Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:16 
 
Hardtraxx Elite

FranseNickMan schreef:
hotymoty schreef:
slechte lineup, Ben ik de enige die doorhebt dat Headhunterz bijna niet meer geboekt word.. op Hardbass na.


viel me ook op ... maar deze rebirth ga ik niet.. vind de line up zo vies tegen vallen...


Hij is vast nu al te duur.. voor de minder grote organisators..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:30 
 
Hardtraxx Newbie

Mensen die hier reageren met de boodschap dat line up voorgaande jaren beter was hebben denk ik geen economie gehad op school.
Doordat hardstyle het laatste jaar zo enorm veel bekender is geworden bij het grote publiek en feesten als Rebirth en intents in 1 dag uitverkopen hebben boekingskantoren de prijzen van artiesten zo ontzettend omhoog gezet, waardoor het voor Rebirth nu net iets minder is.

Toch mensen, 30 Euro voor zo'n gevarieerde line up + zo'n show als hun nneerzette . Hoe verwend zijn we geworde !

Ghehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tomba schreef:
Doordat hardstyle het laatste jaar zo enorm veel bekender is geworden bij het grote publiek en feesten als Rebirth en intents in 1 dag uitverkopen hebben boekingskantoren de prijzen van artiesten zo ontzettend omhoog gezet, waardoor het voor Rebirth nu net iets minder is.

Mooi hoe je het verwoord, het heeft echter een totaal andere reden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:33 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Tomba schreef:
Doordat hardstyle het laatste jaar zo enorm veel bekender is geworden bij het grote publiek en feesten als Rebirth en intents in 1 dag uitverkopen hebben boekingskantoren de prijzen van artiesten zo ontzettend omhoog gezet, waardoor het voor Rebirth nu net iets minder is.

Mooi hoe je het verwoord, het heeft echter een totaal andere reden ;)

Wist je dat Tomba de organisator is?





Tomba, waarom heb je je favoriet Alphaverb niet geboekt? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:44 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan :P


Oh die dachten dat Rebirth van een mainstream programmering naar raw programmering zou gaan?

En nee ben niet de organisator, maar draag je kleine organisaties een warm hart toe. Hebben het al moeilijk genoeg om te overleven in de monopolie de in hardstyle wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomba schreef:
Lyst schreef:
Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan :P


Oh die dachten dat Rebirth van een mainstream programmering naar raw programmering zou gaan?

Waar lees jij in de zin van Lyst, dat hij het over een rauwe line-up heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:57 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjeb schreef:
Tomba schreef:
Lyst schreef:
Ik denk niet dat de artiesten die de mensen hier willen zien meer kosten dan de artiesten die er nu staan :P


Oh die dachten dat Rebirth van een mainstream programmering naar raw programmering zou gaan?

Waar lees jij in de zin van Lyst, dat hij het over een rauwe line-up heeft?


Een raw artiest kost over het algemeen nog niet de helft van een mainstream artiest. En hij zegt dat de meeste artiesten die mensen hier willen zien draaien minder kosten dan wat ze nu geboekt hebben, daaruit trok ik die conclusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:01 
 
Hardtraxx Newbie

Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:03 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke line-up, lekker gevarieerd en totaal niet standaard imo (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PVO schreef:
Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?

Iemand van binnenuit heeft mij laatst helemaal uitgelegd hoe het in elkaar zit, waar ik niks van naar buiten mag brengen. Maar wilde alleen maar aangeven dat wat hij daar schetst niet klopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
PVO schreef:
Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?

Iemand van binnenuit heeft mij laatst helemaal uitgelegd hoe het in elkaar zit, waar ik helemaal niks van naar buiten mag brengen. Maar wilde alleen maar aangeven dat wat hij daar schetst totaal niet klopt ;)


Hahahahaha kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zelf weten wat je er mee doet, boeit me niet. En aan je reacties te zien kun je met jou niet eens een fatsoenlijke discussie voeren, dus ik hou er mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:09 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Zelf weten wat je er mee doet, boeit me niet. En aan je reacties te zien kun je met jou niet eens een fatsoenlijke discussie voeren, dus ik hou er mee op.

Je denkt het allemaal zo goed te weten, dus ik ben heel erg benieuwd naar waar je dan op doelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is best divers ja, maar niet echt op de manier hoe ik het graag had gezien. Denk dat ik deze na 2 jaar oversla. Vorig jaar was wel fucking magistraal trouwens. xd

Joykill schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk.

En waarom staat Juized live?

Zal mij ook benieuwen, die heeft amper genoeg tracks voor een live act. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:11 
 

PVO schreef:
wootum schreef:
PVO schreef:
Wootum jij weet het allemaal zo goed, leg mij eens uit hoe het zit dan volgens jou?

Iemand van binnenuit heeft mij laatst helemaal uitgelegd hoe het in elkaar zit, waar ik helemaal niks van naar buiten mag brengen. Maar wilde alleen maar aangeven dat wat hij daar schetst totaal niet klopt ;)


Hahahahaha kneus


Dat is wat je inderdaad bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Elite

The love is in the air! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Line up is best divers ja, maar niet echt op de manier hoe ik het graag had gezien. Denk dat ik deze na 2 jaar oversla. Vorig jaar was wel fucking magistraal trouwens. xd

Joykill schreef:
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk.

En waarom staat Juized live?

Zal mij ook benieuwen, die heeft amper genoeg tracks voor een live act. :P


Showcase van nieuwe tracks maybe? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:27 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Zelf weten wat je er mee doet, boeit me niet. En aan je reacties te zien kun je met jou niet eens een fatsoenlijke discussie voeren, dus ik hou er mee op.


Ik weet inderdaad totaaaaal niet waar ik over praat, daarom zet ik het hier ook neer.

Dat is logisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil geen rauwe line-up, ik wil gewoon een goede Line-Up, en dat hoeft niet per se met de duurste namen, die volgens jou ineens 2 keer zo duur zouden zijn geworden.
Bovendien staan 4 van de artiesten die ik goed vind back 2 back (Tat vs Zat en Alpha² vs DP), en staan Josh & Wesz samen met Da Tweekaz, en Da Tweekaz vindt ik geen hol aan, kon vorig jaar ook wel janken toen die twee er als surprise act bij kwamen. Die artiesten los van elkaar zetten kost niks extra (toch?), en je hebt langer (naar mijn mening) goede sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teveel Scantraxx etc, en wat moet je nou met Atmozfears :P ? Helaas , vond de line up van vorig jaar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:11 
 

urbandesigner schreef:
Teveel Scantraxx etc, en wat moet je nou met Atmozfears :P ? Helaas , vond de line up van vorig jaar beter.


Atmozfears prima moment om een uurtje uit te rusten, wat te gaan eten, drinken of een plasje plegen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
urbandesigner schreef:
Teveel Scantraxx etc, en wat moet je nou met Atmozfears :P ? Helaas , vond de line up van vorig jaar beter.


Atmozfears prima moment om een uurtje uit te rusten, wat te gaan eten, drinken of een plasje plegen. ^^


Inderdaad! net als tijdens D-Block & S-Te-Fan, Isaac, Code Black, Wasted Penguinz en Da Tweekaz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:

D-Block & S-Te-Fan


DBSTF vind ik de laatste tijd wel weer erg vermakelijk hoor. De line-up is niet heel denderend vind ik. Maar wel een aantal interessante acts, zoals Frequencerz, A² vs Digital Punk, E-Force live en ook ben ik benieuwd naar wat Juized live te brengen heeft. Ik denk dat ik wel weer aanwezig ben, het is toch op fietsafstand. Dit wordt dan mijn vierde keer en drie jaar geleden was het mijn eerste hardstyle-feestje, moet ik dus eigenlijk wel in ere houden he :D ! Ik heb me ieder jaar goed vermaakt en het is mooi om te zien hoe dit feestje zo groot is geworden. Vorig jaar kwamen er geloof ik bussen uit het hele land!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb de hik sinds ik deze lineup heb gezien. Nog nooit zoiets meegemaakt. Hoop dat het ooit nog uit m'n hoofd verdwijnt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten