Past

Rebirth Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Meeting J&W rechtsvoor
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 2 days ago
bloemkool wrote:Meeting J&W rechtsvoor
Tot zo :)))
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Unknown wrote:xd

Waarom ga je overigens op hardtraxx even vertellen dat je gaat eten op een festival :lol: :lol: :lol: :lol:
Omdat ze zo 'stom' wel zijn. Laat gewoon telefoon thuis en geniet van het feestje. Dat is ergens een hele verademing dat je niet constant je telefoon in je handen hebt.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Nounou rustig maar, mag je toch lekker zelf weten zeg :lol:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Bever wrote:Nounou rustig maar, mag je toch lekker zelf weten zeg :lol:
Ja dat wel.. maar die 2 kutkatten ben ik nu aardig beu aan het worden /Flockzeik modus uit
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
rakkietakkie wrote:
Bever wrote:Nounou rustig maar, mag je toch lekker zelf weten zeg :lol:
Ja dat wel.. maar die 2 kutkatten ben ik nu aardig beu aan het worden /Flockzeik modus uit
Maak jij nou maar een interview. Tijd geleden toch?
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
waar staan de katten?
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Recht voor j en w
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Bloemkool en ik staan linksvoor bij de tentopening. Helemaal links van de opening ook
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
rakkietakkie wrote:
Unknown wrote:xd

Waarom ga je overigens op hardtraxx even vertellen dat je gaat eten op een festival :lol: :lol: :lol: :lol:
Omdat ze zo 'stom' wel zijn. Laat gewoon telefoon thuis en geniet van het feestje. Dat is ergens een hele verademing dat je niet constant je telefoon in je handen hebt.
Hoi Rob/Chris Two
F
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2014
TiMOTHYb wrote:
Festicats wrote:De sfeer bij de main is toch wel heel fijn ..... :P even tijd voor eten!
Whiskas?
Voor vandaag even Felix :P
S
:worship: :worship: Noisecult :worship: :worship: The Z. en Reactiv :worship: :worship: Josh & Wesz :worship: :worship: Alphaverb :worship: :worship:
B
Iemand enig idee hoe et met die jongen gaat die een epileptische aanval kreeg tijdens delete? Zag er niet goed uit :(
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
bloemkool wrote:Iemand enig idee hoe et met die jongen gaat die een epileptische aanval kreeg tijdens delete? Zag er niet goed uit :(
Maakt het goed, is een vriend van mij en is na de EHBO het laatste kwartietje nog mee gegaan bij de Mainstage. En heeft goed geslapen
Last edited by Casey on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxxer
last seen 2 days ago
Big up voor de mensen die wel bij de meeting tijdens J&W waren. Heb nog een foto, en leuk jullie te ontmoeten PaultheOne :)
tot vandaag
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Iemand bij bass modulators de nieuwe collab met NC gehoord?

:worship: :worship: :worship:
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Noisecontrollers & D-Block & S-Te-Fan (L) de sfeer bij de main was beduidend beter dan bii de raw. Helaas niet bii reactiv geweest. Omdat niemand mee wilde. Ik zie wel beetje een einde komen aan raw hype. Want op de main was het veel gezelliger, gingen meer mensen los dan op de raw. Ook hulde voor Noisecult. Ik ken ze niet goed maar draaide heerlijke set
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Pipa wrote:Noisecontrollers & D-Block & S-Te-Fan (L) de sfeer bij de main was beduidend beter dan bii de raw. Helaas niet bii reactiv geweest. Omdat niemand mee wilde. Ik zie wel beetje een einde komen aan raw hype. Want op de main was het veel gezelliger, gingen meer mensen los dan op de raw. Ook hulde voor Noisecult. Ik ken ze niet goed maar draaide heerlijke set

Grappig hoe dat sfeer ding nu totaal omgekeerd is vergeleken met een aantal jaren terug... ik ben meer richting de raw gegaan omdat het daar eerder juist veel leuker was :P (ben het met je eens dat dat tegenwoordig juist niet meer zo is qua sfeer :()

Eerder waren het de dagjesmensen bij de main die de sfeer zouden verpesten volgens sommigen, nu zouden het de anabolenbilly's zijn die op de raw afkomen die het gedaan hebben >.<
P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Rickzel wrote:
Pipa wrote:Noisecontrollers & D-Block & S-Te-Fan (L) de sfeer bij de main was beduidend beter dan bii de raw. Helaas niet bii reactiv geweest. Omdat niemand mee wilde. Ik zie wel beetje een einde komen aan raw hype. Want op de main was het veel gezelliger, gingen meer mensen los dan op de raw. Ook hulde voor Noisecult. Ik ken ze niet goed maar draaide heerlijke set

Grappig hoe dat sfeer ding nu totaal omgekeerd is vergeleken met een aantal jaren terug... ik ben meer richting de raw gegaan omdat het daar eerder juist veel leuker was :P (ben het met je eens dat dat tegenwoordig juist niet meer zo is qua sfeer :()

Eerder waren het de dagjesmensen bij de main die de sfeer zouden verpesten volgens sommigen, nu zouden het de anabolenbilly's zijn die op de raw afkomen die het gedaan hebben >.<
Een maat van mij heeft ook keer iemand van Q-dance gesproken die zegt ook. Het verandert om de 2 jaar. Nu indd net die raw 2 jaar echt groot is geworden,
Is de kans er nu dat het weer omslaat
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Oh dat zou zeker heel goed kunnen! Maar ik stoor me gelukkig nooit zo aan het volk om me heen... zijn mensen die daar meer moeite mee hebben :P

Ga ook altijd zelf met een redelijk grote groep, dus dan heb je al genoeg mensen waar je zelf sfeer mee kan maken.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 9 hours ago
Rickzel wrote:Oh dat zou zeker heel goed kunnen! Maar ik stoor me gelukkig nooit zo aan het volk om me heen... zijn mensen die daar meer moeite mee hebben :P

Ga ook altijd zelf met een redelijk grote groep, dus dan heb je al genoeg mensen waar je zelf sfeer mee kan maken.
Ik stoor me er ook niet aan. Alleen had gewoon wel door dat op de main de sfeer zoveeel beter was. Enige waar ik me aan stoorde bij Warface was toen we los gingen dat een vrouwke zei geirriteerd doe eens rustig. Flikker dan heel snel die tent uit dan
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
De sfeer op de Reactivate, met name tijdens Josh & Wesz :love: bijna iedereen kende alle nummers uit zijn hoofd, machtig mooi sfeertje. Helaas heb ik de hardtraxx meeting daar niet meegekregen, veel volk, iedereen ging los. In andere woorden, je pikt er niet even wat vaag volk van een forum tussen uit.

Sfeer op de raw was matig, en deze was tevens veel te klein, vanaf het tweede deel van de middag stond de tent stampvol, helaas.

Sfeer op de main was verrassend goed. Iedereen ging goed los, weinig hee hoo's en een prima ontspannen sfeer.

Al met al voor herhaling vatbaar :thumbsup:
B
Veel dezelfde nummers ook gehoord op de raw... Sfeer bij de Reactive was wel machtig mooi :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
bloemkool wrote:Veel dezelfde nummers ook gehoord op de raw... Sfeer bij de Reactive was wel machtig mooi :D
Verrassend :P
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Set van Delete was echt wel lekker vond ik. Zijn nieuwe plaat, Funk, klonk ook wel nice. Jason Payne was bedroevend... Niveau Unresolved was dat, en dat is geen compliment. Verder paar keer uitstapje gemaakt naar de Reactiv. En ik heb spijt dat ik er niet meer geweest ben. Was echt vet daar.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago