Heb zo het donkerbruine vermoeden dat we elkaar veel gaan tegenkomen de komende tijd Rowanwrote:Aanwezig! Wat een héérlijke mainstage line up, dagje melodisch met een uitstapje naar Josh & Wesz!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik word verkeerd geciteerd haha, maar dat sowieso! Gezelligwrote:Heb zo het donkerbruine vermoeden dat we elkaar veel gaan tegenkomen de komende tijd Rowanwrote:Aanwezig! Wat een héérlijke mainstage line up, dagje melodisch met een uitstapje naar Josh & Wesz!
Zelf kijk ik met name uit naar de Reactivate en Rebellion area's maar voor het vrouwtje (en mijzelf) zal ik ook enkele uurtjes vertoeven op de main 
Kan al niet wachten op de time table om men programma uit te stippelen
Radical Redemption, Adaro, Mashup Jack, Delete, High Voltage, Degos & Re-Done en Josh & Wesz sowieso, als ze elkaar niet overlappen
Radical Redemption, Adaro, Mashup Jack, Delete, High Voltage, Degos & Re-Done en Josh & Wesz sowieso, als ze elkaar niet overlappen
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Ja ik moet ook echt de timetable hebben haha. Dan weet ik welke ik moet missen en welke niet. Denk wel dat ik iets ga missen wat ik niet wilwrote:Kan al niet wachten op de time table om men programma uit te stippelen![]()
Hopen dat Tuneboy (reactivate), NC, Josh & Wesz, Dozer en Artifact niet tegelijk staan.. Mashup Jack heeft ook wel een grote voorkeur bij mij om te zien.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Ik wil weer Radical een keer zien. Zijn nieuwe tracks zijn heerlijk
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Dan moet je naar de main gaan, daar draait ie namelijk.wrote:Ik wil weer Radical een keer zien. Zijn nieuwe tracks zijn heerlijk
P
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago
Daar was ik zelf ook al achter gekomenwrote:Dan moet je naar de main gaan, daar draait ie namelijk.wrote:Ik wil weer Radical een keer zien. Zijn nieuwe tracks zijn heerlijk
B
Wat houdt de VIP in op Rebirth?
Een rebirth pet, eigen kluisje, eigen ingang, 2 eigen tribunes met bar, eigen WC's
K
1 eigen tribune volgens mij! Één voor relaties en één voor de mensen die VIP hebben. Dat was vorig jaar in ieder geval wel zo. Eigen wc's betwijfel ik trouwenswrote:2 eigen tribunes met bar, eigen WC's
Ja ik had vorig jaar VIP, had eigen WC's, gewoon naast de normale wc's alleen aangegeven met een vip bordje en er stond beveiliging. Beide tribunes waren VIP, want ik kon beide naar boven en beide werd me bandje gecontroleerd.
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Ja klopt beide waren VIP. Maar ik dacht dat als je binnen komt links het relatiedek was. Kon je gratis drinken dan? Want je had verschillende VIP bandjes als ik me dat goed herinnerwrote:Beide tribunes waren VIP, want ik kon beide naar boven en beide werd me bandje gecontroleerd.
Weet niet of dat zaterdag en zondag verschillend was dan, want zondag was was het linkse dek alleen maar voor relaties. Daar kon je dan ook wel gratis drinken halen.wrote:Ja klopt beide waren VIP. Maar ik dacht dat als je binnen komt links het relatiedek was. Kon je gratis drinken dan? Want je had verschillende VIP bandjes als ik me dat goed herinnerwrote:Beide tribunes waren VIP, want ik kon beide naar boven en beide werd me bandje gecontroleerd.
B
Nja toch maar regular gekocht 
Heb twee keer een VIP upgrade gehad. Eigen wc's was wel chill en die tribune was in 2012 volgens mij wel geinig. Veel artiesten gesproken daar.
S
Is de nederlandstalige tent er eigenlijk ook weer?
Ik was alleen zaterdag geweest, dat zal het verklaren 
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Op dag 2 jawrote:Is de nederlandstalige tent er eigenlijk ook weer?
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Dat kon daar toch echt!wrote:Ik kon niet gratis drinken
Ik moest gewoon betalen, maar was het niet zondag gratis drinken dan?
K
Nee was toch echt de zaterdagwrote:Ik moest gewoon betalen, maar was het niet zondag gratis drinken dan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.