Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 23:12 
 
Hardtraxx Elite

Heel veel zin in, aanwezig met Cruelty.
Hoop dat het weer een beetje meezit. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In tijdens niet meer zo veel zin gehad in een feest! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 09:08 
 

Tot vanmiddag! Voornamelijk op de main en de rebellion te vinden, met een uitstapje naar J&W! Adaro shirtje, klein, dun en kort kapsel (met zo'n turkenstreepje :lol: )spreek me maar aan als je me denkt te herkennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Te herkennen aan Geck-o shirt, korte broek en een pet met een bom erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 09:50 
 

cb92 schreef:
Te herkennen aan Geck-o shirt, korte broek en een pet met een bom erop

Gaan we eindelijk eens een biertje drinken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
cb92 schreef:
Te herkennen aan Geck-o shirt, korte broek en een pet met een bom erop

Gaan we eindelijk eens een biertje drinken :beer:


Haha, Sinds Thrillogy 2013 al het plan toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 09:58 
 

Ja haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Opgestaan met zware hoofdpijn, beloofd nog wat voor vanmiddag >.< Gelukkig draaien ze hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 10:07 
 
Hardtraxxer

Potverdikkie wat heb ik hier toch een zin in! Gelukkig was ik om half 8 al wakker vanmorgen, waar zou dat nou toch door zijn gekomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 10:54 
 
Hardtraxxer

Te herkennen aan dit t-shirt en mijn blauw met oranje Nike Air max.
En daarnaast lijk ik best op mijn avatar.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:14 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Tijntjuh en ik lijken op onze avatars. Daarnaast hebben we ook een kleine mexicaan bij ons.


Ik zal me deze keer maar een keer proberen voor te stellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Zal vooral veel rondzwerven tussen main en Rebellion. Te herkennen aan zwart longshirt met groot wit kruis op de achterkant. Zelfde shirt die Warface aanhad op Hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Zal vooral veel rondzwerven tussen main en Rebellion. Te herkennen aan zwart longshirt met groot wit kruis op de achterkant. Zelfde shirt die Warface aanhad op Hardbass

En een dikke opscheer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 11:22 
 

Nog een meeting ergens tijdens J&W? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 13:18 
 

Regelmatig een noisecult vlag om (hihi), niet niet te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:04 
 
Hardtraxx Newbie

De sfeer bij de main is toch wel heel fijn ..... :P even tijd voor eten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
De sfeer bij de main is toch wel heel fijn ..... :P even tijd voor eten!


oke, eet smakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:12 
 
Hardtraxxer

Ergens aant Rondzweven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festicats schreef:
De sfeer bij de main is toch wel heel fijn ..... :P even tijd voor eten!

Whiskas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Festicats schreef:
De sfeer bij de main is toch wel heel fijn ..... :P even tijd voor eten!

Whiskas?


gvd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha :worship:
Veel plezier iedereen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Festicats schreef:
De sfeer bij de main is toch wel heel fijn ..... :P even tijd voor eten!

Whiskas?

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

Waarom ga je overigens op hardtraxx even vertellen dat je gaat eten op een festival :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Helemaal gek als de lasers aan gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 17:47 
 
Hardtraxxer

Meetint bij de bar bij J en W?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten