Hij is vast nu al te duur.. voor de minder grote organisators..wrote:viel me ook op ... maar deze rebirth ga ik niet.. vind de line up zo vies tegen vallen...wrote:slechte lineup, Ben ik de enige die doorhebt dat Headhunterz bijna niet meer geboekt word.. op Hardbass na.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
-
THardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2008
- last seen May 2015
Mensen die hier reageren met de boodschap dat line up voorgaande jaren beter was hebben denk ik geen economie gehad op school.
Doordat hardstyle het laatste jaar zo enorm veel bekender is geworden bij het grote publiek en feesten als Rebirth en intents in 1 dag uitverkopen hebben boekingskantoren de prijzen van artiesten zo ontzettend omhoog gezet, waardoor het voor Rebirth nu net iets minder is.
Toch mensen, 30 Euro voor zo'n gevarieerde line up + zo'n show als hun nneerzette . Hoe verwend zijn we geworde !
Ghehe
Doordat hardstyle het laatste jaar zo enorm veel bekender is geworden bij het grote publiek en feesten als Rebirth en intents in 1 dag uitverkopen hebben boekingskantoren de prijzen van artiesten zo ontzettend omhoog gezet, waardoor het voor Rebirth nu net iets minder is.
Toch mensen, 30 Euro voor zo'n gevarieerde line up + zo'n show als hun nneerzette . Hoe verwend zijn we geworde !
Ghehe
Mooi hoe je het verwoord, het heeft echter een totaal andere redenwrote: Doordat hardstyle het laatste jaar zo enorm veel bekender is geworden bij het grote publiek en feesten als Rebirth en intents in 1 dag uitverkopen hebben boekingskantoren de prijzen van artiesten zo ontzettend omhoog gezet, waardoor het voor Rebirth nu net iets minder is.
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Wist je dat Tomba de organisator is?wrote:Mooi hoe je het verwoord, het heeft echter een totaal andere redenwrote: Doordat hardstyle het laatste jaar zo enorm veel bekender is geworden bij het grote publiek en feesten als Rebirth en intents in 1 dag uitverkopen hebben boekingskantoren de prijzen van artiesten zo ontzettend omhoog gezet, waardoor het voor Rebirth nu net iets minder is.
Tomba, waarom heb je je favoriet Alphaverb niet geboekt?
Last edited by TechnoboyYNWA on , edited 1 time in total.
Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan 
-
THardtraxx Newbie
- last seen May 2015
Oh die dachten dat Rebirth van een mainstream programmering naar raw programmering zou gaan?wrote:Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan
En nee ben niet de organisator, maar draag je kleine organisaties een warm hart toe. Hebben het al moeilijk genoeg om te overleven in de monopolie de in hardstyle wereld
Waar lees jij in de zin van Lyst, dat hij het over een rauwe line-up heeft?wrote:Oh die dachten dat Rebirth van een mainstream programmering naar raw programmering zou gaan?wrote:Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan
-
THardtraxx Newbie
- last seen May 2015
Een raw artiest kost over het algemeen nog niet de helft van een mainstream artiest. En hij zegt dat de meeste artiesten die mensen hier willen zien draaien minder kosten dan wat ze nu geboekt hebben, daaruit trok ik die conclusie.wrote:Waar lees jij in de zin van Lyst, dat hij het over een rauwe line-up heeft?wrote:Oh die dachten dat Rebirth van een mainstream programmering naar raw programmering zou gaan?wrote:Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan
-
PHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2009
- last seen Mar 2023
Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?
-
PHardtraxx Newbie
- last seen Mar 2023
Heerlijke line-up, lekker gevarieerd en totaal niet standaard imo

Iemand van binnenuit heeft mij laatst helemaal uitgelegd hoe het in elkaar zit, waar ik niks van naar buiten mag brengen. Maar wilde alleen maar aangeven dat wat hij daar schetst niet kloptwrote:Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Newbie
- last seen Mar 2023
Hahahahaha kneuswrote:Iemand van binnenuit heeft mij laatst helemaal uitgelegd hoe het in elkaar zit, waar ik helemaal niks van naar buiten mag brengen. Maar wilde alleen maar aangeven dat wat hij daar schetst totaal niet kloptwrote:Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?
Zelf weten wat je er mee doet, boeit me niet. En aan je reacties te zien kun je met jou niet eens een fatsoenlijke discussie voeren, dus ik hou er mee op.
-
PHardtraxx Newbie
- last seen Mar 2023
Je denkt het allemaal zo goed te weten, dus ik ben heel erg benieuwd naar waar je dan op doelt.wrote:Zelf weten wat je er mee doet, boeit me niet. En aan je reacties te zien kun je met jou niet eens een fatsoenlijke discussie voeren, dus ik hou er mee op.
Line up is best divers ja, maar niet echt op de manier hoe ik het graag had gezien. Denk dat ik deze na 2 jaar oversla. Vorig jaar was wel fucking magistraal trouwens.

Zal mij ook benieuwen, die heeft amper genoeg tracks voor een live act.wrote:Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk.
En waarom staat Juized live?
-
J
Dat is wat je inderdaad bentwrote:Hahahahaha kneuswrote:Iemand van binnenuit heeft mij laatst helemaal uitgelegd hoe het in elkaar zit, waar ik helemaal niks van naar buiten mag brengen. Maar wilde alleen maar aangeven dat wat hij daar schetst totaal niet kloptwrote:Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
The love is in the air! 
Showcase van nieuwe tracks maybe?wrote:Line up is best divers ja, maar niet echt op de manier hoe ik het graag had gezien. Denk dat ik deze na 2 jaar oversla. Vorig jaar was wel fucking magistraal trouwens.![]()
Zal mij ook benieuwen, die heeft amper genoeg tracks voor een live act.wrote:Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk.
En waarom staat Juized live?
-
THardtraxx Newbie
- last seen May 2015
Ik weet inderdaad totaaaaal niet waar ik over praat, daarom zet ik het hier ook neer.wrote:Zelf weten wat je er mee doet, boeit me niet. En aan je reacties te zien kun je met jou niet eens een fatsoenlijke discussie voeren, dus ik hou er mee op.
Dat is logisch toch?
Ik wil geen rauwe line-up, ik wil gewoon een goede Line-Up, en dat hoeft niet per se met de duurste namen, die volgens jou ineens 2 keer zo duur zouden zijn geworden.
Bovendien staan 4 van de artiesten die ik goed vind back 2 back (Tat vs Zat en Alpha² vs DP), en staan Josh & Wesz samen met Da Tweekaz, en Da Tweekaz vindt ik geen hol aan, kon vorig jaar ook wel janken toen die twee er als surprise act bij kwamen. Die artiesten los van elkaar zetten kost niks extra (toch?), en je hebt langer (naar mijn mening) goede sets.
Bovendien staan 4 van de artiesten die ik goed vind back 2 back (Tat vs Zat en Alpha² vs DP), en staan Josh & Wesz samen met Da Tweekaz, en Da Tweekaz vindt ik geen hol aan, kon vorig jaar ook wel janken toen die twee er als surprise act bij kwamen. Die artiesten los van elkaar zetten kost niks extra (toch?), en je hebt langer (naar mijn mening) goede sets.
Teveel Scantraxx etc, en wat moet je nou met Atmozfears
? Helaas , vond de line up van vorig jaar beter.
-
J
Atmozfears prima moment om een uurtje uit te rusten, wat te gaan eten, drinken of een plasje plegen.wrote:Teveel Scantraxx etc, en wat moet je nou met Atmozfears? Helaas , vond de line up van vorig jaar beter.
Inderdaad! net als tijdens D-Block & S-Te-Fan, Isaac, Code Black, Wasted Penguinz en Da Tweekaz.wrote:Atmozfears prima moment om een uurtje uit te rusten, wat te gaan eten, drinken of een plasje plegen.wrote:Teveel Scantraxx etc, en wat moet je nou met Atmozfears? Helaas , vond de line up van vorig jaar beter.
DBSTF vind ik de laatste tijd wel weer erg vermakelijk hoor. De line-up is niet heel denderend vind ik. Maar wel een aantal interessante acts, zoals Frequencerz, A² vs Digital Punk, E-Force live en ook ben ik benieuwd naar wat Juized live te brengen heeft. Ik denk dat ik wel weer aanwezig ben, het is toch op fietsafstand. Dit wordt dan mijn vierde keer en drie jaar geleden was het mijn eerste hardstyle-feestje, moet ik dus eigenlijk wel in ere houden hewrote:
D-Block & S-Te-Fan