Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
JEFSKIII schreef:
urbandesigner schreef:
Teveel Scantraxx etc, en wat moet je nou met Atmozfears :P ? Helaas , vond de line up van vorig jaar beter.


Atmozfears prima moment om een uurtje uit te rusten, wat te gaan eten, drinken of een plasje plegen. ^^


Inderdaad! net als tijdens D-Block & S-Te-Fan, Isaac, Code Black, Wasted Penguinz en Da Tweekaz.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou zeg, dit vakt vies tegen. Maar de helft van de namen zijn interresant. Zatox vs tatanka, frequencerz, e force live, alpha twins vs digital punk, scooe dj live, da tweekaz vs josh en wesz en juized live lijken me leuk. Maar een isaac, dbstf, code black, wasted penguinz etc zijn dan weer ontiegelijk saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

PVO schreef:
Hahahahaha kneus

Ga weg :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net als de meeste. Tat vs Zat an A2 vs DP is erg vet. E-Force, Frequencerz en Deepack is meestal ook prima. De rest niet zo heel interessant. Maar ben er wel bij, sfeer was vorig jaar prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardshock gaat sowieso voor. Overigens is dit wel een zwaar trieste line-up xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxx Addict

Hmm, E-Force Live, Frequencerz en A2 vs Digital Punk zeker interessant maar verder niet heelboeiend. Denk toch dat ik voor Hardshock ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het niet. Vorig jaar was prachtig, maar met deze line-up moet ik er nog even over nadenken of ik ga.

D-Block & S-Te-Fan draaien trouwens om 21:00uur denk ik. ;)

(Bron: evenement wat ze zelf hebben aangemaakt op facebook, staat de tijd bij)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:16 
 

pecola-tje schreef:
Ik weet het niet. Vorig jaar was prachtig, maar met deze line-up moet ik er nog even over nadenken of ik ga.

D-Block & S-Te-Fan draaien trouwens om 21:00uur denk ik. ;)

(Bron: evenement wat ze zelf hebben aangemaakt op facebook, staat de tijd bij)


Kan natuurlijk nog veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:46 
 
Hardtraxxer

beetje teleurgesteld door de lineup maar ben wel gwn aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet wel de slechtste line-up zijn die ooit heb gezien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
slechte lineup, Ben ik de enige die doorhebt dat Headhunterz bijna niet meer geboekt word.. op Hardbass na.

Komt denk ik omdat hij nu 5 cijfers kost...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:35 
 

PierrePruuk schreef:
hotymoty schreef:
slechte lineup, Ben ik de enige die doorhebt dat Headhunterz bijna niet meer geboekt word.. op Hardbass na.

Komt denk ik omdat hij nu 5 cijfers kost...

Echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
hotymoty schreef:
slechte lineup, Ben ik de enige die doorhebt dat Headhunterz bijna niet meer geboekt word.. op Hardbass na.

Komt denk ik omdat hij nu 5 cijfers kost...

+ hij heeft onwijs veel buitenlandse boekingen. Hij is ongelofelijk gewild nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste line-up ooit? Wut?

Aardig gave line-up, zeker gezien de kosten van de gemiddelde mainstream artiest tegenwoordig. Divers!

Was hier heen gegaan, echter ben ik dat weekend op batavierenrace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Divers!

Dit begrijp ik echt niet, hoe je deze line-up divers kunt noemen.
Wat vind jij divers aan deze line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:05 
 

Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Divers!

Dit begrijp ik echt niet, hoe je deze line-up divers kunt noemen.
Wat vind jij divers aan deze line-up?


xd deze discussie was er vorig jaar precies hetzelfde...

Tuurlijk zit er bijna alleen maar mainstream in... Maar dat betekent niet meteen dat het niet divers kan zijn...

Zatox vs Tatanka

DBSTF
Code Black
Noisecult
Atmozfears live

Isaac
Deepack

Frequencerz

Scope DJ live

Wasted Penguinz

Alpha ² vs Digital Punk
E-Force live

Da Tweekaz vs Josh & Wesz
Juized live

Hier allemaal groepjes die toch redelijk andere hardstyle draaien ivm de rest... Ik had eigenlijk ook iets meer hardere acts gezien... Maar blijft een vette(redelijk diverse) lineup :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Kijken wat de "beruchte" rest gaat doen.


Daaaanseee stefan, gewoon Daaanseee en biertjes drinken

Even over de line up: Het is wel helemaal "een ander soort" line up als vorig jaar. Wel weer allemaal artiesten die echt hun eigen stijltje hebben, daar is over nagedacht. Bijvoorbeeld een Scope Live, zoiets kan echt episch zijn. Maar voor mij persoonlijk zitten er niet echt de acts tussen die mijn festivaldag "geweldig" kunnen maken, wat vorig jaar wel het geval was met Headhunterz, B-Front, Alphaverb en Frontliner. Ach ja, hopelijk kunnen ze me verassen. De gezeligheid op Rebirth is trouwens echt top en die show is ook heel gezond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Hmm, E-Force Live, Frequencerz en A2 vs Digital Punk zeker interessant maar verder niet heelboeiend. Denk toch dat ik voor Hardshock ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet aanwezig door de tegenvallende line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:01 
 

https://rebirth-festival.timoco.eu/event/3387
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar wel aanwezig.
En nog gratis VIP-upgrade ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De combi tickets zijn binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom er niet door heen. :(
Citaat:
Jouw ticket reservatie wordt momenteel verwerkt, gelieve even te wachten


EDIT: en uitverkocht...
EDIT2: laatmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:55 
 
Hardtraxxer

1 minuut over 7 tickets gekocht, en vip tickets gelijk gekregen.. kwam er zonder problemen doorheen en nergens last van gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:57 
 
Hardtraxx Addict

Was echt een zekerheidje dit jaar om naar toe te gaan! Rebirth was een van de vetste feesten vorig jaar! :P
Maar toen zag ik deze line-up.. meteen maar afgehaakt wat ik tevens erg jammer vind maar dit vind ik echt te -.-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten