Ontzettend vermaakt deze dag! Beetje gependeld tussen de 3 hardstyle-stages. Freestyle ben ik niet geweest.
14:30 begonnen bij Dozer op de Reactivate. Fijn om er lekker in de komen

Daarna naar Mash-up Jack.. Vind het bij hem leuk dat 'ie zoveel variatie aanbrengt in z'n mash-ups. Heb onder andere voorbij horen komen: Donkey Rollers Mash-up, Revolution of Torture, Fatality mash-up, E=NC2 mash-up en Timeless mash-up. Heb genoten!
Daarna maar een kijkje gaan nemen om de Rebellion. Hier de laatste 20 minuten van Outbreak gezien. Ik hoopte op Brain Smacker, maar die had 'ie blijkbaar al gedraaid. Heb verder gehoord: Dark Universe, Psycho, Prison of Commercialism en hij sloot af met Bassface. Niet echt bijzonder allemaal. Daarna de eerste 20 minuten van Chain Reaction gezien.. Kan me alleen nog Impact of Sin en Street Regulator herinneren.
Toen kwam de beste uurtjes van de dag.. Eerst Noisecontrollers op de main. Draaide vooral veel nieuw werk, maar heerlijk euforisch, heb genoten!

Vond het op de main overigens erg druk in vergelijking met voorgaande jaren.
Daarna drie uur lang (Scope DJ, Josh & Wesz) naar de Reactivate gegaan, drie uur lang vol staan genieten! Heerlijk ook dat beide acts 1,5 uur kregen, kwam de setjes ten goede! Heerlijk al die oude klappers

Toen naar het laatste half uur Prefix & Density gegaan. Ben niet zo heel erg thuis in hun platen, maar pff... wat een heerlijk beukwerk zeg

Al die platen zaten gewoon super in elkaar. Geluid was ook goed zeg! Eén van de beste sets van de dag (wat zover ik heb meegekregen). Eerste kwartier van Warface ook nog gezien, voor een kwartier best leuk (Na een uur heb ik bij hem het gevoel telkens naar dezelfde kick / hetzelfde riedeltje te hebben geluisterd).
Toen besloten naar de main te gaan. Digital Punk draaide daar.. Had hem al lang niet meer gezien (en in de tussentijd veel gelezen dat 'ie voorspelbaar draait, dat wilde ik nu wel eens een keer zien. Nou.. op zich een behoorlijk prestatie om zó voorspelbaar te draaien.. Rebel to the Grave, Born to Die, Men of Steel, Psycho, Fuck EDM, Crash 'n' Burn, Dikke Vette Bassplaat, Satana, Firestorm, Seven. Had achteraf beter nog een uur naar de Reactivate kunnen gaan ofzo..
Toen Radical Live.. heb zijn live-act wel eens vetter gevonden eigenlijk. Laatste kwartier geen melodie meer gehoord, alleen maar stampen.. ben daar wel een beetje klaar mee, allemaal zo eentonig.
Laatste uur Adaro.. Waar is dat mixwerk van 2 jaar geleden gebleven? Allemaal wat voorspelbaar geworden, ook de tracks die 'ie draait. Laatste 20 minuten van z'n set hardcore.. Vond het niet echt bij Rebirth passen ofzo. 10 Minuten voor het einde maar naar de bus gegaan, zodat we in ieder geval een zitplek hadden.
+++ Reactivate met Josh & Wesz en Scope DJ, wat was dit genieten!
++ Prefix & Density
+ Noisecontrollers
+ Snelheid bij de bar, eettentjes, munten etc.
- Drukte op de Main
- Radical Redemption
-- Digital Punk