Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 16:00 
 
Hardtraxxer

Meeten bij Prefix & Density als er aanhang voor is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 17:16 
 
Hardtraxxer

Jot meeting by prefix en density, lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een snelle persoonlijke timetable gemaakt voor mij en mijn vriendin.

13:30 - 14:00 Bier drinken en kut roepen
14:00 - 15:00 Bass Modulators
15:00 - 15:30 Mashup Jack
15:30 - 16:00 A-Lusion
16:00 - 16:30 Tuneboy
16:30 - 17:30 Noisecontrollers
17:30 - 19:30 Scope DJ, Max Enforcer
19:30 - 21:00 Josh & Wesz, Prefix & Density
21:00 - 22:00 Hard Driver / Warface
22:00 - 23:00 Delete / Radical Redemption
23:00 - 00:00 Adaro

Zal waarschijnlijk maar de helft van tot de praktijk komen maar het idee is er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nog tot vrijdag huilen met de pet op door tentamens. Zaterdag flink feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:25 
 

Casey schreef:
Meeten bij Prefix & Density als er aanhang voor is? :)

Ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Casey schreef:
Meeten bij Prefix & Density als er aanhang voor is? :)

Ja!


Als er enige vorm van organisatie zal zijn tussen de takkeherrie prima. Te herkennen aan een wit Breaking Bad shirt en lompe kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:43 
 
Hardtraxxer

Rechts vooraan als er enigzinds ruimte is, niemand die een grote vlag meeneemt als herkenningspunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 22:35 
 

Hardtraxx vlag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Hardtraxx vlag


30 Hardtraxx shirtjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas decentrale selectiedag voor mijn opleiding komende zaterdag. Anders was ik wel hier naartoe geweest denk ik. Vorig jaar leuk feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Helaas decentrale selectiedag voor mijn opleiding komende zaterdag. Anders was ik wel hier naartoe geweest denk ik. Vorig jaar leuk feest gehad!


Haha ik herinner me ineens het patatje van vorig jaar, dat ik een jongen met krulletjes zag lopen, bleek jij het achteraf te zijn. Nog steeds spijt van dat ik je niet had aangesproken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet bij helaas, wil graag J&W zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:27 
 

Khadber schreef:
Waarschijnlijk niet bij helaas, wil graag J&W zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:16 
 
Hardtraxx Addict

thank you tuneboy, onverwacht aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta ook bij J&W, kunnen dan beter een meeting doen tijdens het eerste uur van J&W.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:51 
 

Ja, prima. Is voor mij ook de meest interessante naam op dat tijdstip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
SL8492 schreef:
Helaas decentrale selectiedag voor mijn opleiding komende zaterdag. Anders was ik wel hier naartoe geweest denk ik. Vorig jaar leuk feest gehad!


Haha ik herinner me ineens het patatje van vorig jaar, dat ik een jongen met krulletjes zag lopen, bleek jij het achteraf te zijn. Nog steeds spijt van dat ik je niet had aangesproken :lol:


En daar kom je nu mee? :lol: Je hebt me dit nooit verteld maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me ook wel eens lachen, zo'n meeting. Nog nooit gedaan, gaat er iemand met een oranje vlaggetje de lucht in staan ter herkenning?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal ook te vinden zijn bij Josh & Wesz, zorg voor een herkenningspunt en ik kom zeker eens kijken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:53 
 
Hardtraxxer

Josh & Wesz is ook goed, was even vergeten dat ze op de zelfde tijd draaien. Dus wordt eerst J&W en dan P&D :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:59 
 

Yey een meeting xd. Tot zaterdag :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 18:10 
 
Hardtraxxer

Super veel zin in en ook te vinden bij J&W, hier niet zo bekend maar als ik dus een groepje flink zie los gaan zijn dat de HT'ers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dan toch niks gepland dus ben er mss wel bij.
Als je iemand ziet waardoor je aan je seksuele geaardheid begint te twijfelen weet je dat je deze knappe jongen hebt gespot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Heb dan toch niks gepland dus ben er mss wel bij.
Als je iemand ziet waardoor je aan je seksuele geaardheid begint te twijfelen weet je dat je deze knappe jongen hebt gespot.


Jou ga ik dus vermijden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Heb dan toch niks gepland dus ben er mss wel bij.
Als je iemand ziet waardoor je aan je seksuele geaardheid begint te twijfelen weet je dat je deze knappe jongen hebt gespot.

Dan bedoel je denk ik de vrouwen?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten