Delt-A schreef:
D-Block & S-Te-Fan
DBSTF vind ik de laatste tijd wel weer erg vermakelijk hoor. De line-up is niet heel denderend vind ik. Maar wel een aantal interessante acts, zoals Frequencerz, A² vs Digital Punk, E-Force live en ook ben ik benieuwd naar wat Juized live te brengen heeft. Ik denk dat ik wel weer aanwezig ben, het is toch op fietsafstand. Dit wordt dan mijn vierde keer en drie jaar geleden was het mijn eerste hardstyle-feestje, moet ik dus eigenlijk wel in ere houden he

! Ik heb me ieder jaar goed vermaakt en het is mooi om te zien hoe dit feestje zo groot is geworden. Vorig jaar kwamen er geloof ik bussen uit het hele land!