Behoorlijk veel zin in
Zitten er nog mensen van hier op de Pergama camping/B&B?
Zitten er nog mensen van hier op de Pergama camping/B&B?
Afteren in de Michelwrote:Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier
Wie weetwrote:Afteren in de Michelwrote:Thuiswedstrijd.
Dan ben ik toch benieuwd waar je woont hahawrote:Thuiswedstrijd.
Van de auto naar het terrein was volgens mij zelfs verder dan 5 min lopewrote:Dan ben ik toch benieuwd waar je woont hahawrote:Thuiswedstrijd.
wrote:zin in!! eerste keer rebirth en waarschijnlijk hele dag raw met hopelijk uitstapjes naar mashup jack, dbstf en max enforcer
Paar keer met de auto gegaan en er is wat ik weet genoeg plek op het grasveld voor de ingangwrote:Iemand ervaring met het parkeren op de zaterdag?
Nee volgens mij hoeft dat niet. Maar wat ik nog weet is dat we wel een 10tje moesten betalen voor het parkeren. Het wegrijden is bij ons altijd nog vlekkeloos gegaan. Waren altijd zo weg! Maar goed misschien heeft iemand andere ervaringen?wrote:Je hoeft geen parkeerkaart te halen toch?
en hoe is het wegrijden?
vorig jaar minstens een uur staan wachten met onze buswrote:Ik kom zelf altijd met de bus, maar er van uitgaande dat het terrein ongeveer gelijk is aan afgelopen jaar zal het qua parkeerplek wel goed zitten.
Qua uitrijden hebben ze geloof ik een soort 1-way systeem over de lokale wegen, maar volgens mij liep het wel aardig door.
Ouders wonen aan de noenes daar.wrote:Dan ben ik toch benieuwd waar je woont hahawrote:Thuiswedstrijd.
Aha, ja daar woon ik ook ongeveer haha.wrote:Ouders wonen aan de noenes daar.wrote:Dan ben ik toch benieuwd waar je woont hahawrote:Thuiswedstrijd.
Zelf woon ik nu in Leiden
5 minuten is misschien beetje overdreven
wrote:Aanwezig! Wat een héérlijke Reactivate line up, dagje Back In Time met uitstapjes naar de bar en een Dixi!