Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Rebirth Festival - The Unexpected World
Past

Rebirth Festival - The Unexpected World

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?

MelvinFR
21
32%
Hekzitter (de Job)
44
68%

Total votes: 65

Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 18 hours ago
B-front draaide ook wel eens luna - unlocked. Maar ga er vanuit dat het alleen een Classic set word van zijn eigen platen. Hoop ook op feelings (b-front remix)!
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
High Voltage & B-Front - Everything changes :drool:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Hoop op Max Enforcer - Loudness (B-Front Remix) ^^
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Heeft er iemand hier misschien een los gekocht zondag ticket die deze wilt ruilen voor mijn B-Front ticket? Krijg je ook nog eens een pilsje van me zondag! :P
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
MelvinFR wrote:Heeft er iemand hier misschien een los gekocht zondag ticket die deze wilt ruilen voor mijn B-Front ticket? Krijg je ook nog eens een pilsje van me zondag! :P
Wat is het verschil daarin dan?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Die gekochte kun je verkopen want daar staat geen 0,00 euro op? Dat is de enige gedachte die in mij op komt
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Basshunterzz wrote:Die gekochte kun je verkopen want daar staat geen 0,00 euro op? Dat is de enige gedachte die in mij op komt
Jup. Ik ga sowieso al met een weekendticket dus zou apart zijn als ik dat ticket gratis weggeef en ik er gewoon voor moet betalen haha.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Zou opzich wel win voor iedereen zijn. Jij een verkoopbaar ticket, de bezoeker een pilsje.
Last edited by Redman on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ach. Gewoon een andere prijs bij ticketprijs vermelden. Niemand die erop let volgens mij. Heb zelf ook ooit een andere prijs neergezet (had een early bird maar wou hem gewoon voor normale prijs verkopen als regular)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
RoyAPO wrote:Ach. Gewoon een andere prijs bij ticketprijs vermelden. Niemand die erop let volgens mij. Heb zelf ook ooit een andere prijs neergezet (had een early bird maar wou hem gewoon voor normale prijs verkopen als regular)
Hahah klopt, echter geeft het detectiesysteem aan dat het een gastenlijst ticket betreft en dus niet verkocht kan worden. :P
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Pommer wrote:
Delt-A wrote:
Thommy wrote:Welke nummers zou je absoluut willen horen tijdens de B-Front Early set?
Lunatick, Chemical, Become The Sky. Tracks als Inflator, Cheers Remix of Back Again zou ik ook leuk vinden, ookal zijn die niet van hem.
Back Again draaide hij vroeger best vaak. Kan me nog een Defqon herinneren op de mainstage midden op de dag. Sta je daar als enige los te gaan tussen duizenden mensen.
Op de gathering bij Defqon 2015 :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik heb op de één of andere manier het gevoel, dat B-Front ons op positieve wijze gaat verassen tijdens zijn early set. :$
U
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Jul 2021
Met die line up op zondag, het geweldige weer en een gratis kaartje moet ik er wel bij zijn! (Desnoods in me eentje :P)
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Zo veel zin :loving:
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Ik heb er ondertussen ook wel godverdomme zin in godverdomme.

Alleen toch wel jammer dat ik de zaterdag moet missen. :(
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik ga me volledig laten verrassen met die B-Front early set. Niet te hoge verwachtingen hebben want dan valt het des te harder tegen. Wel echt mega veel zin in ook.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Als iemand nog een zondag ticket weg wil geven hou ik me ook aanbevolen :) PM me maar dan
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Pittig veel zin in dit feestje. Zaterdag pendelen tussen de area's maar met name in de reactivate dansjes doen.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
MelvinFR wrote:
RoyAPO wrote:Ach. Gewoon een andere prijs bij ticketprijs vermelden. Niemand die erop let volgens mij. Heb zelf ook ooit een andere prijs neergezet (had een early bird maar wou hem gewoon voor normale prijs verkopen als regular)
Hahah klopt, echter geeft het detectiesysteem aan dat het een gastenlijst ticket betreft en dus niet verkocht kan worden. :P
Huh vreemd, ik kon 'm namelijk wel gewoon via ts verkopen
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Ook ik hou mezelf aanbevolen voor nog een zondag kaartje, met natuurlijk een paar pilsjes als dank :x
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
MelvinFR wrote:
Ik heb de B-Front kaarten gewoon kunnen verkopen via ticketswap. Had zelf 2 kaarten via b-front beyond reality, heb zelf een weekendticket en kreeg daarna nog 2 tickets van die prijsvraag. Die kan ik idd niet verkopen door het systeem. Kan het momenteel wel gebruiken haha, maar heb dus nog 2 kaarten voor de zondag liggen voor de liefhebbers. Zou zonde zijn als mensen niet gaan met zo'n mooie weersverwachting, met natuurlijk heerlijke setjes van onze grote vriend in het vooruitzicht. Bij interesse PM maar :beer:

tickets zijn weg
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Mocht er iemand nog een kaartje over hebben voor de zondag :whistle:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Jeetje stelletje schooiers :P
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Unknown wrote:Jeetje stelletje schooiers :P
Echt hè! Swap staat volgens mij vol met tickets.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik heb maandag tentamen dus de kans dat ik ga is niet erg groot, dan is het ook zonde om een kaartje te kopen. Maarja mocht ik op het laatste moment denken fuck it ik ga gewoon (wat ik vrij vaak heb) is het wel chill om een kaartje achter de hand te hebben.