Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 10:38 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Dan ben ik flink genaaid. En die kut wijven achter die balie maar leuk lachen


Maar je had VIP bandjes en relatie bandjes. De beveiligers bij de trap controleerden het wel erg goed daar dus ik sta er een beetje van te kijken dat je met een normaal VIP bandje die tribune op bent gekomen xd Want aan de bar hoefde je je bandje niet meer te laten zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 19:39 
 
Hardtraxxer

Wanneer zal de time-table online komen? Ben erg benieuwd namelijk! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:16 
 
Hardtraxxer

Kaarten in de pocket! Mehhh het is wel onwijs slecht te bereiken met OV... Zou dan al om 22:00 weg moeten gaan :/ Dan maar autootje :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
Kaarten in de pocket! Mehhh het is wel onwijs slecht te bereiken met OV... Zou dan al om 22:00 weg moeten gaan :/ Dan maar autootje :-)

Ook de reden dat ik hier niet meer naar toe ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:29 
 
Hardtraxx Elite

Morgen Timetable ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 16:52 
 

Dat word veel lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag 1 persoonlijke timetable:

13:00 - 15:00 Reactivate
15:00 - 17:30 Mainstage
17:30 - 20:30 Reactivate
20:30 - 00:00 Mainstage

Waarschijnlijk zo. Met mogelijk nog wat wijzigingen, zoals tijdens DP naar Alphaverb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 17:18 
 
Hardtraxx Elite

Jason Payne als afsluiter op Rebellion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke Timetable!!! Kan iedereen zien die ik wil zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 17:46 
 
Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Jason Payne als afsluiter op Rebellion?


Doet tie meestal hoor, aflsluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:15 
 

4 tickets binnen :D. Word alleen maar mainstage ala ik het zo bekijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Doet tie meestal hoor, aflsluiten

Zo vaak sluit hij niet af hoor:

Thera's Training Sessions - geen Jason Payne als afsluiter
B4 (Breaking Barriers, Building Bridges) - geen Jason Payne als afsluiter
Loudness - geen Jason Payne als afsluiter
Raw Anarchy - geen Jason Payne als afsluiter
Qapital - geen Jason Payne als afsluiter

Dit zijn zomaar snel even 5 feesten die ik zo terugvind in de afgelopen 3 maanden..dus wat je zegt slaat echt nergens op sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:52 
 
Hardtraxx Elite

Weet iemand wat voor muziek Bass-D draait? Als dat ook die oude hardcore classics zijn wil k daar wel ff kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk (als hij solo staat) wel classics ja. Hij stond wel keertje op PL stage op Decibel, toen was het PL hitjes. Andere keer dat ik hem zag was echt legendarisch. Vooral qua mixwerk echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:11 
 
Hardtraxx Elite

Oke bedankt, k ga m checken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:45 
 

Anderhalf uur Alphaverb als afsluiter, dat kan me een partij vet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik denk (als hij solo staat) wel classics ja. Hij stond wel keertje op PL stage op Decibel, toen was het PL hitjes. Andere keer dat ik hem zag was echt legendarisch. Vooral qua mixwerk echt vet.

Bass-D kan van alles draaien, is maar net afhankelijk van het moment, de stage waar hij staat en waar hij zin aan heeft. Kan inderdaad echt heel vet draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

12:00-13:00 Audiotricz
13:00-14:00 Noisecult
14:00-15:00 Degos & Re-Done/Dozer
15:00-16:00 Mashup Jack/A-Lusion
16:00-17:00 Tuneboy/Noisecult/Noisecontrollers
17:00-18:00 Phuture Noize
18:00-19:00 Dr Rude / Scope DJ
19:00-20:00 Josh & Wesz
20:00-21:00 Prefix & Density
21:00-21:30 Rondjes lopen/eten
21:30-23:00 Alphaverb
23:00-00:00 Jason Payne

Zoiets zal het worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

13:00-14:00 Artifact
14:00-15:00 Degos & Re-Done
15:00-15:30 Mashup Jack
15:30-16:00 Noisecult
16:00-16:30 Chain Reaction
16:30-17:30 Noisecontrollers
17:30-18:30 D-Block & S-te-fan
18:30-19:00 Eten/rondje lopen
19:00-20:00 Josh & Wesz/ Max Enforcer
20:00-21:00 Prefix & Density
21:00-22:00 Warface
22:00-22:30 Delete
22:30-23:00 Radical Redemption
23:00-00:00 Adaro/Jason Payne
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aars. Phuture Noize, Tuneboy classics EN NC gedeeltelijk tegelijk. Dat waren toch wel de top drie die ik wou zien.

Persoonlijk:
Audiotricz
Artifact
Bass Modulators
Mashup Jack
A-Lusion
Noisecontrollers/Tuneboy (balen!!)
Scope Dj
Max Enforcer
Josh & Wesz
A2
Alphaverb
Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:00 
 
Hardtraxxer

Zal voornamelijk gewoon op mainstage te vinden zijn maar ga zeker een uitstapje maken naar Josh&Wesz. Man wat heb ik hier toch een zin in! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ramp, ik moet van 7-10 werken en daarna ruim een uur zelf rijden om in de avond ook weer terug te rijden. Ik zal waarschijnlijk pas om 1 uur aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13:00-14:00 Artifact
14:00-15:00 Degos & Re-Done of Dozer
15:00-15:30 Mashup Jack

16:00-17:30 Tuneboy
17:30-19:00 Scope DJ of High Voltage

20:00-21:00 Prefix & Density

21:30-23:00 Alphaverb
23:00-00:00 Adaro

Gaten ertussen is eten of geen voorkeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zal vrijdagnacht ongeveer half 7 thuis zijn van werken. 5 uurtjes slapen moet voldoende zijn. Daarna meteen een alcoholische versnapering open gooien
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten