Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
wanneer is de kvk? word eerste keer wedergeboorte.


Deze is gisteren begonnen ^^

http://tickets.rebirth-events.com/
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tickets voor beide dagen binnen en een B&B geboekt op loopafstand :thumbsup: heb er zin in
Bericht Geplaatst op 04 dec 2014 23:23 
 
Hardtraxxer

Civitas schreef:
tickets voor beide dagen binnen en een B&B geboekt op loopafstand :thumbsup: heb er zin in


Vlak voor mijn huis dan waarschijnlijk ;)
Bericht Geplaatst op 05 dec 2014 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civitas schreef:
tickets voor beide dagen binnen en een B&B geboekt op loopafstand :thumbsup: heb er zin in


Welk B&B als ik vragen mag?
Bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.pergama.nl/ dit jaar ook gezeten. Niet luxe maar prima voor een overnachting :thumbup: en op loopafstand.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:42 
 

Line-up is weer goedheid.
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke line up :thumbsup:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:54 
 
Hardtraxxer

Dat is dus duidelijk. Aanwezig
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is een jaarlijks zekerheidje. En deze line-up nodigt mij uit om weer te komen :D

Normaal alleen bij de mainstage te vinden (tot een jaar geleden de enige stage), maar ik ga nu zeker wat uitstapjes wagen naar stage 2 en 3 :yay:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Hier ben ik blij mee: heerlijke namen in de Reactivate area, Delete, Degos & Re-Done en Prefix & Density in de Rebellion area en Mashup Jack op de main. :D
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke dikke dikke prima dit! :worship: Man wat heb ik hier zin in :woot:
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vip tickets gekocht, gratis pet heuhhh
Bericht Geplaatst op 10 dec 2014 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette line-up! Aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke lineup weer! Proberen aanwezig te zijn voor m'n 3e keer Rebirth. :)
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up weer!
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:35 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! ;)
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke lineup zeg. Alleen mochten paar mensen van de main wel op de reactivating stage staan
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dag 2:

Area 1 // Rebirth - On the Loose
hosted by: Crypsis

De Rebirth mainstage gaat ON THE LOOSE. Krijgsheer Crypsis heeft een snoeihard legioen met de beste hardstyle-namen voor jullie samengesteld om Day 2 van de kick-off van het festivalseizoen onvergetelijk te maken! Crypsis zal worden vergezeld door o.a. Radical Redemption, B-Front, Ran-D en Frequencerz. Het On the Loose – Legioen is compleet met Titan, E-Force, Audiofreq, Jack of Sound, Warface LIVE en Act of Rage. MC Nolz is de host van On the Loose.

Crypsis
Radical Redemption
B-Front
Ran-D
Frequencerz
Titan
E-Force
Audiofreq
Jack of Sound
Warface LIVE
Act of Rage
MC Nolz
Bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:46 
 

Trajanusch schreef:
Dag 2:

Area 1 // Rebirth - On the Loose
hosted by: Crypsis

De Rebirth mainstage gaat ON THE LOOSE. Krijgsheer Crypsis heeft een snoeihard legioen met de beste hardstyle-namen voor jullie samengesteld om Day 2 van de kick-off van het festivalseizoen onvergetelijk te maken! Crypsis zal worden vergezeld door o.a. Radical Redemption, B-Front, Ran-D en Frequencerz. Het On the Loose – Legioen is compleet met Titan, E-Force, Audiofreq, Jack of Sound, Warface LIVE en Act of Rage. MC Nolz is de host van On the Loose.

Crypsis
Radical Redemption
B-Front
Ran-D
Frequencerz
Titan
E-Force
Audiofreq
Jack of Sound
Warface LIVE
Act of Rage
MC Nolz



Area 2 // House/Eclectic – Surprise of the Legions
hosted by: Puinhoop Kollektiv

Puinhoop Kollektiv zorgt in de house/eclectic stage voor een SURPRISE OF THE LEGIONS. Het driekoppig collectief deelt hier de bevelen uit. Verwacht een grote bende en veel gezelligheid.
De beste strijders zijn verkozen tot het Surprise-Legioen; Kraantje Pappie, Puresang, Stickyfingers, Kid de Luca en David Ghetto. Let op: as we speak worden er nog twee zwaargewichten ingevlogen om deel uit te maken van het Surprise-Legioen, dat blijft dus nog even een verassing! Bekijk hier onder de complete line-up:

Puinhoop Kollektiv
Kraantje Pappie
Surprise act
Puresang
Surprise act
Stickyfingers
Kid de Luca
David Ghetto
Juelzz
Royale & El Pajaro
Steekje Löss

Area 3 // Gezelligheid kent geen tijd

Het oergezellige Gezelligheid kent geen tijd concept biedt ruimte aan de liefhebbers van het levenslied. Er zal speciaal voor de trouwe Rebirth bezoekers een groot bruin café worden opgebouwd. Dat is dus een absolute feestgarantie van in een sfeervolle ambiance. De artiesten die hier komen optreden worden later bekend gemaakt.
Koop nu je ticket en vier op Rebirth Festival de start van het festival seizoen!

Area 1 zal ik weinig aandoen denk ik :P.
Bericht Geplaatst op 12 dec 2014 17:18 
 
Hardtraxxer

Ja, hele dikke line-up beide dagen.
Twee dagen aanwezig dus :)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 01:01 
 
Hardtraxx Elite

Even een vraagje: reactivate, is dat tijdmachine concept? Dus allemaal classics e.d.?
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wel aan de line up te zien.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:10 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Even een vraagje: reactivate, is dat tijdmachine concept? Dus allemaal classics e.d.?


Staat op de banner: Reactivate: 2007-2010 Hardstyle.....Noem het classics, noem het tijdmachine, noem het de beste periode in HS historie......
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Ah oke, bedankt! :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje gekregen van mijn vriendin voor mijn verjaardag, aanwezig dus op dag 1. Waarschijnlijk wel het meest te vinden op de reactivate, heerlijke lineup :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten