Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:57 
 
Hardtraxxer

Volgens mijn maat die erbij was wel, maar hij had nog gefilmd dus ik zal zo is kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kleine wereld dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:10 
 
Hardtraxxer

Hier dat filmpje, zie zo snel niet iemand met een muts haha maar wij stonden dus ongeveer hier. https://youtu.be/8F2JYcIWxl4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casey schreef:

Deze video is privé.



Het spijt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:18 
 
Hardtraxxer

Rick B schreef:
Casey schreef:

Deze video is privé.



Het spijt mij.


Mijn fout https://youtu.be/Pk_EZqYbY2w
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stond nog wat verder naar achter, voorbij de bar bij de laatste tentpaal. Anyway, leuk om dit moment nog eens terug te zien. Kippenvel was dat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:23 
 
Hardtraxxer

Rick B schreef:
Ik stond nog wat verder naar achter, voorbij de bar bij de laatste tentpaal. Anyway, leuk om dit moment nog eens terug te zien. Kippenvel was dat :thumbup:


In de reactivate naderhand bij Alphaverb of J en W (??) was het nog gaver die draaide hem ook, daar zong wel iedereen mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:25 
 
Hardtraxxer

Beiden viel mij inderdaad ook op. 'S middags in de main (achteraan) vond ik het sowieso maar rustig, dat er niet met het oude anthem werd meegezongen stond ik van te kijken, maargoed ik zing er niet zachter van :)

^^ Kleine wereld is het trouwens sowieso, werd meerdere keren aangesproken door gasten die ik op een ander festival had gezien, altijd wel leuk is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:35 
 
Hardtraxxer

Casey schreef:
Rick B schreef:
Casey schreef:

Deze video is privé.



Het spijt mij.


Mijn fout https://youtu.be/Pk_EZqYbY2w



Wat een heerlijk kippenvel momentje was dat! :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casey schreef:
J en W die draaide hem ook, daar zong wel iedereen mee.


Dat was sowieso de set van de dag. De sfeer tijdens Infinity de DJ Phil Ty Remix (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 21:49 
 
Hardtraxxer

Een ander mooi ding was dat ik naar Alphaverb ging en maar 1 nummer perse wilde horen en dat was The Otherside en toen ik de tent binnen liep draaide hij die net. Dat was ook echt een heerlijk kippenvel momentje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 22:25 
 
Hardtraxx Elite

Vriend van me wou helaas naar digital punk tijdens Alphaverb... Hoop dat k wel de hele set bij Fantasy kan zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Afbeelding


Links naar rechts: De Mexicaan van Cruelty en Tijntjuh, tijntjuh120, Cruelty, Delt-A, Casey, Ik, Bosskabouter
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die linksboven, wat had die gevreten? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet iemand nog wat high voltage ongeveer gedraaid heeft? was wel een 12/13 schreechfestijn maar zaten wat mij betreft wel wat lekkere plaatjes tussen als luminite - break ya ankles en een hoop platen die ik dus niet ken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
weet iemand nog wat high voltage ongeveer gedraaid heeft? was wel een 12/13 schreechfestijn maar zaten wat mij betreft wel wat lekkere plaatjes tussen als luminite - break ya ankles en een hoop platen die ik dus niet ken


13/12 ;) niet andersom
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoezo het is toch 13 in een dozijn?
12/13 = dozijn/13
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dozijn is 12
Een vol dozijn is 12/12
13 in een dozijn is 13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:03 
 
Hardtraxx Addict

yowan schreef:
hoezo het is toch 13 in een dozijn?
12/13 = dozijn/13

hier staat 12 van de 13 niet 13 van de 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een vol dozijn is 12/12=1
13 in een dozijn volgens jullie is 13/12=0,9?
dan zou er minder in zitten dan er in kan, terwijl als er 13 dingen in iets zitten waar er maar 12 in kan dat ding juist voller moet zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee 13/12 is 1,0833
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb niks gezegd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:23 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Links naar rechts: Van die eerste 2 is er 1 tijntjuh120, de ander weet ik even niet meer, Cruelty, Delt-A, Casey, Ik, Bosskabouter

Om misverstanden te voorkomen, ik sta links naast Delt-A. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is helemaal links dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen HTer? xd
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten