Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanbass schreef:
Aanwezig! Wat een héérlijke mainstage line up, dagje melodisch met een uitstapje naar Josh & Wesz!


Heb zo het donkerbruine vermoeden dat we elkaar veel gaan tegenkomen de komende tijd Rowan ;)
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rowanbass schreef:
Aanwezig! Wat een héérlijke mainstage line up, dagje melodisch met een uitstapje naar Josh & Wesz!


Heb zo het donkerbruine vermoeden dat we elkaar veel gaan tegenkomen de komende tijd Rowan ;)


Ik word verkeerd geciteerd haha, maar dat sowieso! Gezellig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf kijk ik met name uit naar de Reactivate en Rebellion area's maar voor het vrouwtje (en mijzelf) zal ik ook enkele uurtjes vertoeven op de main :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan al niet wachten op de time table om men programma uit te stippelen :D
Radical Redemption, Adaro, Mashup Jack, Delete, High Voltage, Degos & Re-Done en Josh & Wesz sowieso, als ze elkaar niet overlappen xd
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Lambregts schreef:
Kan al niet wachten op de time table om men programma uit te stippelen :D
Radical Redemption, Adaro, Mashup Jack, Delete, High Voltage, Degos & Re-Done en Josh & Wesz sowieso, als ze elkaar niet overlappen xd


Ja ik moet ook echt de timetable hebben haha. Dan weet ik welke ik moet missen en welke niet. Denk wel dat ik iets ga missen wat ik niet wil
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat Tuneboy (reactivate), NC, Josh & Wesz, Dozer en Artifact niet tegelijk staan.. Mashup Jack heeft ook wel een grote voorkeur bij mij om te zien.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil weer Radical een keer zien. Zijn nieuwe tracks zijn heerlijk
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:16 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Ik wil weer Radical een keer zien. Zijn nieuwe tracks zijn heerlijk

Dan moet je naar de main gaan, daar draait ie namelijk.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Pipa schreef:
Ik wil weer Radical een keer zien. Zijn nieuwe tracks zijn heerlijk

Dan moet je naar de main gaan, daar draait ie namelijk.

Daar was ik zelf ook al achter gekomen
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 15:57 
 

Wat houdt de VIP in op Rebirth?
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een rebirth pet, eigen kluisje, eigen ingang, 2 eigen tribunes met bar, eigen WC's
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:11 
 

Paultheone schreef:
2 eigen tribunes met bar, eigen WC's


1 eigen tribune volgens mij! Één voor relaties en één voor de mensen die VIP hebben. Dat was vorig jaar in ieder geval wel zo. Eigen wc's betwijfel ik trouwens ;)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik had vorig jaar VIP, had eigen WC's, gewoon naast de normale wc's alleen aangegeven met een vip bordje en er stond beveiliging. Beide tribunes waren VIP, want ik kon beide naar boven en beide werd me bandje gecontroleerd.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:27 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Beide tribunes waren VIP, want ik kon beide naar boven en beide werd me bandje gecontroleerd.


Ja klopt beide waren VIP. Maar ik dacht dat als je binnen komt links het relatiedek was. Kon je gratis drinken dan? Want je had verschillende VIP bandjes als ik me dat goed herinner :)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kon niet gratis drinken
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Paultheone schreef:
Beide tribunes waren VIP, want ik kon beide naar boven en beide werd me bandje gecontroleerd.


Ja klopt beide waren VIP. Maar ik dacht dat als je binnen komt links het relatiedek was. Kon je gratis drinken dan? Want je had verschillende VIP bandjes als ik me dat goed herinner :)


Weet niet of dat zaterdag en zondag verschillend was dan, want zondag was was het linkse dek alleen maar voor relaties. Daar kon je dan ook wel gratis drinken halen. :$
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:08 
 

Nja toch maar regular gekocht :P
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb twee keer een VIP upgrade gehad. Eigen wc's was wel chill en die tribune was in 2012 volgens mij wel geinig. Veel artiesten gesproken daar.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:37 
 

Is de nederlandstalige tent er eigenlijk ook weer?
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was alleen zaterdag geweest, dat zal het verklaren ;)
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 19:36 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Is de nederlandstalige tent er eigenlijk ook weer?

Op dag 2 ja
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 09:41 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Ik kon niet gratis drinken


Dat kon daar toch echt! xd Of heb je het niet geprobeerd?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest gewoon betalen, maar was het niet zondag gratis drinken dan?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 10:19 
 

Paultheone schreef:
Ik moest gewoon betalen, maar was het niet zondag gratis drinken dan?


Nee was toch echt de zaterdag ;)
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben ik flink genaaid. En die kut wijven achter die balie maar leuk lachen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten