen er geen warns/bans worden uitgedeeld aan leden die onnodig reporten
Iets in mij vond hem altijd wel een rare snuiter maar dit bevestigd mijn onderbuik gevoel.
De mensen die gaan hebben geluk met het weer als het goed is! 
Ik heb er nog wel eentje voor je. Nog belang bij?wrote:Heeft iemand nog een kaart over voor de zondag? Ik weet nog niet 100% zeker of ik ga ivm herstellen van hernia, maar zou wel nice zijn om eventueel nog te kunnen gaan.
Ondanks het mij inmiddels geen reet meer boeien kan, al spammen jullie 150 pagina's vol, kan ik het mij wel voorstellen dat sommige mensen het irritant vindenwrote:Man man, kunnen er geen warns/bans worden uitgedeeld aan leden die onnodig reporten
Als je ziet dat er iets in het Rebirth topic is gepost en je graag de in en outs over het feest wilt lezen, en je opent het topic en het enige wat je iedere keer leest is 'GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME ' kan ik me voorstellen dat je dat behoorlijk gaat irriteren
Je zou het gerust kunnen zien als een vorm van spammen
Ik verdedig nu niet Koen, en vind het zelf ook niet irritant meer (LAAT DAT DUIDELIJK ZIJN GR.) maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen zich storen aan zulke onnozele berichten op een informatief forum
Ik sluit af met een hartje, voor de liefde, in de hoop dat mensen nu niet boos worden.
Je weet dat je met deze comment er nog harder aan mee doet?
Op een gegeven moment is alles voor het feest bekend. Timetable, final info etc. Het enige wat je dan nog kunt doen is hypen voor het feest en voor een aantal mensen is ook dat leuk en krijgen ze er zo meer zin in.
Op zo'n moment moet je inderdaad nooit in een topic gaan kijken in de hoop dat je nieuwe info gaat vinden.wrote:Op een gegeven moment is alles voor het feest bekend.
Ik ben dan ook een ekte gangsterwrote:Je weet dat je met deze comment er nog harder aan mee doet?
Overigens heb ik ook nog 2 kaarten gewonnen
Edit: Heb de kaartjes al weggegeven.
Last edited by Svbtwee on , edited 2 times in total.
Neem je familie mee? Zullen Django Wagner best kunnen waarderen 
Wat maakt een halve pagina met GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME's nou uit. Zoals Joey al zei, alles is al bekend en we zijn gewoon hyped voor het feest.
OT: Meeting linksvoor bij Django Wagner?
OT: Meeting linksvoor bij Django Wagner?
Boeit ook gewoon helemaal niemand behalve een paar azijnzeikers.wrote:Wat maakt een halve pagina met GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME's nou uit. Zoals Joey al zei, alles is al bekend en we zijn gewoon hyped voor het feest.?
GVD ZIEK GVD
Heb nog een paar dagen om te recuperen.
Zorg maar dat je genezen bent. Anders moet ik alleen naar daarwrote:GVD ZIEK GVD![]()
Nou denk het ookwrote:Neem je familie mee? Zullen Django Wagner best kunnen waarderen
@Helicaze, beterschap(!) en op tijd weer fit zijn hè.
Ja, zou top zijnwrote:Ik heb er nog wel eentje voor je. Nog belang bij?wrote:Heeft iemand nog een kaart over voor de zondag? Ik weet nog niet 100% zeker of ik ga ivm herstellen van hernia, maar zou wel nice zijn om eventueel nog te kunnen gaan.
Waar zijn de mooi weer voorspellingen gebleven voor de zaterdag
Gister nog 15 en zon, nu 8 en bewolkt
Gister nog 15 en zon, nu 8 en bewolkt
Wtf is deze. Beetje respect voor het creatieve brein die deze quote de wereld in heeft gebracht is wel op z'n plaats.
Check je PBwrote:Ja, zou top zijnwrote:Ik heb er nog wel eentje voor je. Nog belang bij?wrote:Heeft iemand nog een kaart over voor de zondag? Ik weet nog niet 100% zeker of ik ga ivm herstellen van hernia, maar zou wel nice zijn om eventueel nog te kunnen gaan.![]()
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Ik beveel mijzelf ook aan voor een zondagkaart, mocht er iemand nog ééntje over hebben 
Check je PBwrote:Ik beveel mijzelf ook aan voor een zondagkaart, mocht er iemand nog ééntje over hebben
Er is überhaupt niet eens bekend wat ik gereport heb (buiten de mods om), dus het zijn allemaal aannames.wrote:Wtf is deze. Beetje respect voor het creatieve brein die deze quote de wereld in heeft gebracht is wel op z'n plaats.