Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Behoorlijk veel zin in

Zitten er nog mensen van hier op de Pergama camping/B&B?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 15:14 
 
Hardtraxxer

Eerste festival van het jaar voor de 2e x een zekerheid. Eindelijk mogen we weer buitenspelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig met 9 man, vorig jaar prima feestje gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! Wat een héérlijke mainstage line up, dagje melodisch met een uitstapje naar Josh & Wesz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 14:01 
 

tjakevladze schreef:
Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier


Afteren in de Michel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
tjakevladze schreef:
Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier


Afteren in de Michel

Wie weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 12:52 
 
Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier


Dan ben ik toch benieuwd waar je woont haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
tjakevladze schreef:
Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier


Dan ben ik toch benieuwd waar je woont haha

Van de auto naar het terrein was volgens mij zelfs verder dan 5 min lope
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:50 
 
Hardtraxxer

zin in!! eerste keer rebirth en waarschijnlijk hele dag raw met hopelijk uitstapjes naar dbstf en max enforcer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niels94 schreef:
zin in!! eerste keer rebirth en waarschijnlijk hele dag raw met hopelijk uitstapjes naar mashup jack, dbstf en max enforcer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met het parkeren op de zaterdag? Ik ben aan het twijfelen om me auto te parkeren bij station den bosch en dan gewoon de pendelbus te nemen of gewoon bij rebirth zelf te parkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 12:48 
 

Paultheone schreef:
Iemand ervaring met het parkeren op de zaterdag?


Paar keer met de auto gegaan en er is wat ik weet genoeg plek op het grasveld voor de ingang ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hoeft geen parkeerkaart te halen toch?
en hoe is het wegrijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom zelf altijd met de bus, maar er van uitgaande dat het terrein ongeveer gelijk is aan afgelopen jaar zal het qua parkeerplek wel goed zitten.

Qua uitrijden hebben ze geloof ik een soort 1-way systeem over de lokale wegen, maar volgens mij liep het wel aardig door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 12:59 
 

Paultheone schreef:
Je hoeft geen parkeerkaart te halen toch?
en hoe is het wegrijden?


Nee volgens mij hoeft dat niet. Maar wat ik nog weet is dat we wel een 10tje moesten betalen voor het parkeren. Het wegrijden is bij ons altijd nog vlekkeloos gegaan. Waren altijd zo weg! Maar goed misschien heeft iemand andere ervaringen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens bd.nl komen er per dag trouwens 5500 man, om een inschatting te maken van hoeveel bezoekers er zijn ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik kom zelf altijd met de bus, maar er van uitgaande dat het terrein ongeveer gelijk is aan afgelopen jaar zal het qua parkeerplek wel goed zitten.

Qua uitrijden hebben ze geloof ik een soort 1-way systeem over de lokale wegen, maar volgens mij liep het wel aardig door.


vorig jaar minstens een uur staan wachten met onze bus :P Omdat al die bussen voor ons nog mensen misten, en je er niet langs kan/mag. Laatste in de rij betekent dus ook als laatste weg. Erg slecht georganiseerd vond ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:50 
 
Hardtraxxer

Nog nooit problemen gehad met het wegkomen van het terrein. Dit jaar voor de eerste keer met het OV naar Rebirth, ben benieuwd!

Kan in ieder geval niet wachten tot het zo ver is! Kriebels zijn al flink aanwezig! Hopen op een heerlijk zonnetje net als afgelopen weekend! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ook overwogen om met het OV te gaan, maar het jammere is dat ik dan gewoon een uur eerder naar huis moet, aangezien de trein niet later vertrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Tickets are inside
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Casey schreef:
tjakevladze schreef:
Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier


Dan ben ik toch benieuwd waar je woont haha

Ouders wonen aan de noenes daar.
Zelf woon ik nu in Leiden

5 minuten is misschien beetje overdreven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:35 
 
Hardtraxxer

tjakevladze schreef:
Casey schreef:
tjakevladze schreef:
Thuiswedstrijd.
5 minuutjes lopen en de whirlpool in met paar bier


Dan ben ik toch benieuwd waar je woont haha

Ouders wonen aan de noenes daar.
Zelf woon ik nu in Leiden

5 minuten is misschien beetje overdreven :$


Aha, ja daar woon ik ook ongeveer haha.
Ik woon achter camping en B&B Pergama
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 00:38 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel zin in begin festival seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:07 
 
Hardtraxxer

Rowanbass schreef:
Aanwezig! Wat een héérlijke Reactivate line up, dagje Back In Time met uitstapjes naar de bar en een Dixi!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten