De sfeer op de Reactivate, met name tijdens Josh & Wesz

bijna iedereen kende alle nummers uit zijn hoofd, machtig mooi sfeertje. Helaas heb ik de hardtraxx meeting daar niet meegekregen, veel volk, iedereen ging los. In andere woorden, je pikt er niet even wat vaag volk van een forum tussen uit.
Sfeer op de raw was matig, en deze was tevens veel te klein, vanaf het tweede deel van de middag stond de tent stampvol, helaas.
Sfeer op de main was verrassend goed. Iedereen ging goed los, weinig hee hoo's en een prima ontspannen sfeer.
Al met al voor herhaling vatbaar
