Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Date: 11th April 2015 & 12th April 2015
Location: Feesttent Raamse Akkers, Haaren
Source: Facebookevent
Age: 17+

Line up:
Day 1:
Afbeelding

Day 2:
Afbeelding
More TBA
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proberen hier weer aanwezig te zijn. Vorig jaar een jaartje overgeslagen. Altijd gezellig hier.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2014 17:49 
 
Hardtraxxer

17+ gelukkig, na dit jaar niet te kunnen volgend jaar zeker gaan :)
Bericht Geplaatst op 01 dec 2014 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 nieuwe area's? Dan wordt het een stuk groter en wss zal het ook wel duurder worden :thumbdown:

Wel heel vet, een stage van 2007-2010 :drool:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
2 nieuwe area's? Dan wordt het een stuk groter en wss zal het ook wel duurder worden :thumbdown:

Wel heel vet, een stage van 2007-2010 :drool:


Day 1 €35 €37,50
Day 2 €22,50 €25
Combi €47,50 €52,50

Prijzen zijn exact hetzelfde als vorig jaar

https://partyflock.nl/party/258477:Rebirth-Festival
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat wordt dit vet zeg. :yay:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Paultheone schreef:
2 nieuwe area's? Dan wordt het een stuk groter en wss zal het ook wel duurder worden :thumbdown:

Wel heel vet, een stage van 2007-2010 :drool:


Day 1 €35 €37,50
Day 2 €22,50 €25
Combi €47,50 €52,50

Prijzen zijn exact hetzelfde als vorig jaar

https://partyflock.nl/party/258477:Rebirth-Festival



:worship: :worship: :worship: 100% zeker aanwezig.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 16:06 
 

Rebellion tent zal wel een tikkeltje groter worden en de Reactivate tent zal wel van hetzelfde formaat zijn als de Rebellion tent vorig jaar.

Zondags zal de 4e area wel nederlandstalig zijn btw.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 16:29 
 

Past die Nightstalker de OP nog een keer aan of?
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Past die Nightstalker de OP nog een keer aan of?


Ziet er niet uit alsof hij elke dag Hardtraxx bezoekt. Dus waarschijnlijk weer iemand die topic opent en daarna niks meer van zich laat horen.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 16:38 
 

Pipa schreef:
Kiloknaller schreef:
Past die Nightstalker de OP nog een keer aan of?


Ziet er niet uit alsof hij elke dag Hardtraxx bezoekt. Dus waarschijnlijk weer iemand die topic opent en daarna niks meer van zich laat horen.


Dan stel ik voor dat Qlown het overneemt :whistle:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 16:49 
 
Hardtraxxer

Reactivate stage :worship:
grote kans dat ik hier wel aanwezig ben
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 20:26 
 

Day 2 Hosted by Crypsis... Dit is voor mij dan helaas een no go! Waarschijnlijk wederom een voorspelbare line-up met de hele dag de zelfde sounds! Ik snap echt niet waarom je voor een artist/label hosting kiest! Wordt het vaak zo eentonig van :/ Dag 1 sowieso aanwezig :beer:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 20:50 
 

jamie-fct schreef:
Reactivate stage :worship:
grote kans dat ik hier wel aanwezig ben


En nu maar hopen dat ze de stage niet te klein maken ;)
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Opzich een optie door de Reactivate stage, maar het is altijd kut om hier met het OV naar toe te gaan..
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 21:08 
 
Hardtraxxer

Aanwezig, 5de keer al weer :cool:

Waarschijnlijk bijna heel de dag bij de Reactivate stage te vinden :drool:
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 23:34 
 

Skyscraper schreef:
Aanwezig, 5de keer al weer :cool:

Waarschijnlijk bijna heel de dag bij de Reactivate stage te vinden :drool:


Pfff 5e keer alweer ja
Bericht Geplaatst op 02 dec 2014 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier 4e keer :)
Bericht Geplaatst op 03 dec 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Chill die zaterdag geen voetbalwedstrijd dus dit is zeker goede optie. Vorig jaar prima vermaakt
Bericht Geplaatst op 03 dec 2014 17:46 
 
Hardtraxx Elite

Vanavond maar is proberen een kaartje te bemachtigen!
Benieuwd naar de Reactivate Area. :loving:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige editie goed feest gehad, jammer genoeg heb ik al wat anders op zaterdag :( misschien met een leuke line-up zondags wel even kijken, maar dat zie ik tegen die tijd wel als er dan nog kaarten te krijgen zijn :P
Bericht Geplaatst op 03 dec 2014 18:33 
 

Twijfelgevalletje :/ De zaterdag kan ik sws niet. Het is een behoorlijk eind van huis en heb in de periode al erg veel feestjes.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2014 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel weer aanwezig.
Vorig jaar meer dan prima vermaakt :D
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 12:49 
 
Hardtraxx Elite

wanneer is de kvk? word eerste keer wedergeboorte.
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten