Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk meteen aan Alphaverb, Frontliner of Scope DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn gok is toch Audiofreq, luister maar eens naar Audiofreq - The Other Side. Heerlijke old skool vibe met een prima reversed bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:50 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
Mijn gok is toch Audiofreq, luister maar eens naar Audiofreq - The Other Side. Heerlijke old skool vibe met een prima reversed bass :)


goed argument zeg, noem dan ook even alle andere hardstyle platen met een reverse bass op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alphaverb lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Als ik aan reverse bass denk tegenwoordig dan denk ik gelijk aan Scope.

Inderdaad. Opzwepende melodieën lukt hem ook altijd wel en sound design zit ook altijd wel snor bij hem. Zou zomaar kunnen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Als ik aan reverse bass denk tegenwoordig dan denk ik gelijk aan Scope.


Mijn eerste gedachte was ook Scope
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal vast wel Scope DJ gaan worden ja, maar ik hoop op Alphaverb.

Hij verdiend het zeker om eens een anthem te mogen maken, en daar moet haast wel iets vets uit komen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum even aangepast in de titel.
Helaas weer een weekend waarop ik niet kan, batavierenrace.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:31 
 

Ik mag lijen dat t frontliner is. Anthems van hem zijn baas. Emporium / In Qontrol :love:

Godz edit power/muzyk/discorecord etc zijn allemaal vette reverses, en over de melodieën maar niet te spreken. Ik hoop t vurig!

Sowieso bij trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Ik mag lijen dat t frontliner is. Anthems van hem zijn baas. Emporium / In Qontrol :love:

Zolang het maar geen shit OST wordt als die van Q-Base. -.- En als zoiets als Call of the Visionary heb ik ook niet echt een behoefte aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:35 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
shit OST wordt als die van Q-Base


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rebirth Festival 2013 presenteert line-up

Rebirth Festival bestaat dit jaar 5 jaar en dat wordt gevierd op zaterdag 27 april. Je start dit jaar je festivalzomer op Rebirth dat zichzelf de afgelopen jaren heeft bewezen als opener van het festival seizoen. Na de uitverkochte edities in 2010, 2011 en 2012 heeft Rebirth Festival niet stil gezeten. De organisatie blijft druk bezig om zichzelf te verbeteren en te overtreffen. Met dit jaar een hogere en bredere tent om een nog vettere show neer te kunnen zetten.

De formule voor Rebirth Festival blijft ongewijzigd: een sterke en gevarieerde line-up voor een scherpe prijs.

Zatox vs Tatanka
DBSTF
Frequencerz
Scope DJ live
Isaac
Code Black
Wasted Penguinz
Atmozfears live
Deepack
Alpha ² vs Digital Punk
E-Force live
Da Tweekaz vs Josh & Wesz
Juized live
Noisecult
hosted by MC Villain & MC DV8
Kaartverkoop

De early bird verkoop start maandag 28 januari om 19.00 uur. Kaarten zijn verkrijgbaar via www.rebirth-festival.nl .
Let op: er zullen drie verschillende tickets in onze shop verkrijgbaar zijn.

Zaterdag VIP €29,50
Van de VIP kaarten zijn er 500 beschikbaar. Deze hebben dezelfde prijs als de reguliere zaterdag tickets. De eerste 500 kopers zijn de gelukkigen met een VIP upgrade. Op = op !

Zaterdag Regular €29,50
Reguliere zaterdag tickets.

Combi €40
Dit jaar bieden wij ook combi-tickets aan. Voor een tientje ben je nu ook aanwezig tijdens de Rebirth Festival Crazy Sunday. Van de vernieuwde programmering zullen we komend weekend een tipje van de sluier oplichten.

Deze prijzen gelden enkel tijdens de early bird verkoop die duurt van maandag 28 januari 19.00 tot en met dinsdag 28 januari 19.00.

Aftermovie Rebirth Festival 2012 gaat over de 120.000 views
De aftermovie van Rebirth Festival 2012 is inmiddels al meer dan 120.000 keer bekeken, heb jij hem nog gemist? Check hem via de volgende link: http://www.youtube.com/rebirthfestival .

Rebirth Festival: You know where your summer begins!

http://rebirth-festival.nl/
http://twitter.com/rebirthfestival
http://www.facebook.com/rebirthfestival
http://www.youtube.com/rebirthfestival
https://partyflock.nl/party/240558:Rebi ... _2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben 3 jaar achter elkaar geweest, maar deze sla ik toch echt over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha, veel plezier allemaal! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:11 
 

Had alphaverb (of avio) wel verwacht dan was ik sowieso gegaan, maar deze line up valt vies tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxxer

Wat een kut lineup, afgelopen jaren vond ik het wel wat beter :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden eigenlijk.

En waarom staat Juized live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Had alphaverb (of avio) wel verwacht dan was ik sowieso gegaan, maar deze line up valt vies tegen..


Valt me sowieso op dat Alphaverb en/of Intractable One weinig geboekt worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

+ 1 voor Scope DJ Live.
Ben daar wel benieuwd naar. Jammer dat ik niet ga ivm met geld sparen voor vakantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah, best redelijk mainstream. Denk dat ik dit jaar ook oversla
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de Line-Up van vorig jaar echt 2x zo goed als deze, wordt een twijfelgeval dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:00 
 
Hardtraxx Elite

slechte lineup, Ben ik de enige die doorhebt dat Headhunterz bijna niet meer geboekt word.. op Hardbass na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:00 
 

Kijken wat de "beruchte" rest gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje tegenvallende line up maar ga wel een kaartje proberen te scoren.
Ben wel benieuwd naar A2 vs DP en E-Force live. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:09 
 
Hardtraxx Newbie

hotymoty schreef:
slechte lineup, Ben ik de enige die doorhebt dat Headhunterz bijna niet meer geboekt word.. op Hardbass na.


viel me ook op ... maar deze rebirth ga ik niet.. vind de line up zo vies tegen vallen...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten