Super dag gehad! Kwamen binnen zo ongeveer aan het einde van de set van Bass Modulators, had ze graag helemaal gezien maar goed kreeg de rest niet mee om vroeger van huis weg te gaan.
Mashup Jack was genieten, eveneens als de set van Noisecult! Nog nooit eerder mee gemaakt en ze vielen zeker niet tegen! NC en DBSTF hebben ook een heerlijke set weggezet! Daarna naar Reactivate gelopen voor Josh&Wesz, die moest ik gewoon mee maken, of de rest nu mee wilde of niet. Uiteindelijk de rest toch mee gekregen en wat een sfeer hing er, ongekend
Daarna weer terug gelopen naar de main en vanaf DP was het eigenlijk niet echt boeiend meer vond ik. Standaard hitjes parade wat voorbij kwam al moet ik zeggen dat Seven toch wel heerlijk blijft op een feestje. Al zo vaak gehoord maar er blijft een bak energie zitten in dat nummer
RR heeft me nooit echt geboeid en ook vrij weinig van zn set mee gekregen, heb meer staan ouwehoeren met de rest om me heen. Had ook al last van m'n rug dus ik was blij dat de rest rond 11 uur wel mee wilde naar huis, het was wel mooi geweest!
+++ setjes van DBSTF, NC en Josh&Wesz
++ snelle bediening bij de bar, geen enkele keer hoeven wachten
++ sfeer bij Reactivate & de main ook!!
+ geluid, hoe later het werd hoe harder het ging voor m'n gevoel.. op een gegeven moment dacht ik dat ik m'n oordoppen niet eens meer in had. ben ik de enige die dat vind?
Als ik dan toch een minpunt moet noemen dan was het de rij voor de ingang die wel erg lang duurde. Voor de rest kan ik geen minpunt bedenken eigenlijk. Van de regen op zaterdag ook weinig meegekregen behalve dan dat het wel heel erg druk werd op een gegeven moment.
4e keer Rebirth was dit en het is gewoon nog nooit tegen gevallen. Op naar volgend jaar!