Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:12 
 

Meeting J&W rechtsvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:17 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Meeting J&W rechtsvoor


Tot zo :)))
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
xd

Waarom ga je overigens op hardtraxx even vertellen dat je gaat eten op een festival :lol: :lol: :lol: :lol:


Omdat ze zo 'stom' wel zijn. Laat gewoon telefoon thuis en geniet van het feestje. Dat is ergens een hele verademing dat je niet constant je telefoon in je handen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nounou rustig maar, mag je toch lekker zelf weten zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Nounou rustig maar, mag je toch lekker zelf weten zeg :lol:

Ja dat wel.. maar die 2 kutkatten ben ik nu aardig beu aan het worden /Flockzeik modus uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Bever schreef:
Nounou rustig maar, mag je toch lekker zelf weten zeg :lol:

Ja dat wel.. maar die 2 kutkatten ben ik nu aardig beu aan het worden /Flockzeik modus uit

Maak jij nou maar een interview. Tijd geleden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:30 
 
Hardtraxxer

waar staan de katten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 19:12 
 
Hardtraxxer

Recht voor j en w
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bloemkool en ik staan linksvoor bij de tentopening. Helemaal links van de opening ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Unknown schreef:
xd

Waarom ga je overigens op hardtraxx even vertellen dat je gaat eten op een festival :lol: :lol: :lol: :lol:


Omdat ze zo 'stom' wel zijn. Laat gewoon telefoon thuis en geniet van het feestje. Dat is ergens een hele verademing dat je niet constant je telefoon in je handen hebt.


Hoi Rob/Chris Two
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 19:58 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Festicats schreef:
De sfeer bij de main is toch wel heel fijn ..... :P even tijd voor eten!

Whiskas?


Voor vandaag even Felix :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 01:51 
 

:worship: :worship: Noisecult :worship: :worship: The Z. en Reactiv :worship: :worship: Josh & Wesz :worship: :worship: Alphaverb :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 02:35 
 

Iemand enig idee hoe et met die jongen gaat die een epileptische aanval kreeg tijdens delete? Zag er niet goed uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 10:03 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Iemand enig idee hoe et met die jongen gaat die een epileptische aanval kreeg tijdens delete? Zag er niet goed uit :(


Maakt het goed, is een vriend van mij en is na de EHBO het laatste kwartietje nog mee gegaan bij de Mainstage. En heeft goed geslapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 10:04 
 
Hardtraxxer

Big up voor de mensen die wel bij de meeting tijdens J&W waren. Heb nog een foto, en leuk jullie te ontmoeten PaultheOne :)
tot vandaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand bij bass modulators de nieuwe collab met NC gehoord?

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers & D-Block & S-Te-Fan (L) de sfeer bij de main was beduidend beter dan bii de raw. Helaas niet bii reactiv geweest. Omdat niemand mee wilde. Ik zie wel beetje een einde komen aan raw hype. Want op de main was het veel gezelliger, gingen meer mensen los dan op de raw. Ook hulde voor Noisecult. Ik ken ze niet goed maar draaide heerlijke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Noisecontrollers & D-Block & S-Te-Fan (L) de sfeer bij de main was beduidend beter dan bii de raw. Helaas niet bii reactiv geweest. Omdat niemand mee wilde. Ik zie wel beetje een einde komen aan raw hype. Want op de main was het veel gezelliger, gingen meer mensen los dan op de raw. Ook hulde voor Noisecult. Ik ken ze niet goed maar draaide heerlijke set



Grappig hoe dat sfeer ding nu totaal omgekeerd is vergeleken met een aantal jaren terug... ik ben meer richting de raw gegaan omdat het daar eerder juist veel leuker was :P (ben het met je eens dat dat tegenwoordig juist niet meer zo is qua sfeer :()

Eerder waren het de dagjesmensen bij de main die de sfeer zouden verpesten volgens sommigen, nu zouden het de anabolenbilly's zijn die op de raw afkomen die het gedaan hebben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
Noisecontrollers & D-Block & S-Te-Fan (L) de sfeer bij de main was beduidend beter dan bii de raw. Helaas niet bii reactiv geweest. Omdat niemand mee wilde. Ik zie wel beetje een einde komen aan raw hype. Want op de main was het veel gezelliger, gingen meer mensen los dan op de raw. Ook hulde voor Noisecult. Ik ken ze niet goed maar draaide heerlijke set



Grappig hoe dat sfeer ding nu totaal omgekeerd is vergeleken met een aantal jaren terug... ik ben meer richting de raw gegaan omdat het daar eerder juist veel leuker was :P (ben het met je eens dat dat tegenwoordig juist niet meer zo is qua sfeer :()

Eerder waren het de dagjesmensen bij de main die de sfeer zouden verpesten volgens sommigen, nu zouden het de anabolenbilly's zijn die op de raw afkomen die het gedaan hebben >.<

Een maat van mij heeft ook keer iemand van Q-dance gesproken die zegt ook. Het verandert om de 2 jaar. Nu indd net die raw 2 jaar echt groot is geworden,
Is de kans er nu dat het weer omslaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dat zou zeker heel goed kunnen! Maar ik stoor me gelukkig nooit zo aan het volk om me heen... zijn mensen die daar meer moeite mee hebben :P

Ga ook altijd zelf met een redelijk grote groep, dus dan heb je al genoeg mensen waar je zelf sfeer mee kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Oh dat zou zeker heel goed kunnen! Maar ik stoor me gelukkig nooit zo aan het volk om me heen... zijn mensen die daar meer moeite mee hebben :P

Ga ook altijd zelf met een redelijk grote groep, dus dan heb je al genoeg mensen waar je zelf sfeer mee kan maken.

Ik stoor me er ook niet aan. Alleen had gewoon wel door dat op de main de sfeer zoveeel beter was. Enige waar ik me aan stoorde bij Warface was toen we los gingen dat een vrouwke zei geirriteerd doe eens rustig. Flikker dan heel snel die tent uit dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De sfeer op de Reactivate, met name tijdens Josh & Wesz :love: bijna iedereen kende alle nummers uit zijn hoofd, machtig mooi sfeertje. Helaas heb ik de hardtraxx meeting daar niet meegekregen, veel volk, iedereen ging los. In andere woorden, je pikt er niet even wat vaag volk van een forum tussen uit.

Sfeer op de raw was matig, en deze was tevens veel te klein, vanaf het tweede deel van de middag stond de tent stampvol, helaas.

Sfeer op de main was verrassend goed. Iedereen ging goed los, weinig hee hoo's en een prima ontspannen sfeer.

Al met al voor herhaling vatbaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:37 
 

Veel dezelfde nummers ook gehoord op de raw... Sfeer bij de Reactive was wel machtig mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Veel dezelfde nummers ook gehoord op de raw... Sfeer bij de Reactive was wel machtig mooi :D


Verrassend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Set van Delete was echt wel lekker vond ik. Zijn nieuwe plaat, Funk, klonk ook wel nice. Jason Payne was bedroevend... Niveau Unresolved was dat, en dat is geen compliment. Verder paar keer uitstapje gemaakt naar de Reactiv. En ik heb spijt dat ik er niet meer geweest ben. Was echt vet daar.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten