stefaneke schreef:
Kijken wat de "beruchte" rest gaat doen.
Daaaanseee stefan, gewoon Daaanseee en biertjes drinken
Even over de line up: Het is wel helemaal "een ander soort" line up als vorig jaar. Wel weer allemaal artiesten die echt hun eigen stijltje hebben, daar is over nagedacht. Bijvoorbeeld een Scope Live, zoiets kan echt episch zijn. Maar voor mij persoonlijk zitten er niet echt de acts tussen die mijn festivaldag "geweldig" kunnen maken, wat vorig jaar wel het geval was met Headhunterz, B-Front, Alphaverb en Frontliner. Ach ja, hopelijk kunnen ze me verassen. De gezeligheid op Rebirth is trouwens echt top en die show is ook heel gezond
