Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 22:14 
 
Hardtraxxer

Sowieso heen dit keer! Dozer op de Reactivate :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 00:41 
 
Hardtraxxer

Aanwezig op zaterdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 06:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk sluit adaro af op de main en niet radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 10:29 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Hopelijk sluit adaro af op de main en niet radical


Denk het wel, Radical staat live, meestal word er niet afgesloten met een live act.
Of anders Digital Punk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of Adaro & Digital Punk, kan ook nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
yowan schreef:
Hopelijk sluit adaro af op de main en niet radical


Denk het wel, Radical staat live, meestal word er niet afgesloten met een live act.
Of anders Digital Punk...


Radical Live @ Defqon.1 Australia
Theracords Live @ Q-Base
B-Freqz Live & Defqon.1
Theracords Live @ Ground Zero

Of bedoelde je specifiek voor Rebirth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:08 
 
Hardtraxxer

Jaa daarom zij ik ook meestal.. zijn altijd uitzonderingen.
Theracords live ook op bass academy...

Maarja denk dat we er hier niet van uit hoeven gaan.

Of anders kunnen we wel voor de drukte naar huis ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Members of Hardstyle en CRAFT sloot ie ook live af
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 02:54 
 
Hardtraxx Elite

Kaarten besteld, heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2015 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, met name door de main en classics stage bij elkaar. Zou de vierde keer Rebirth worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:58 
 
Hardtraxxer

Hier ook aanwezig! Elk jaar super vermaakt tot nu toe! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag kaarten binnen! Heerlijk op en neer rennen tussen de Rebellion en de Reactivate! Erg benieuwd, nog nooit geweest namelijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geïnteresseerd om te gaan maar eerst nog wat vrienden zien te overtuigen. Hoe snel is de zaterdag ongeveer uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 17:46 
 

Grim schreef:
Geïnteresseerd om te gaan maar eerst nog wat vrienden zien te overtuigen. Hoe snel is de zaterdag ongeveer uitverkocht?


Moete ff de formule vragen aan de organisatie dan kan je 't uitrekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een mailtje gestuurd, bedankt voor je nuttige toevoeging aan dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 14:02 
 
Hardtraxx Elite

Adaro sluit main af op dag 1 :thumbsup:

bron: https://www.facebook.com/djadaro/photos/a.182753565095885.35404.150665518304690/802194133151822
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets binnen, eerste keer Rebirth :D

Lekker line-up wel. Hopelijk krijg ik m'n vrienden mee naar de reactivated, aangezien ik uitgekeken ben op de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:38 
 
Hardtraxxer

Dit keer voor de eerste keer aanwezig al kan ik er kruipend heen, maarja leeftijd hé :whistle:
Hoop ook zo veel mogelijk iedereen mee te trekken naar de Reactive, al denk ik dat het rennen tussen de Main, Rebellion en de Reactivate wordt. In ieder geval zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:16 
 

Eerste keer Rebirth :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:52 
 
Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
Eerste keer Rebirth :D

Hier ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen! 3e keer alweer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 21:55 
 
Hardtraxxer

4e keer alweer hier! kan niet wachten tot het zo ver is.. heb nu al last van festivalkriebels in het buikje! :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt mijn eerste keer Rebirth :D Ongeveer de hele dag Reactivate waarschijnlijk: Dozer en Alphaverb :worship: misschien een uitstapje naar Degos & Re-Done als de timetable het toelaat
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten