Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 10:28 

Hardtraxxer

Zaterdag echt een topfeest gehad :D

We kwamen binnen tijdens Noisecult en zijn bij de mainstage gebleven tot het einde van D-Block & S-te-fan, heb me op die setjes echt uitstekend vermaakt, voornamelijk die van Noisecontrollers, dat blijft echt een baas. Sfeer op de main was echt goed, veel gezellige mensen :D

We waren met 9 man en iedereen van mijn groep wilde perse naar Mark with a K terwijl ik eigenlijk naar Josh & Wesz wilde gaan. Maar ik heb me toch maar opgeofferd voor de groep om een kijkje te nemen in de Freestyle tent, maar jezus, wat is dat kut zeg. Snap echt niet wat daar leuk aan kan zijn xd

Daarna nog even bij Alpha2 geweest op de Reactivate, dat was wel leuk maar niet speciaal. Voor de rest van de avond een beetje gehopt tussen Rebellion Area en de mainstage, waarbij Radical en Delete wel gave setjes gedraaid hebben. Daarbij vond ik Adaro weer tegenvallen, veelte standaard setje. Dan ook nog afsluiten met hardcore wat van mij echt niet hoeft.

++ Setjes van Noisecontrollers, Noisecult en Delete
++ Barbediening
+ Geluid
+ Sfeer
- Mark with a K, maar dat is echt mijn eigen schuld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 11:22 

Hardtraxx Veteran

Geslaagd feest! Hoogtepunten: Mashup Jack, Josh & Wesz (!!!), Scope DJ, Alphaverb en Artifact. Ook Bass Modulators, Audiotricz en NC hadden een lekkere set. Enige echte tegenvaller vond ik Adaro die een stukje harder is gaan draaien dan eerst. Wel mooi te zien hoe hij helemaal meegaat in de muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 11:27 

Donateur

Wat draaide hij dan (wat betreft harder dan normaal)?

Hij sloot trouwens af toch, misschien dat je de andere keren geen afsluitset hebt gepakt? Hij is iig wel iemand die met dat soort dingen rekening houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 11:39 

Hardtraxx Veteran

Gangsta, Push It To The Limit, Nothin' Like Oldschool, Answers (Remix), Raggamuffin, Dark Universe, waarschijnlijk ook nog iets van Sub Sonik. Ben er niet geweest, maar denk dat deze tracks wel gedraaid zullen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 11:58 

Hardtraxxer

Super dag gehad! Kwamen binnen zo ongeveer aan het einde van de set van Bass Modulators, had ze graag helemaal gezien maar goed kreeg de rest niet mee om vroeger van huis weg te gaan.

Mashup Jack was genieten, eveneens als de set van Noisecult! Nog nooit eerder mee gemaakt en ze vielen zeker niet tegen! NC en DBSTF hebben ook een heerlijke set weggezet! Daarna naar Reactivate gelopen voor Josh&Wesz, die moest ik gewoon mee maken, of de rest nu mee wilde of niet. Uiteindelijk de rest toch mee gekregen en wat een sfeer hing er, ongekend (L)

Daarna weer terug gelopen naar de main en vanaf DP was het eigenlijk niet echt boeiend meer vond ik. Standaard hitjes parade wat voorbij kwam al moet ik zeggen dat Seven toch wel heerlijk blijft op een feestje. Al zo vaak gehoord maar er blijft een bak energie zitten in dat nummer :$

RR heeft me nooit echt geboeid en ook vrij weinig van zn set mee gekregen, heb meer staan ouwehoeren met de rest om me heen. Had ook al last van m'n rug dus ik was blij dat de rest rond 11 uur wel mee wilde naar huis, het was wel mooi geweest!

+++ setjes van DBSTF, NC en Josh&Wesz
++ snelle bediening bij de bar, geen enkele keer hoeven wachten
++ sfeer bij Reactivate & de main ook!!
+ geluid, hoe later het werd hoe harder het ging voor m'n gevoel.. op een gegeven moment dacht ik dat ik m'n oordoppen niet eens meer in had. ben ik de enige die dat vind? :P

Als ik dan toch een minpunt moet noemen dan was het de rij voor de ingang die wel erg lang duurde. Voor de rest kan ik geen minpunt bedenken eigenlijk. Van de regen op zaterdag ook weinig meegekregen behalve dan dat het wel heel erg druk werd op een gegeven moment.

4e keer Rebirth was dit en het is gewoon nog nooit tegen gevallen. Op naar volgend jaar! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 12:13 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Wat draaide hij dan (wat betreft harder dan normaal)?

Hij sloot trouwens af toch, misschien dat je de andere keren geen afsluitset hebt gepakt? Hij is iig wel iemand die met dat soort dingen rekening houdt.

Hij draaide Storm is Coming, May God be with us all, Gangsta, Answers remix, Dark Universe, Oldschool Flow, Colleteral Damage, Rawness, Push it to the limit, nieuwe track met vocals van 'monkey..' (kan even niet op de naam komen). Geen My Soul to Take en Ruggamuffin in ieser geval, verder standaard lijstje. laatste kwartier hardcore. Hij begon in ieder geval met de weg kwijt, verder niet opgelet en eerder weggegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Colleteral Damage

Deze is door 7(!!!) artiesten op Rebirth gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 13:04 

FTS is ook diverse keren gedraaid. A-Lusion draaide wel een superette edit / mashup van FTS. Ook nog een remix gehoord van Tuneboy - Housensation bij Act of Rage gisteren. Niet normaal eigenlijk hoe hard en snel hij om kwart over 12 al draaide. Onderscheid met hardcore was mij niet te bekennen. Crypsis draaide nog een half uurtje oude klappers, tof. Verder muzikaal niet veel meegekregen. Kraantje Pappie meegepikt, daarna naar huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 13:14 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
kevin-field schreef:
Colleteral Damage

Deze is door 7(!!!) artiesten op Rebirth gedraaid.

Wel verdeeld over 2 dagen en verschillende tenten, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 13:21 

Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
+ geluid, hoe later het werd hoe harder het ging voor m'n gevoel..:

Je bent niet de enige! Mijn vrienden en ik hadden precies hetzelfde gevoel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke feestje gehad.

Helaas heb ik maar laatste kwartier van Artifact gezien. Hier wel paar lekkere tracks gehoord. Helaas stond bij D&R het geluid nog erg zacht. Heb hier daarom ook mijn oordoppen uitgedaan. Trackkeuze was lekker en mixen ook, maar er hing nog veel te weinig sfeer. Jammer dat ze zo vroeg draaide. Ook helaas geen Dark Times gehoord.
Mashup Jack voor het eerst gezien en klonk erg goed. Sfeer op de main was stuk beter
Noisecult heeeft me echt positief verrast. Was echt goede set, en ook een van de weinige mainstream artiesten die teasen. En hulde voor Like Thiz en Rebirth 2011 Anthem.
Noisecontrollers :loving: Heerlijke set en heerlijke sfeer
D-Block & S-te-fan :loving: :loving: Lekkere mix van oud en nieuw. Kwam alleen traag op gang eerste 3 nummers waren niet veel
Laatste kwartier van High Voltage was echt geen drol aan. Dit is echt de raw die ik schijt en schijt beu ben. Hoorde bijna alleen maar hetzelfde.

Alpha2 mwaa niet heel geweldig. Had wel wat meer van verwacht.
Prefix & Density lekkere set, goed mixwerk en heerlijk om die gasten zien te genieten.
Warface draaide best oke. Paar verrassingen gehoord. Convictions (Exit Mind Remix) Everyone Has Died.
Delete half uurtje was lekker alleen jammer van 911 en I Am The One Who Knocks. Nieuwe track van hem was gruwelijk!!
Radical was heeerlijk half uurtje alleen jammer dat hij intro van Suicide Bassline niet heeft gedraaid.
Adaro was heel zwak net als op Loudness niet te spreken over hem helaas. Dus die hoef ik de volgende keer niet te zien.

Heerlijk begin van de festivals, volgend jaar weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 14:32 

Donateur

kevin-field schreef:
Hij draaide Storm is Coming, May God be with us all, Gangsta, Answers remix, Dark Universe, Oldschool Flow, Colleteral Damage, Rawness, Push it to the limit, nieuwe track met vocals van 'monkey..' (kan even niet op de naam komen). Geen My Soul to Take en Ruggamuffin in ieser geval, verder standaard lijstje. laatste kwartier hardcore. Hij begon in ieder geval met de weg kwijt, verder niet opgelet en eerder weggegaan.

Is toch niet veel harder dan 'eerst' ofzo Khadber? Gewoon hard en drive. Is 'tie voor zover ik weet altijd geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 14:37 

Hardtraxx Addict

Wat een lekker feestje zeg. Vooral die reactivate stage, ben daar bijna niet weg geweest :P
Plus punten waren toch wel die stage en het laatste deel van mental theo

Groot min punt was rr, wat was dat een eentonige set. Ja hij zou veel nummers in de half uur proppen maar als je een half uur alleen de zelfde kick hebt is dat ook niet zo heel moeilijk.

zelf nog even een after in elkaar gezet.

https://www.youtube.com/watch?v=2Aiw8AFuZ7Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 16:52 

Hardtraxxer

Helaas kon ik zaterdag niet, maar wel zondag geweest.

Leuk, gezellig sfeertje. Werd pas druk vanaf een uur of 6, maar nog steeds meer dan genoeg ruimte en snel geholpen aan de bar en bij eten etc. Prima geregeld!

Sets opzich ook prima, gewoon volgens verwachting. Had liever 's middags met dat zonnetje nog wat meer euforisch gehad, maar dat wisten we van tevoren met zo'n line-up.

Hulde voor Crypsis zijn openingsset (L) Get Hit, Strike, The Test 2.0 Remix, Before The Storm, Torture en nog wat van die oude klappers waarvan ik de titels niet weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:25 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Hij kiest natuurlijk gewoon alleen nummers die in de top 5 zijn gekomen na de unleashed podcasts, gegarandeerd succes bij het huidige raw publiek >.<

Tja, het is gewoon schandalig waar hij de laatste jaren mee bezig is en hij zet dit niveau vrolijk door, want er zit geen klein beetje verbetering in. Niet eens één verrassende track of oudere plaat in zijn sets de laatste 2 jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:08 

Hardtraxxer

RadicelArmy schreef:
Rickzel schreef:
Hij kiest natuurlijk gewoon alleen nummers die in de top 5 zijn gekomen na de unleashed podcasts, gegarandeerd succes bij het huidige raw publiek >.<

Tja, het is gewoon schandalig waar hij de laatste jaren mee bezig is en hij zet dit niveau vrolijk door, want er zit geen klein beetje verbetering in. Niet eens één verrassende track of oudere plaat in zijn sets de laatste 2 jaren.

H8H1M
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:03 

Hardtraxxer

Ben de andere foto van de meeting kwijt met meer man, maar vond deze net nog. Afbeelding
en wat staan we er prachtig op :/

EDIT: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

en wie de neuk zijn dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:26 

Hardtraxxer

Uhmm, degene die de fotos maakt ben ik dus die met dat wit grijze aan. En dan op die eerste foto staan Cruelty en Tijntjuh en derest ben ik een beetje kwijt (iets te veel gedronken :$) qua naam weet wel dat PaultheOne nog op die tweede foto staat met dat blauwe t-shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 19:09 

Hardtraxx Elite

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 19:25 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
:lol:

Heb ik toch nog goed he? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:27 

Hardtraxxer

Het was wel triest dat tijdens Noisecontrollers zijn set toen JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment op kwam bijna niemand uit het publiek deze track kende. In ieder geval niet achterin de tent. Toen ik als een debiel de hele tekst mee stond te schreeuwen en wat later losging stond iedereen versuft om zich heen te kijken. Dit op een persoon na welke ineens rampenstampend en wel voor mij begon te staan en blijkbaar ook heel de track kende.

Misschien een hardtraxxer? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:32 

Hardtraxx Elite

Rick B schreef:
Het was wel triest dat tijdens Noisecontrollers zijn set toen JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment op kwam bijna niemand uit het publiek deze track kende. In ieder geval niet achterin de tent. Toen ik als een debiel de hele tekst mee stond te schreeuwen en wat later losging stond iedereen versuft om zich heen te kijken. Dit op een persoon na welke ineens rampenstampend en wel voor mij begon te staan en blijkbaar ook heel de track kende.

Viel mij ook tegen ja! K stond wat meer in het midden en daar kende ook weinig mensen de track vgm.. En al helemaal met het anthem uit 2011, bijna niemand zong mee......
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:41 

Hardtraxxer

Rick B schreef:

Volgensmij was ik dat, ik stond best wel achterin en was erbij en ken heel de track haha en stond inderdaad goed los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:46 

Hardtraxxer

Casey schreef:
Rick B schreef:

Volgensmij was ik dat, ik stond best wel achterin en was erbij en ken heel de track haha en stond inderdaad goed los te gaan.

Stond je uiteindelijk voor een figuur met een zwarte muts op? (welke uiteindelijk af vloog door mijn motorisch gestoorde moves)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten