Volgens mijn maat die erbij was wel, maar hij had nog gefilmd dus ik zal zo is kijken.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Hier dat filmpje, zie zo snel niet iemand met een muts haha maar wij stonden dus ongeveer hier. View on YouTube
wrote:
Deze video is privé.
Het spijt mij.
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Mijn fout View on YouTubewrote:wrote:
Deze video is privé.
Het spijt mij.
Ik stond nog wat verder naar achter, voorbij de bar bij de laatste tentpaal. Anyway, leuk om dit moment nog eens terug te zien. Kippenvel was dat 
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
In de reactivate naderhand bij Alphaverb of J en W (??) was het nog gaver die draaide hem ook, daar zong wel iedereen mee.wrote:Ik stond nog wat verder naar achter, voorbij de bar bij de laatste tentpaal. Anyway, leuk om dit moment nog eens terug te zien. Kippenvel was dat
D
Hardtraxxer
130 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Beiden viel mij inderdaad ook op. 'S middags in de main (achteraan) vond ik het sowieso maar rustig, dat er niet met het oude anthem werd meegezongen stond ik van te kijken, maargoed ik zing er niet zachter van 
Kleine wereld is het trouwens sowieso, werd meerdere keren aangesproken door gasten die ik op een ander festival had gezien, altijd wel leuk is dat.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 24 days ago
wrote:Mijn fout View on YouTubewrote:wrote:
Deze video is privé.
Het spijt mij.
Wat een heerlijk kippenvel momentje was dat!
Dat was sowieso de set van de dag. De sfeer tijdens Infinity de DJ Phil Ty Remixwrote: J en W die draaide hem ook, daar zong wel iedereen mee.
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Een ander mooi ding was dat ik naar Alphaverb ging en maar 1 nummer perse wilde horen en dat was The Otherside en toen ik de tent binnen liep draaide hij die net. Dat was ook echt een heerlijk kippenvel momentje 
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Vriend van me wou helaas naar digital punk tijdens Alphaverb... Hoop dat k wel de hele set bij Fantasy kan zien 
Links naar rechts: De Mexicaan van Cruelty en Tijntjuh, tijntjuh120, Cruelty, Delt-A, Casey, Ik, Bosskabouterwrote:
Last edited by Paultheone on , edited 2 times in total.
weet iemand nog wat high voltage ongeveer gedraaid heeft? was wel een 12/13 schreechfestijn maar zaten wat mij betreft wel wat lekkere plaatjes tussen als luminite - break ya ankles en een hoop platen die ik dus niet ken
13/12wrote:weet iemand nog wat high voltage ongeveer gedraaid heeft? was wel een 12/13 schreechfestijn maar zaten wat mij betreft wel wat lekkere plaatjes tussen als luminite - break ya ankles en een hoop platen die ik dus niet ken
hoezo het is toch 13 in een dozijn?
12/13 = dozijn/13
12/13 = dozijn/13
Een dozijn is 12
Een vol dozijn is 12/12
13 in een dozijn is 13/12
Een vol dozijn is 12/12
13 in een dozijn is 13/12
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
hier staat 12 van de 13 niet 13 van de 12wrote:hoezo het is toch 13 in een dozijn?
12/13 = dozijn/13
een vol dozijn is 12/12=1
13 in een dozijn volgens jullie is 13/12=0,9?
dan zou er minder in zitten dan er in kan, terwijl als er 13 dingen in iets zitten waar er maar 12 in kan dat ding juist voller moet zitten
13 in een dozijn volgens jullie is 13/12=0,9?
dan zou er minder in zitten dan er in kan, terwijl als er 13 dingen in iets zitten waar er maar 12 in kan dat ding juist voller moet zitten
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Om misverstanden te voorkomen, ik sta links naast Delt-A.wrote: Links naar rechts: Van die eerste 2 is er 1 tijntjuh120, de ander weet ik even niet meer, Cruelty, Delt-A, Casey, Ik, Bosskabouter
Who was there
Nobody has said they're going yet.