Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cyber, lang niets van gehoord zeg. Doet ie nog wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Cyber, lang niets van gehoord zeg. Doet ie nog wat dan?


Is afgestapt van het optreden, produceert nog wel steeds en poept af en toe plaatje uit. Zag toevallig op zijn snap dat er nieuwe release aankomt, en bezig is met een EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Hekzitter schreef:
Goku schreef:
Maandag vrij i.v.m. Pasen dus sws twee dagen aanwezig :woot: :thumbsup:


Mega chill dat Pasen er na valt! Want dinsdag is mijn vrije dag. Dus mooi 2 dagen erna revalideren. Als ik dan op m’n eigen woon eens kijken of ik bij mij wat logees in huis kan nemen met rebirth dan! :D


Gaat alweer compleet fout confirmed.

Zelf ga ik wel weer op de camping zitten als het maar niet vriest zoals vorig jaar.


Gaat weer flink uit de hand geeskalierd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gib uns fetten bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Gib uns fetten bass

It's all about

ES KA LIE REN
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er wel weer zin in, om na het festival terug te komen bij mn tent met ijs erop. Genieten was dat.

Nee dit jaar even afwachten tot een paar dagen van te voren of het weer snachts zo belachelijk koud wordt. Anders gewoon 2 losse dagen aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Heb er wel weer zin in, om na het festival terug te komen bij mn tent met ijs erop. Genieten was dat.

Nee dit jaar even afwachten tot een paar dagen van te voren of het weer snachts zo belachelijk koud wordt. Anders gewoon 2 losse dagen aanwezig.


Tegen kou kun je je kleden Paul. Denk je dat de Duitsers in Stalingrad aan het klagen waren in 1942?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar op de camping gezeten en zou het direct opnieuw doen.
Wat een prachtig weekend!

Weet nu al dat ik er volgend jaar waarschijnlijk niet bij kan zijn en daar baal ik toch best van.
Doe tegenwoordig minder en minder feesten, maar Rebirth blijft toch een zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Rebirth wordt een feit. Direct weekendje pakken en slapen in Job's nieuwe osso
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Paultheone schreef:
Heb er wel weer zin in, om na het festival terug te komen bij mn tent met ijs erop. Genieten was dat.

Nee dit jaar even afwachten tot een paar dagen van te voren of het weer snachts zo belachelijk koud wordt. Anders gewoon 2 losse dagen aanwezig.


Tegen kou kun je je kleden Paul. Denk je dat de Duitsers in Stalingrad aan het klagen waren in 1942?

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Paultheone schreef:
Heb er wel weer zin in, om na het festival terug te komen bij mn tent met ijs erop. Genieten was dat.

Nee dit jaar even afwachten tot een paar dagen van te voren of het weer snachts zo belachelijk koud wordt. Anders gewoon 2 losse dagen aanwezig.


Tegen kou kun je je kleden Paul. Denk je dat de Duitsers in Stalingrad aan het klagen waren in 1942?


Had vorig jaar 2 truien, ondershirts, extra slaapzak en zo'n vliesdeken om gedaan, en het was nog steeds koud. Daarnaast was de camping ook helemaal dood, omdat iedereen het stervens koud had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso 1 dag en hopelijk 2 dagen aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:

Gaat weer flink uit de hand geeskalierd worden.


JAWOHL
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Als ik dan op m’n eigen woon eens kijken of ik bij mij wat logees in huis kan nemen met rebirth dan! :D


Doe maar een extra laagje vernis op de vloer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
E-Force, Rejecta, D-Sturb, Artifact, Act of Rage, Aversion, Bloodlust, Regain.
En voor de Reactivate graag Crypsis, Dana, Josh & Wesz, A-lusion, Scope DJ, Tatanka, The Pitcher en Davide Sonar.

Ik wil hier graag toch ook nog even Donkey Rollers aan toevoegen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Grim schreef:
@Rebirth, wat jullie hier doen is niet volgens de GDPR/AVG wetgeving: "Ja, ik wil me inschrijven voor de nieuwsbrief van Rebirth Festival en ga akkoord met de privacy verklaring."

Nieuwsbrief moet ten alle tijden apart staan en mag niet standaard aangevinkt zijn. Er moet EXPLICIET toestemming voor gegeven worden.

https://litmus.com/blog/5-things-you-mu ... under-gdpr


Hi Grim, bedankt voor je opmerking. We gaan er naar kijken.



Met enkel te kijken gaat het niet opgelost worden. Het is nog steeds niet aangepast.

Je zou denken dat de boetes die op het overtreden van de GDPR wetgeving genoeg zijn om bij zoiets snel actie te ondernemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:36 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Rebirth Events schreef:
Grim schreef:
@Rebirth, wat jullie hier doen is niet volgens de GDPR/AVG wetgeving: "Ja, ik wil me inschrijven voor de nieuwsbrief van Rebirth Festival en ga akkoord met de privacy verklaring."

Nieuwsbrief moet ten alle tijden apart staan en mag niet standaard aangevinkt zijn. Er moet EXPLICIET toestemming voor gegeven worden.

https://litmus.com/blog/5-things-you-mu ... under-gdpr


Hi Grim, bedankt voor je opmerking. We gaan er naar kijken.



Met enkel te kijken gaat het niet opgelost worden. Het is nog steeds niet aangepast.

Je zou denken dat de boetes die op het overtreden van de GDPR wetgeving genoeg zijn om bij zoiets snel actie te ondernemen.


Je hebt gelijk hoor, maar is dit nou werkelijk iets waar je je echt druk om maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunt het ook zo zien. Straks krijgen ze een fikse boete en gooien ze een jaar erna de prijs omhoog om de boete terug te betalen. Dan zijn wij de laatste die lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Don't f*ck met een IT'er :D Lekker bezig Grim!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:40 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Rebirth Events schreef:
Grim schreef:
@Rebirth, wat jullie hier doen is niet volgens de GDPR/AVG wetgeving: "Ja, ik wil me inschrijven voor de nieuwsbrief van Rebirth Festival en ga akkoord met de privacy verklaring."

Nieuwsbrief moet ten alle tijden apart staan en mag niet standaard aangevinkt zijn. Er moet EXPLICIET toestemming voor gegeven worden.

https://litmus.com/blog/5-things-you-mu ... under-gdpr


Hi Grim, bedankt voor je opmerking. We gaan er naar kijken.



Met enkel te kijken gaat het niet opgelost worden. Het is nog steeds niet aangepast.

Je zou denken dat de boetes die op het overtreden van de GDPR wetgeving genoeg zijn om bij zoiets snel actie te ondernemen.


Naar aanleiding van je berichtje hebben we de tekst laten aanpassen waardoor het duidelijker wordt voor de bezoekers waarvoor ze zich inschrijven. Ze schrijven zich in voor de pre-sale, dat is het doel. Het systeem dat wij hiervoor gebruiken is onze nieuwsbrief. Hiervoor kunnen ze zich altijd uitschrijven bijvoorbeeld na het ontvangen van de code.

Voor onze http://www.rebirth-festival.nl website zijn we nog bezig omdat er aan de achterkant van de website nog wat kleine dingen aangepast moeten worden (dit zal deze week gedaan worden), voor onze camping website http://www.rebirth-residence.nl/pre-register hebben we het vorige week al aangepast.
Conclusie, er is niks fout aan de manier van registreren maar we hadden het wat beter kunnen omschrijven dus dat hebben we gedaan.

Wil je ook nog een artiest graag zien? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Wil je ook nog een artiest graag zien?


Jay Reeve & Demi Kanon :bomb:

Mooi opgelost lijkt me :thumbup: Eveneens lekker bezig Rebirth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 19:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Citaat:
Wil je ook nog een artiest graag zien?
Jay Reeve & Demi Kanon :bomb:




:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Wil je ook nog een artiest graag zien? :thumbup:


Voor mij B-Front, Clockartz, Prefix, Udex, Envine, Primeshock en dan later op de dag, en Chris One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:

Wil je ook nog een artiest graag zien? :thumbup:



Hekzitter schreef:
Rebirth Events schreef:
Welke artiest(en) mogen komend jaar niet ontbreken? ^^


Element b2b Kruelty, Thera, The Machine b2b Alphaverb classics (1,5 uur). Clockartz (1,5 uur), Da Tweekaz classics, D-Verze, Vyral, Geck-o, Frequencerz classics, Jay Reeve, Primeshock, Demi Kanon, B-front b2b Adrenalize
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 22:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Iets van Industrial? :$



Ophidian Blackbox? :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten