Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:29 
 

Haha nice one :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Delt-A schreef:
Heb dan toch niks gepland dus ben er mss wel bij.
Als je iemand ziet waardoor je aan je seksuele geaardheid begint te twijfelen weet je dat je deze knappe jongen hebt gespot.

Dan bedoel je denk ik de vrouwen?


Als je het over lesbiennes hebt dan wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:22 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Pipa schreef:
Delt-A schreef:
Heb dan toch niks gepland dus ben er mss wel bij.
Als je iemand ziet waardoor je aan je seksuele geaardheid begint te twijfelen weet je dat je deze knappe jongen hebt gespot.

Dan bedoel je denk ik de vrouwen?


Als je het over lesbiennes hebt dan wel

Als hij het over mannen heeft die gaan twijfelen zegt hij eigenlijk dat hij dus op een knappe vrouw lijkt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi dat herkennen we Delt-a ook weer. De eerste travestiet die ik zie lopen op Rebirth spreek ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geprobeerd om te wachten met een zaterdag ticket te kopen om het te kopen voor een prikje xD
Nu geen kaart meer te bespeuren op Ticketswap... Oeps xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitverkocht verder (ondanks de banner bovenaan hardtraxx met 90% sold)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke keer weer kippenvel als ik dit terugzie, was zo fijn toen! :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:42 
 
Hardtraxx Elite

RR 28 tracks in zn liveset, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Elke keer weer kippenvel als ik dit terugzie, was zo fijn toen! :loving:



Wauw deze heb ik nog niet eens gezien :loving: Ik gok dat dit jaar maar 50% dat nummer kan meezingen als ze die draaien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
RR 28 tracks in zn liveset, ben benieuwd :D

Jammer genoeg niet bij maar inderdaad benieuwd wat ie daar van gaat bakken. Iig vet dat ie af en toe eens iets speciaals probeert :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Al zn livesets vult hij zo in
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Elke keer weer kippenvel als ik dit terugzie, was zo fijn toen! :loving:



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff nog steeds aan het twijfelen. Tuneboy of Noisecontrollers.. NC gaat niet zo veel nieuws brengen waarschijnlijk gezien die 22 april als mijlpaal, maar zijn sets zijn altijd zo gruwelijk goed. Daarentegen draait Tuneboy wel weer precies alle toffe SAIFAM shit. Dilemma.

pecola-tje schreef:
Elke keer weer kippenvel als ik dit terugzie, was zo fijn toen! :loving:



Was heldig inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Elke keer weer kippenvel als ik dit terugzie, was zo fijn toen! :loving:



1 van mijn beste feest ervaringen ooit, dit vergeet ik nooit. Kippenvel gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was echt een heel vet moment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Nog tot vrijdag huilen met de pet op door tentamens. Zaterdag flink feesten

Ik las huilen met de pep op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Pipa schreef:
Nog tot vrijdag huilen met de pet op door tentamens. Zaterdag flink feesten

Ik las huilen met de pep op xd

Met pep heb ik in ieder geval een goed punt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Fuzzylogic schreef:
Pipa schreef:
Nog tot vrijdag huilen met de pet op door tentamens. Zaterdag flink feesten

Ik las huilen met de pep op xd

Met pep heb ik in ieder geval een goede punt :D

Fixed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:55 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Elke keer weer kippenvel als ik dit terugzie, was zo fijn toen! :loving:




Krijg gewoon nog steeds kippenvel als ik naar dit filmpje kijk! Helden moment! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Was een woordgrapje met dat ik deze tentamenweek geen goed punt haal. En pep wel een goed punt is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 22:13 
 
Hardtraxxer

Dus 7u meeting bij Josh & Wesz? En dan om 8u naar Prefix & Density? ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was ik (de middelste) vorig jaar op Rebirth. Ik ga met dezelfde gasten, dus als je me ziet spreek me dan gezellig aan :) Ik draag weer hetzelfde shirt, dus ben makkelijk te herkennen :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 22:52 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Pff nog steeds aan het twijfelen. Tuneboy of Noisecontrollers.. NC gaat niet zo veel nieuws brengen waarschijnlijk gezien die 22 april als mijlpaal, maar zijn sets zijn altijd zo gruwelijk goed. Daarentegen draait Tuneboy wel weer precies alle toffe SAIFAM shit. Dilemma.


Precies dit.

Maar heel de dag op de Reactivate zonder andere stages te hebben bezocht, vind ik ook weer zonde.
Daarom toch een kijkje nemen bij NC en de rest van de dag oude tijden herleven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 22:56 
 
Hardtraxx Elite

K zal een beetje heen en weer lopen tussen de stages :) Vriend van me is net 17 en dit is zn eerste festival en hij wil heel graag namen als NC, Max Enfocer en Frontliner zien, wisselen we dan mooi af met J&W, Alphaverb, Artifact.. Zoiets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 22:57 
 

Casey schreef:
Dus 7u meeting bij Josh & Wesz? En dan om 8u naar Prefix & Density? ;-)

Lijkt me wel leuk ja
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten