Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Volgende

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?
MelvinFR 32%  32%  [ 21 ]
Hekzitter (de Job) 68%  68%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 65
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:02 

Hardtraxx Veteran

B-front draaide ook wel eens luna - unlocked. Maar ga er vanuit dat het alleen een Classic set word van zijn eigen platen. Hoop ook op feelings (b-front remix)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:08 

Hardtraxx Elite

High Voltage & B-Front - Everything changes :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:09 

Hardtraxx Crew

Hoop op Max Enforcer - Loudness (B-Front Remix) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:15 

Hardtraxx Veteran

Heeft er iemand hier misschien een los gekocht zondag ticket die deze wilt ruilen voor mijn B-Front ticket? Krijg je ook nog eens een pilsje van me zondag! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:29 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Heeft er iemand hier misschien een los gekocht zondag ticket die deze wilt ruilen voor mijn B-Front ticket? Krijg je ook nog eens een pilsje van me zondag! :P

Wat is het verschil daarin dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:33 

Hardtraxx Veteran

Die gekochte kun je verkopen want daar staat geen 0,00 euro op? Dat is de enige gedachte die in mij op komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:45 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Die gekochte kun je verkopen want daar staat geen 0,00 euro op? Dat is de enige gedachte die in mij op komt

Jup. Ik ga sowieso al met een weekendticket dus zou apart zijn als ik dat ticket gratis weggeef en ik er gewoon voor moet betalen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:52 

Hardtraxx Addict

Zou opzich wel win voor iedereen zijn. Jij een verkoopbaar ticket, de bezoeker een pilsje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:52 

Hardtraxx Veteran

Ach. Gewoon een andere prijs bij ticketprijs vermelden. Niemand die erop let volgens mij. Heb zelf ook ooit een andere prijs neergezet (had een early bird maar wou hem gewoon voor normale prijs verkopen als regular)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 19:54 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ach. Gewoon een andere prijs bij ticketprijs vermelden. Niemand die erop let volgens mij. Heb zelf ook ooit een andere prijs neergezet (had een early bird maar wou hem gewoon voor normale prijs verkopen als regular)

Hahah klopt, echter geeft het detectiesysteem aan dat het een gastenlijst ticket betreft en dus niet verkocht kan worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 20:26 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Delt-A schreef:
Thommy schreef:
Welke nummers zou je absoluut willen horen tijdens de B-Front Early set?

Lunatick, Chemical, Become The Sky. Tracks als Inflator, Cheers Remix of Back Again zou ik ook leuk vinden, ookal zijn die niet van hem.

Back Again draaide hij vroeger best vaak. Kan me nog een Defqon herinneren op de mainstage midden op de dag. Sta je daar als enige los te gaan tussen duizenden mensen.

Op de gathering bij Defqon 2015 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 21:14 

Hardtraxx Veteran

Ik heb op de één of andere manier het gevoel, dat B-Front ons op positieve wijze gaat verassen tijdens zijn early set. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 21:54 

Hardtraxxer

Met die line up op zondag, het geweldige weer en een gratis kaartje moet ik er wel bij zijn! (Desnoods in me eentje :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 22:01 

Hardtraxx Addict

Zo veel zin :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 22:03 

Hardtraxx Veteran

Ik heb er ondertussen ook wel godverdomme zin in godverdomme.

Alleen toch wel jammer dat ik de zaterdag moet missen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 22:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ga me volledig laten verrassen met die B-Front early set. Niet te hoge verwachtingen hebben want dan valt het des te harder tegen. Wel echt mega veel zin in ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 22:21 

Bierkoning

Als iemand nog een zondag ticket weg wil geven hou ik me ook aanbevolen :) PM me maar dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 22:47 

Hardtraxxer

Pittig veel zin in dit feestje. Zaterdag pendelen tussen de area's maar met name in de reactivate dansjes doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 23:17 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:

Hahah klopt, echter geeft het detectiesysteem aan dat het een gastenlijst ticket betreft en dus niet verkocht kan worden. :P

Huh vreemd, ik kon 'm namelijk wel gewoon via ts verkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 23:19 

Hardtraxxer

Ook ik hou mezelf aanbevolen voor nog een zondag kaartje, met natuurlijk een paar pilsjes als dank :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 01:05 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:

Ik heb de B-Front kaarten gewoon kunnen verkopen via ticketswap. Had zelf 2 kaarten via b-front beyond reality, heb zelf een weekendticket en kreeg daarna nog 2 tickets van die prijsvraag. Die kan ik idd niet verkopen door het systeem. Kan het momenteel wel gebruiken haha, maar heb dus nog 2 kaarten voor de zondag liggen voor de liefhebbers. Zou zonde zijn als mensen niet gaan met zo'n mooie weersverwachting, met natuurlijk heerlijke setjes van onze grote vriend in het vooruitzicht. Bij interesse PM maar :beer:

tickets zijn weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

Mocht er iemand nog een kaartje over hebben voor de zondag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 10:47 

Hardtraxx Veteran

Jeetje stelletje schooiers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:31 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Jeetje stelletje schooiers :P

Echt hè! Swap staat volgens mij vol met tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2017 11:44 

Bierkoning

Ik heb maandag tentamen dus de kans dat ik ga is niet erg groot, dan is het ook zonde om een kaartje te kopen. Maarja mocht ik op het laatste moment denken fuck it ik ga gewoon (wat ik vrij vaak heb) is het wel chill om een kaartje achter de hand te hebben.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten