Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat Damy toevallig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
een vol dozijn is 12/12=1
13 in een dozijn volgens jullie is 13/12=0,9?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man wat heb ik genoten op de Reactivate! Vanaf een uur of 2 binnen bij de Reactivate, nog klein stukje Dozer gezien. Tijdens A-Lusion heel even naar de RAW geweest, maar daar verveelde ik me behoorlijk. Dus na 10 minuten weer terug gegaan naar de Reactivate en daar de hele dag doorgebracht. Zwaar genoten! Kan zo niet zeggen wie ik er nou echt uit vond springen, mede dankzij de iets te snel service bij de bar :beer: Alphaverb was verrassend goed in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand beeld van crypsis zn valpartij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
iemand beeld van crypsis zn valpartij?


Wat had hij eigenlijk gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
yowan schreef:
iemand beeld van crypsis zn valpartij?


Wat had hij eigenlijk gedaan?


Pepijn van Frequencerz nam Crypsis op z'n nek, maar die vielen behoorlijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Basshunterzz schreef:
yowan schreef:
iemand beeld van crypsis zn valpartij?


Wat had hij eigenlijk gedaan?


Pepijn van Frequencerz nam Crypsis op z'n nek, maar die vielen behoorlijk hard.


En hij had daarna nog gewoon gedraaid hoorde ik? Dat moet je toch voelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
En hij had daarna nog gewoon gedraaid hoorde ik? Dat moet je toch voelen xd


Haha ja, ging wel even naar EHBO, maar verder gewoon de rest van de avond gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 15:00 
 

zit momenteel in 't gips ofzoiets zag ik op z'n facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gipsis hahaha!

Edit: oh ik volg Crypsis niet op FB maar ik ging ff kijken en iemand anders had de geniale woordgrap al gemaakt. :cry: Mij ook alsnog 192 likes op deze comment graag.

b.v.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Gipsis hahaha!

Edit: oh ik volg Crypsis niet op FB maar ik ging ff kijken en iemand anders had de geniale woordgrap al gemaakt. :cry: Mij ook alsnog 192 likes op deze comment graag.

b.v.d.


Vond die Crackin' Your Arms ook wel sterk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 18:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Delt-A schreef:
Gipsis hahaha!

Edit: oh ik volg Crypsis niet op FB maar ik ging ff kijken en iemand anders had de geniale woordgrap al gemaakt. :cry: Mij ook alsnog 192 likes op deze comment graag.

b.v.d.


Vond die Crackin' Your Arms ook wel sterk. :P

Hij had eigenlijk dat shirt aan moeten hebben dat ie op Qapital aan had, met 'Take Me To The Hospital'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:04 
 

Aftermovie

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:10 
 

Leuke aftermovie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:14 
 

Leuke aftermovie inderdaad maar wat sfeerbeelden van toen J&W aan het draaien waren hadden ook niet misstaan :) Dat was echt ongekend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zit ie weer onwijs goed in elkaar zeg :worship: Dikke probs voor Kevin :thumbsup:

vooral de switch van Adaro naar RR, heel gaaf gedaan (2:34) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Leuke after, maar jammer dat ze 2 stages helemaal niet laten zien.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten